αλλαγές μάρκετινγκ ιστοσελίδων για το 2021

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα δημοφιλή κανάλια εκτιμάται ότι θα ωφεληθούν μακροπρόθεσμα από την πανδημία. Αλλά τι γίνεται με το υπόλοιπο μάρκετινγκ; Αυτό το άρθρο ρίχνει μια ευρύτερη ματιά στις τάσεις που προβλέπουμε ότι θα επηρεάσουν δραματικά το digital marketing το 2021 και μετά αλλά και γενικότερα την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.

1. Η συμπεριφορά των καταναλωτών θα αλλάξει μόνιμα μετά την πανδημία.

Προβλέπουμε ότι οι έξυπνοι έμποροι θα κάνουν βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες αλλαγές στα μηνύματα, καθώς και σε προϊόντα και υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, τα επιτυχημένα brands θα επικεντρωθούν στην τιμολόγηση και την ανταλλαγή μηνυμάτων βάσει αξίας. Έτσι, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πραγματοποιήσουν εκτεταμένη έρευνα για να κατανοήσουν καλύτερα πώς η πανδημία επηρέασε συγκεκριμένα τους υπαλλήλους, τους πελάτες και τη βιομηχανία τος. Οι επωνυμίες θα χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να ενημερώσουν τόσο τις στρατηγικές μάρκετινγκ του 2021 όσο και τις μακροπρόθεσμες αλλαγές στα μέσα ενημέρωσης και τα μηνύματα.

2. Οι επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να ‘αγκαλιάσουν’ τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η πανδημία έχει αναγκάσει τις μάρκες να ενισχύσουν την παρουσία τους στα ψηφιακά κανάλια για την παροχή προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και για το μάρκετινγκ. Ο «ψηφιακός μετασχηματισμός» έχει γίνει δημοφιλής λέξη-κλειδί από τον Μάρτιο του 2020, και εταιρείες όλων των μεγεθών επενδύουν στη μετάβαση σε ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα chatbots, το email, οι εφαρμογές, η τεχνητή νοημοσύνη, τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία, το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικών δικτύων και η εικονική πραγματικότητα. Οι επωνυμίες που αγκαλιάζουν τις εξελισσόμενες τεχνολογίες για να δημιουργήσουν μια πιο πετυχημένη εμπειρία πελατών θα βρίσκονται σε ηγετική θέση μετά την πανδημία.

Ένα βασικό στοιχείο για έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό είναι η ανάπτυξη του μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια στη νέα ψηφιακή εποχή, με ιδιαίτερο σεβασμό στους καταναλωτές, καθώς η χρήση και οι προτιμήσεις των καναλιών που χρησιμοποιούν, αλλάζουν.

3. Οι επωνυμίες που εστιάζουν στην κοινωνική, περιβαλλοντική και ηθική ευθύνη θα αναπτυχθούν

Τα brands οφείλουν να καταβάλουν σημαντικές προσπάθειες για τον καλύτερο επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών πρακτικών και την προσαρμογή των μηνυμάτων για να προσελκύσουν τους καταναλωτές που ενδιαφέρονται βαθιά για τον σκοπό και τη δέσμευση μιας εταιρείας στην κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Η έρευνα έχει δείξει ότι οι ηθικές επιχειρήσεις θα είναι πιο επιτυχημένες μακροπρόθεσμα, οπότε αναμένουμε να δούμε πολλές επιχειρήσεις να αποκτούν κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη.

4. Πολλές επωνυμίες έχουν υιοθετήσει μια προσέγγιση διαφήμισης μέσω influencers

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε δραματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και οι ερευνητικές εταιρείες πιστεύουν ότι αυτή η τάση θα διαρκέσει. Οι περισσότεροι αγοραστές παρήγγειλαν ένα προϊόν στο Διαδίκτυο αφού είδαν ότι το χρησιμοποιούσε ένας influencer στο YouTube, το Instagram ή το Twitter. Οι influencers μπορούν να μιλήσουν σε πιο προσωπικό επίπεδο και να δώσουν την ειλικρινή τους γνώμη που αντηχεί περισσότερο στους οπαδούς τους σε σύγκριση με την κανονική διαφήμιση. Αρκεί λοιπόν, να τους πείσει ότι το προϊόν αξίζει!

Πιστεύουμε ότι το 2021 θα είναι γεμάτο αισιοδοξία, με έμφαση στην απόδοση σε όλα τα κανάλια, ενισχυμένα με βελτιωμένη παρακολούθηση. Οι περισσότερες από τις συμπεριφορές που θα υιοθετήσουν οι καταναλωτές και συνεπώς οι επωνυμίες βασίζονται σε βασικές αξίες, την αυθεντικότητα και την αποτελεσματικότητα γύρω από την χρήση των ψηφιακών καναλιών.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι