4 τρόποι προσέγγισης βάσει δεδομένων ιστοσελίδων για να προβλέπετε τη συμπεριφορά των αγοραστών

Η ικανότητα συλλογής δεδομένων, ανάλυσης και λήψης αποφάσεων έχει μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι κάνουν τη δουλειά τους. Το μάρκετινγκ ήταν ένα παιχνίδι εικασίας που βασίζεται στην εμπειρία και το ένστικτο, αλλά οι εξελίξεις στα εργαλεία και την τεχνολογία που αφορούν την κατασκευή ιστοσελίδων μας δίνουν τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε και να προβλέπουμε συμπεριφορές σχετικά με τις προοπτικές σε πραγματικό χρόνο.
Παρόλο που ο όγκος των δεδομένων που είναι τώρα διαθέσιμος μπορεί να είναι εκφοβιστικός, δεν υπάρχει λόγος να μείνετε μακριά από τις αναλύσεις και τα εργαλεία. Εδώ είναι μόνο μερικοί τρόποι για ενσωμάτωση μιας προσέγγισης μάρκετινγκ βάσει δεδομένων στην στρατηγική σας.
1. Τεκμηριώνει το ταξίδι του αγοραστή
Προτού έρθει αυτή η τεχνολογία, οι έμποροι βασίζονταν κυρίως σε μεθόδους έρευνας «μετά το γεγονός», όπως έρευνες, ομάδες εστίασης και συνεντεύξεις, για να μάθουν πώς οι πελάτες αλληλεπίδρασαν με την επωνυμία τους πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Με την γκάμα εργαλείων που διατίθεται πλέον, όπως το CRM και ο αυτοματισμός μάρκετινγκ, αποκτάμε ένα πολύτιμο προφίλ συμπεριφοράς του καταναλωτή σχετικά με την διαδικασία έρευνας και αγοράς, πολύ πριν γίνει ο ίδιος πελάτης.
Τώρα που αυτές οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες, η εκμάθηση του τρόπου χρήσης των δεδομένων είναι η μεγαλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε στη μελλοντική επιτυχία των καμπανιών σας. Πρέπει να ξέρετε πώς φτάνουν στην αγορά οι δυνητικοί σας πελάτες τι τους κάνει να μείνουν και τι τους αποπροσανατολίζει.
2. Καθορίζει τι θέλουν να ακούσουν από εσάς οι καταναλωτές
Η τεχνολογία συλλογής δεδομένων σάς δίνει τη δυνατότητα να δείτε τι ανταποκρίνονται καλύτερα στα διαφορετικά πρόσωπα του κοινού-στόχου σας και, στη συνέχεια, να τα τμηματοποιήσετε με βάση τις πληροφορίες που έχετε συγκεντρώσει.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μάθετε πώς να αλληλεπιδράτε με τους χρήστε σας και να συνειδητοποιείτε τι διακρίνει τις διαφορετικές ομάδες τους μεταξύ τους. Πώς κινείται ένα συγκεκριμένο πρόσωπο στον ιστότοπό σας; Τι διαβάζει και ποια έκκληση για δράση θα λειτουργήσει;
Βεβαιωθείτε ότι κάθε κομμάτι περιεχομένου στο οποίο επενδύετε συνδέεται απευθείας με ένα πρόσωπο αγοραστή.
Εάν τα δεδομένα σας δείχνουν ότι οι πιο έμπειροι αγοραστές ανταποκρίνονται καλύτερα στο περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας, μην τους προβάλλετε βίντεο δύο λεπτών. Εάν ένα από τα προσωπικά σας πρόσωπα είναι συνήθως ενεργό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε εμπλακεί εκεί αντί να πιέσετε αυτόν τον πελάτη να εγγραφεί σε διαδικτυακό σεμινάριο. Με την πρόσβαση στα δεδομένα σας, θα έχετε τις πληροφορίες σχετικά με το τι θέλουν αυτοί. Επόμενο βήμα; Δώστε τους σε αυτούς.
3. Προσφέρει πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες σας
Τα δεδομένα μάρκετινγκ σημαίνει ότι έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να πείτε ποιοι από τους πελάτες σας είναι αυτό που θέλετε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε ένα τυπικό μοντέλο καταμέτρησης: Η τεχνολογία σας σας λέει πόσο πρόσφατα ένας πελάτης έχει αγοράσει (πρόσφατη μέτρηση), πόσο συχνά αγοράζει (συχνότητα) και πόσο ξοδεύει αυτός ο πελάτης (χρηματικό).
Αυτές οι πληροφορίες σάς ενημερώνουν για το πού είστε οι πιο επιτυχημένοι και ποιος ανταποκρίνεται καλύτερα τόσο στις υπηρεσίες της εταιρείας σας όσο και στις προσπάθειές σας για τις εσωτερικές πωλήσεις. Μπορείτε να φτάσετε μέχρι και να βαθμολογήσετε τη βάση πελατών σας. Αυτό σας βοηθά να κατανοήσετε καλύτερα τη δέσμευση αυτών των πελατών στο προϊόν και τις υπηρεσίες σας και να σας βοηθήσουμε να τους δώσετε προτεραιότητα.
4. Παρέχει ευθυγράμμιση για την στρατηγική ολόκληρης της εταιρείας
Οι πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και τη νοοτροπία των υποψήφιων αγοραστών σας είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που πρέπει να είστε σε θέση να αξιοποιήσετε για ολόκληρο τον οργανισμό. Για παράδειγμα, η κοινή χρήση αυτών των πληροφοριών με την ομάδα ανάπτυξης προϊόντων παρέχει επιπλέον στοιχεία για πιθανές μελλοντικές δυνατότητες που η ομάδα ενδέχεται να μην έχει λάβει υπόψη.
Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες με τις πωλήσεις, για να δώσετε σε αυτά τα μέλη της ομάδας τους όρους και τα καυτά σημεία που πιθανότατα θα αντηχούν σε καταστάσεις πώλησης. Το θέμα είναι ότι η συλλογή δεδομένων προοπτικών σε πληροφορίες πελατών θα παρέχει ευθυγράμμιση για ολόκληρο τον οργανισμό σας σχετικά με τις επιθυμίες των αγοραστών σας – και αυτές είναι πολύτιμες.
Χρησιμοποιώντας δεδομένα για να μάθετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, πώς συμπεριφέρονται και πώς να τους μιλήσετε καλύτερα, οπλίζετε τον εαυτό σας για καλύτερη επιτυχία μακροπρόθεσμα. Ναι, η σωστή λήψη δεδομένων απαιτεί επένδυση χρόνου και τεχνολογίας. Ωστόσο, δεδομένης της σωστής ανάλυσης, η επικέντρωση της απόφασής σας σε δεδομένα για τους πελάτες σας θα αποφέρει καλύτερες, πιο επιτυχημένες προσπάθειες μάρκετινγκ.