Τα μυστικά πωλήσεων για αποτελεσματική χρήση περιεχομένου σε κάθε στάδιο της διαδικασίας πώλησης
Στον κόσμο του 2021, είναι πλέον εφικτό να δημιουργήσετε περιεχόμενο για κάθε στάδιο της διοχέτευσης πωλήσεων για να προσελκύσετε αποτελεσματικά, να καλλιεργήσετε και να κερδίσετε και τους πιο δύσκολους δυνητικούς πελάτες σας. Απλώς πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις πιο πολύτιμες πληροφορίες της εταιρείας σας χρησιμοποιώντας μια διαδικασία βήμα προς βήμα στην κατασκευή ιστοσελίδων. Δείτε πώς.
1. Μάθετε πώς λειτουργεί το περιεχόμενο στη διοχέτευση πωλήσεων.
Χρησιμοποιώντας το σωστό περιεχόμενο στη διαδικασία πωλήσεων, μπορείτε να εκπαιδεύσετε και να προσελκύσετε τους καλύτερους δυνητικούς πελάτες για την εταιρεία σας. Επίσης, κατευθύνοντας τους χρήστες σε αυτό που πρέπει να διαβάσουν, προθερμαίνετε τους δυνητικούς πελάτες σας προτού καν φτάσετε στο τηλέφωνο μαζί τους.
Πρώτο στάδιο: ευαισθητοποίηση. Αυτό πρέπει να είναι το πιο βασικό στοιχείο στο περιεχόμενό σας. Αυτό σημαίνει υλικό που έχει δημοσιεύσει η ομάδα σας που απευθύνεται σε ευρύ κοινό. Αλληλεπιδράστε με αυτά τον κοινό στόχο σας με έναν αυθεντικό τρόπο, γνωρίστε τους ενδιαφερόμενους και κάντε τους να νιώσουν οικεία μαζί σας. Το περιεχόμενο σε αυτό το στάδιο δεν πρέπει να προωθεί την εταιρεία ή τις υπηρεσίες σας. Αυτήν τη στιγμή, χρησιμοποιείτε απλώς υλικό διοχέτευσης για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες και όχι να τους προωθήσετε σε μια αγοροπωλησία.
Δεύτερο στάδιο: εξοικείωση. Συνεχίστε να καλλιεργείτε τους οπαδούς σας μέσω της διοχέτευσης με περιεχόμενο στο ιστολόγιό σα. Επειδή οι υποψήφιοι πελάτες έρχονται φρέσκοι από το περιεχόμενό που πιθανόν βρίσκεται στα ψηφιακά κανάλια, αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για εσάς, οπότε εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία για να δώσετε στους δυνητικούς πελάτες πιο συγκεκριμένα, ενεργά παραδείγματα και μια πιο εμπεριστατωμένη παρουσίαση της επωνυμίας σας. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να είναι πιο συγκεκριμένο για την εταιρεία σας. Αλλά σε αυτό το στάδιο της διοχέτευσης, θα πρέπει να παραμείνετε επικεντρωμένοι στην εξοικείωση του χρήστη με το προϊόν σας και μόνο.
Στάδιο τρίτο: δράση. Μόλις οι χρήστες έχουν γνωρίσει την εταιρεία σας και μετά αποκτήσουν μια πιο οικεία άποψη για εσάς, ήρθε η ώρα να τους επηρεάσετε ώστε να λάβουν δράση.
Προτεινόμενη είναι η χρήση περιεχόμενου που χρησιμοποιείται για να προσφέρει περισσότερη αξία στους αναγνώστες και να συλλαμβάνει τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Για να γίνει αυτό αποτελεσματικά, η παρότρυνση για δράση πρέπει να επισημάνει με σαφήνεια πώς οι αναγνώστες μπορούν να προχωρήσουν περαιτέρω στην εξοικείωση με το προϊόν τους, χρησιμοποιώντας την προσφορά σας με αντάλλαγμα τις πληροφορίες τους. Το περιεχόμενο μπορεί να έχει τη μορφή κάρτα συμπλήρωσης ή εγγραφής σε διαδικτυακό σεμινάριο. Για εσάς ως πωλητής, ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.
2. Βάλτε το περιεχόμενο στα χέρια της ομάδας πωλήσεών σας.
Μόλις οι προϊστάμενοί σας αντλήσουν τις πληροφορίες τους και πληρούν τις προϋποθέσεις, ο στόχος σας είναι να επικοινωνήσετε όσο το δυνατόν συντομότερα με προσωπικά, προσαρμοσμένα email για να συνεχίσετε τη διαδικασία. Γι ‘αυτό γράψτε ένα email που να ανταποκρίνεται και να είναι ανάλογο των περιστάσεων. Επόμενο βήμα, οι τηλεφωνικές κλήσιες.
Προχωρώντας σε αυτές τις κλήσεις, συνεχίστε να προσελκύετε δυνητικούς πελάτες χρησιμοποιώντας περιεχόμενο για να συνεχίσετε να καλλιεργείτε τη σχέση. Για παράδειγμα:
→ Εάν ο συνομιλητής/ πελάτης σας έχει κάποια συγκεκριμένη αντίρρηση, ακολουθήστε ένα άρθρο που έχετε γράψει για να αντιμετωπίσετε αυτήν την ακριβή αντίρρηση.
→ Εάν ο συνομιλητής σας ανησυχεί για τα αποτελέσματα, στείλτε σχετικές μελέτες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επισημαίνουν τα αποτελέσματα που έχετε παραδώσει σε αντίστοιχες περιπτώσεις πελάτων σας.
Να είστε προετοιμασμένοι και με διάθεση για σωστή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Εν ολίγοις, το περιεχόμενο μπορεί να είναι ο καλύτερος φίλος σας στον κύκλο πωλήσεων. Ξεκινώντας με το πιο βασικό περιεχόμενο που στοχεύει σε ένα ευρύ κοινό στο πρώτο στάδιο και, στη συνέχεια, μεταβαίνοντας σε πιο εκπαιδευτικό, ενεργό και εταιρικό περιεχόμενο στα επόμενα στάδια, μπορείτε να προσελκύσετε ειδικές κατηγορίες πελατών στη διοχέτευση σας και να τις προωθήσετε ώστε να εξελιχθούν σε αγοραστές.