5 Τρόποι για να προωθήσετε περισσότερο το προφίλ της σελίδας σας στο Instagram
Το Instagram είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα κατασκευής σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες το μήνα. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram και αυτό μπορεί να το κάνει ένα εξαιρετικό μέρος για να τους επιχειρηματίες, να αυξήσουν το κοινό τους και να βγάλουν πολλά χρήματα.
Εκτός από πολλούς χρήστες στην πλατφόρμα που απλά βρίσκονται εκεί για να διασκεδάσουν, υπάρχουν επίσης πολλοί άνθρωποι που προσπαθούν να κερδίσουν χρήματα, αυξάνοντας το κοινό τους, επομένως υπάρχει πολύς ανταγωνισμός.
Η αύξηση του κοινού στο Instagram δεν είναι καθόλου εύκολη και για να την αυξήσετε, πρέπει να έχετε τη σωστή τακτική. Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ευνοεί ο αλγόριθμος, ώστε να μπορείτε να προωθηθείτε στη κεντρική σελίδα και σε κατηγορίες hashtags.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για την προώθηση ενός profile αλλά εδώ θα αναλύσουμε πολλά τους 5 κορυφαίους τρόπους για να αναπτύξετε τη σελίδα σας στο Instagram το 2022. Τα παρακάτω είναι χρήσιμα είτε είσαι αρχάριος, είτε πιο προχωρημένος με αρκετούς followers.
1. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο.
Πιθανότατα το έχετε ακούσει πολλές φορές και επίσης μάλλον έχετε βαρεθεί να το ακούτε.
Εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή και συναντήσετε μια ασπρόμαυρη ανάρτηση χωρίς τίποτα ενδιαφέρον, τότε απλώς θα συνεχίσετε να σκρολάρετε. Το Instagram αναγνωρίζει την παραπάνω ενέργεια και θα σταματήσει να το προτείνει σε άλλα άτομα.
Αυτό είναι κάτι που δεν θέλετε να συμβεί στο περιεχόμενό σας, αλλά θέλετε να έχετε ελκυστικό περιεχόμενο που οι άνθρωποι απολαμβάνουν αρκετά, ώστε να σταματήσουν να σκρολάρουν, να αντιδράσουν με like και comment. Αυτό θα ενισχύσει το profile σας στο Instagram και θα αυξήσει επίσης τον αριθμό των followers που έχετε.
Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου όπως και στην διαφήμιση eshop και ιστοσελίδων δεν είναι στην πραγματικότητα τόσο δύσκολη όσο νομίζετε, επειδή υπάρχουν μερικά εξαιρετικά εργαλεία όπως εφαρμογές που επιτρέπουν την επεξεργασία των φωτογραφιών που σκοπεύετε να αναρτήσετε, καθώς και το ίδιο το Instagram που έχει λειτουργία για promotion.
2. Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας.
Όταν περιηγείστε στο Instagram και συναντήσετε έναν λογαριασμό που πιστεύετε ότι δημοσιεύει εξαιρετικό περιεχόμενο, αλλά η εικόνα του προφίλ είναι εντελώς άσχετη και το bio μιλάει για κάτι διαφορετικό, θα τον εμπιστευτείτε πραγματικά;
Αυτό καλό θα ήταν να το αποφύγετε κάνοντας το προφίλ σας σχετικό με το περιεχόμενο του για να διασφαλίσετε ότι όταν όποιος συναντήσει το προφίλ σας δεν θα έχει καμία αμφιβολία για το τι ασχολείστε και για το αν τον ενδιαφέρει για να κάνει follow.
Πρέπει με λίγα λόγια να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια φωτογραφία προφίλ που δείχνει τι είναι το προφίλ σας. Ένα παράδειγμα, είναι αν έχετε μια σελίδα με θέμα το ψάρεμα, τότε θα βάζατε ως εικόνα profile μια εικόνα που έχει ένα καλάμι με ένα ψάρι στο άκρο.
Το επόμενο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα όνομα χρήστη που σχετίζεται με αυτό που κάνετε. Στην ιδανική περίπτωση, δεν θα πρέπει να έχετε αριθμούς εκτός εάν το θέμα σας είναι κάτι σαν “3d printing”,που αυτό βοηθά στο να κάνετε το όνομα χρήστη σας πιο ξεχωριστό.
