Η αυθεντικότητα είναι το δυνατότερο στοιχείο επικοινωνίας της επωνυμίας σας
Για να ηγηθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είστε αυθεντικοί, η φωνή και η συμβολή σας πρέπει να είναι χρήσιμες, πραγματικές, επαληθεύσιμες και ουσιαστικές. Κάθε επωνυμία που είναι επιτυχημένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει καταφέρει να είναι με την κατασκευή αυθεντική και να έχει ένα συγκεκριμένο τρόπο επικοινωνίας. Το κοινό σας αντιλαμβάνεται τον τρόπο επικοινωνίας σας, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η άποψη του και να υπάρχει κινητικότητα.
Ο τρόπος επικοινωνίας της επωνυμίας σας είναι η ηλεκτρονική ταυτότητα σας. Ευθυγραμμίστε τον τρόπο επικοινωνίας σας με τις αξίες, τα ήθη και την αποστολής της επωνυμίας σας. Είστε ελεύθεροι να διαμορφώσετε τη φωνή σας, ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε και την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε. Μπορείτε να συμμετέχετε και να αλληλεπιδράτε με όποιο τρόπο θέλετε, διασκεδαστικό, ακαδημαϊκό, σοβαρό, αρκεί να μην επηρεαστεί αρνητικά η ταυτότητα και η φήμη της επωνυμίας σας.
Η προσέγγιση σας εξαρτάται από τους στόχους σας. Αν θέλετε να έχετε μία ευρεία επικοινωνία, η χρήση της γλώσσας και η φωνή σας πρέπει να είναι απλή και όχι περίπλοκη. Αν θέλετε να έχετε έναν πιο εκπαιδευτικό τόνο, πρέπει να έχετε μία πιο επιστημονική και ακαδημαϊκή προσέγγιση και να είναι αρκετά επεξηγηματική. Μπορείτε να υιοθετήσετε διαφορετικούς τρόπους έκφρασης ανάλογα την περίσταση, χωρίς αυτό όμως να επηρεάσει την αυθεντικότητα και την ταυτότητα της μάρκας σας.
Ίσως χρειαστεί να επανεξετάσετε τον τρόπο επικοινωνίας και τη φωνή σας όταν θα κληθείτε να αλληλεπιδράσετε με τις κοινότητες που θέλετε να προσεγγίσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Βρίσκεστε στο χώρο τους. Σεβαστείτε τις αξίες τους και ακούστε το στυλ έκφρασης τους. Μιλήστε τη γλώσσα τους αλλά διατηρήστε την προσωπικότητά σας.
Οι συνομιλίες είναι από τα πιο βασικά στοιχεία για να διαφημιστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δώστε προσοχή στη σχέση – αντίδραση του κοινού σας και την επικοινωνία σας, έτσι είναι ευκολότερο να αποκτήσετε μια αυθεντική φωνή που ενισχύει την επωνυμίας σας και πληρεί τις απαιτήσεις του κοινού, παρουσιάζοντας απόψεις που ακούγονται, γίνονται σεβαστές και κοινοποιούνται. Στο διαδίκτυο όπως και στην πραγματική ζωή, πρέπει να υιοθετείτε το σωστό τόνο επικοινωνίας που θα κάνει τη συζήτηση να κυλάει.
Ένας άλλος σημαντικός δείκτης για την ανάπτυξη μιας αυθεντικής φωνής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο τρόπος με τον οποίο οι ανταγωνιστές σας το κάνουν. Ελέγχετε τακτικά τις σελίδες τους στο Facebook, που διαφοροποιείστε και έχετε κοινά στοιχεία, και μάθετε από τα λάθη και τις επιτυχίες τους.