3 Στρατηγικές για τη κατασκευή μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας βίντεο στο web
Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας βίντεο μπορεί να είναι μια δύσκολη προσπάθεια, επειδή διαφορετικά στυλ βίντεο καλύπτουν συγκεκριμένες πλατφόρμες. Ενώ ένα τηλεοπτικό σποτ ακολουθεί γενικά ένα κλασικό τόξο ιστορίας που συμπυκνώνεται σε 30 δευτερόλεπτα, μια διαφήμιση πριν το βίντεο δίνει στον θεατή την επιλογή να το παραλείψει μετά από μόλις πέντε δευτερόλεπτα προβολής. Εάν θέλετε οι θεατές να σταματήσουν να κάνουν κύλιση στις ειδήσεις τους στο Facebook και να επικεντρωθούν στο βίντεό σας, πρέπει να κάνετε τα πρώτα δευτερόλεπτα αρκετά δελεαστικά ώστε ο θεατής να παρακολουθήσει τα υπόλοιπα.
Παρακάτω αναλύονται 3 τρόποι για να δημιουργήσετε αποτελεσματικές ενσωματωμένες καμπάνιες βίντεο.
1. Σύντομες ομάδες σύμφωνα με τη διοχέτευση (όχι ανά κανάλι)
Η ενημέρωση των ομάδων σας ανά στάδιο της διοχέτευσης είναι ο ευκολότερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι η καμπάνια έχει συνοχή σε πολλά διαφορετικά κανάλια. Μια ολοκληρωμένη καμπάνια ξεκινά στην κορυφή της διοχέτευσης, όπου οι ομάδες μάρκετινγκ που είναι υπεύθυνες για στοιχεία όπως κατασκευή ιστοσελίδων, τηλεοπτικά σποτ και προβολές banner θα πρέπει να ενημερώνονται μαζί. Συνολικά, αυτή η σύντομη θα πρέπει να επικεντρωθεί στον τρόπο με τον οποίο οι πιθανοί πελάτες ενδιαφέρονται αρκετά ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα. Αυτό το επόμενο βήμα μπορεί να είναι η επίσκεψη σε έναν ιστότοπο ή μπορεί να μαθαίνετε περισσότερα σε άλλο κανάλι.
Στη συνέχεια, οι μέθοδοι mid-funnel περιλαμβάνουν τα πάντα, από πληρωμένες κοινωνικές υπηρεσίες έως παράγοντες επιρροής, ακόμη και περιεχόμενο σελίδας προορισμού. Όταν οι πελάτες φτάνουν εδώ, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι έχουν ήδη ένα συγκεκριμένο επίπεδο πρόθεσης, επομένως χρειάζεστε μια διαφορετική προσέγγιση από αυτή που χρησιμοποιείται στην κορυφή της διοχέτευσης.
Τέλος, υπολογίστε πώς φαίνεται η μετατροπή ενός πελάτη για την εταιρεία και τους στόχους σας. Για παράδειγμα, όταν ένα προϊόν βρίσκεται στο εικονικό καλάθι αγορών ενός πελάτη, θα μπορούσατε να του υπενθυμίσετε με διάφορες παραπομπές ή άλλα στοιχεία της καμπάνιας για να τον επηρεάσετε ώστε να προσθέσει περισσότερα ή παρόμοια αντικείμενα.
2. Δοκιμή πίεσης της περιγραφής σας
Οι έμποροι συχνά υιοθετούν γρήγορα μια περιγραφή που φαίνεται να ενσαρκώνει το εμπορικό σήμα. Αυτή η απόφαση θα πρέπει να ληφθεί μόνο μετά από εκτεταμένες δοκιμές σε όλες τις τακτικές. Το tagline πρέπει να λειτουργεί σε κάθε κανάλι, συμπεριλαμβανομένων στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης. Για παράδειγμα, το tagline του Lyft “Έχει σημασία πώς θα φτάσετε εκεί” λειτουργεί σε ένα τηλεοπτικό σποτ, σε μια επί πληρωμή διαφήμιση κοινωνικής δικτύωσης, μετά από λήψη εφαρμογής ή ως μέρος μιας καμπάνιας παραπομπής.
Ένα tagline πρέπει επίσης να παραμένει σχετικό σε σχέση με τα διαφορετικά στάδια της διοχέτευσης. Το LinkedIn “Τι ασχολείσαι;” Το tagline δεν λειτουργεί μόνο για τη δημιουργία ευαισθητοποίησης υψηλού επιπέδου. Παραμένει επίσης αποτελεσματικό όταν ένας χρήστης έχει κάνει αναβάθμιση σε λογαριασμό επί πληρωμή και εξακολουθεί να είναι λογικό για μια επιχείρηση που θέλει να προσλάβει νέους υπαλλήλους. Θυμηθείτε, για να λειτουργήσει μια ενσωματωμένη καμπάνια ανεξάρτητα από το πού τοποθετείται το περιεχόμενο, χρειάζεται μια περιγραφή που να μπορεί να πάει μακριά.
3. Σκεφτείτε τακτικά για τα τηλεοπτικά σποτ
Κατά τη μαγνητοσκόπηση στοιχείων για μια ενσωματωμένη καμπάνια, είναι χαρακτηριστικό για μια ομάδα μάρκετινγκ να σκέφτεται ταυτόχρονα τόσο το τηλεοπτικό σποτ όσο και τα αντίστοιχα ψηφιακά βίντεο. Ωστόσο, άλλα απλά βήματα συχνά ξεχνιούνται. Σκεφτείτε το ως εξής: Η λήψη βίντεο είναι η τέλεια στιγμή για να έχετε άλλα μέλη της ομάδας σας στο πλατό που επικεντρώνονται σε πληρωμένες διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης ή γραφικά ιστοτόπων.
Η δημιουργία μιας διαφήμισης βίντεο έχει ως αποτέλεσμα έναν τεράστιο όγκο περιεχομένου που μπορεί να παράγει μια ολοκληρωμένη καμπάνια πολύ πέρα από τη μία ή δύο διαφημίσεις που κινηματογραφούνται. Καθώς οι πελάτες κινούνται πιο κάτω στη διοχέτευση, θα αναγνωρίσουν ορισμένες πτυχές από το τηλεοπτικό σποτ. Αυτές οι στιγμές θα οδηγήσουν σε μια πολύ πιο εις βάθος εμπειρία. Τα στοιχεία βίντεο είναι ακριβά! Αξιοποιήστε τα.