Το τελευταίο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα bio που είναι σαφές, ευανάγνωστο, ενημερωτικό και «προδίδει» το περιεχόμενο. Εάν μπορείτε να εφαρμόσετε το παραπάνω με επιτυχία, θα έχετε ένα συναρπαστικό bio που θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους αφοσιωμένους ακόλουθους που τους αρέσει αυτό που κάνετε.
3. Σχολιάστε σε άλλες αναρτήσεις
Όταν αναπτύσσετε ένα προφίλ, πρέπει να μπορείτε να εκθέσετε τον εαυτό σας σε άλλα άτομα στην πλατφόρμα που τους αρέσει το είδος του περιεχομένου που δημοσιεύετε. Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, αλλά αν μόλις ξεκινήσατε, προτείνω να σχολιάσετε χρήσιμα πράγματα σε αναρτήσεις άλλων ανθρώπων.
Μεταβείτε σε ένα hashtag που σχετίζεται με το περιεχόμενό σας και επιλέξτε περίπου 30 αναρτήσεις που σας αρέσουν, στη συνέχεια αφήστε ένα όχι πολύ μικρό σχόλιο που είναι ελκυστικό. Υπάρχει ένα όριο περίπου 400–500 σχολίων την ημέρα αν το ξεπεράσετε αυτό, μπορεί να αποκλειστείτε από τον αλγόριθμο, κάτι που μπορεί να υποβαθμίσει το προφίλ σας αρκετά γρήγορα.
Θα διαπιστώσετε ότι άλλοι άνθρωποι θα το κάνουν αυτό στις αναρτήσεις σας επειδή θέλουν επίσης να αναπτυχθούν. Μπορείτε να το μετατρέψετε σε κάτι που θα σας βοηθήσει απαντώντας στο σχόλιό τους, επειδή αυτό δείχνει ότι η ανάρτησή σας λαμβάνει περισσότερα σχόλια, οπότε το Instagram θα σας κατατάξει υψηλότερα στη σελίδα εξερεύνησης.
4. Hashtags
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να λαμβάνετε likes και σχόλια στις αναρτήσεις σας είναι να χρησιμοποιείτε hashtags σε κάθε λεζάντα κάθε ανάρτησης. Υπάρχουν μερικά hashtags που τα ακολουθούν χιλιάδες άνθρωποι, αλλά μπορείτε να καταταχθείτε σε αυτά αρκετά εύκολα.
Εάν τα καταφέρετε να ενσωματωθείτε σε ένα hashtag, τότε μπορεί να έχετε μεγάλη έκθεση που αυτό αυξάνει δραστικά τα likes στην ανάρτησή σας. Αυτό μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να μπείτε στη σελίδα εξερεύνησης και να αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους.
Μπορείτε να έχετε έως και 30 hashtags σε κάθε ανάρτηση, επομένως χρησιμοποιήστε όσα περισσότερα μπορείτε για να αυξήσετε τις πιθανότητες κατάταξης σας. Βέβαια σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, μέχρι 28 hashtag είναι το επιτρεπτό όριο για να μπορέσει να γίνει και promotion επί πληρωμή στην πλατφόρμα και κάποιες φορές έχει παρατηρηθεί ότι περίπου 15-20 hashtag έχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
5. Χρησιμοποιήστε τα Instagram Stories προς όφελος σας.
Σίγουρα γνωρίζετε για τη λειτουργία των ιστοριών στο Instagram όπου μπορείτε να δημοσιεύσετε μια εικόνα που έχει διαφορετικά στοιχεία όπως δημοσκοπήσεις, αυτό είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για εσάς για αρκετούς λόγους.
Καλό θα ήταν να δημοσιεύετε κάτι εκεί κάθε μέρα επειδή η ιστορία διαγράφεται μετά από 24 ώρες. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε το παραπάνω tool για πληρωμένες προωθήσεις ή για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με το τι θέλει να δει το κοινό σας από εσάς. Αν πχ δημιουργείτε ένα πουκάμισο για να αγοράσουν οι θεατές σας αλλά έχετε 2 διαφορετικά σχέδια, μπορείτε να ρωτήσετε το κοινό σας τι θα ήθελε.
Μπορείτε να δημιουργήσετε επίσης στιγμιότυπα στο προφίλ σας που έχουν ιστορίες που έχετε αναρτήσει πριν καιρό που μπορούν να δείξουν ότι είστε ενεργοί και να δώσουν στους θεατές σας περισσότερο περιεχόμενο για προβολή.