5 τρόποι για να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα Instagram σας
Το να κάνετε γνωστό το brand σας μέσω του Instagram είναι δύσκολο ακόμα και αν έχετε ένα εξαιρετικό περιεχόμενο. Είναι αρκετά εκείνα τα στοιχεία που ίσως σας λείπουν από την κατασκευή ιστοσελίδων στο Instagram και μπορούν να το κάνουν να προωθήσει σωστά την επιχείρησή σας στο κοινό σας. Αναλυτικότερα διαβάστε τους πέντε τρόπους για να λειτουργήσει η πλατφόρμα αυτή για εσάς βέλτιστα.
1.Βελτιστοποίηση του βιογραφικού σας
Όταν κάποιος χρήστης μπει στο προφίλ σας, κατευθείαν θα δει το βιογραφικό σας. Για να κάνετε το προφίλ σας να ξεχωρίζει, το βιογραφικό σας, πρέπει να έχει μια σύντομη περιγραφή με συγκεκριμένα hashtags σχετικά με την επιχείρησή σας και φυσικά το link της ιστοσελίδας σας. Έχετε στη διάθεσή σας μόνο 150 χαρακτήρες για να παρουσιαστείτε στο κοινό. Είναι αναγκαίο, λοιπόν, να γράψετε αυτά που θέλετε να ξέρουν οι ακόλουθοί σας με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύμβολο “@” για να συνδεθείτε με σχετικούς επώνυμους λογαριασμούς. Επίσης, με την κοινή χρήση του hashtag της επωνυμίας σας, μπορείτε να ενθαρρύνετε το κοινό σας να το ακολουθήσει ή να το χρησιμοποιήσει όταν δημοσιεύει το δικό του περιεχόμενο ως τρόπο σύνδεσης με την επωνυμία σας.
2.Δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας
Έχει μεγάλη σημασία το περιεχόμενο που κοινοποιείτε, καθώς αποτελεί τον βασικό λόγο που οδηγεί τους χρήστες να ακολουθήσουν την επωνυμία σας. Με εξαιρετικό περιεχόμενο, θα διασφαλίσετε την προσέλκυση του κοινού σας. Πιο αναλυτικά, η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για το Instagram είναι πολυεπίπεδη. Ενώ ορισμένες μικρές επιχειρήσεις επιθυμούν να διαχειρίζονται τα δικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άλλες επωνυμίες, πιο μεγάλες, προσλαμβάνουν ειδικούς. Χρησιμοποιείστε εικόνες υψηλής ανάλυσης, ποικιλόμορφη διάταξη, δημοσίευση δημοφιλούς περιεχομένου και εισαγωγή GIF με το logo σας.
3.Δημιουργία εντυπωσιακών λεκτικών
Με τον τρόπο αυτό θα κερδίσετε ακόμα περισσότερο αφοσιωμένο κοινό. Η λεζάντα μπορεί να δημιουργήσει συζητήσεις μεταξύ των χρηστών κάτω από τα post σας και να κάνει τη σελίδα σας ακόμα πιο δημοφιλή. Οι καλύτερες λεζάντες είναι προσαρμοσμένες στο κοινό σας. Με κάθε λεκτικό που χρησιμοποιείτε κάνετε την επωνυμία σας πιο γνωστή. Σημαντικό είναι να τοποθετήσετε λέξεις-κλειδιά και βασικά hashtags στη λεζάντα ή/και σε ένα σχόλιο κάτω από τη δημοσίευση. Αυτό θα κάνει τις δημοσιεύσεις σας πιο συνεπείς και ελκυστικές για τους ακόλουθους που ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σας.
4.Απαντήσεις σε σχόλια
Οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι τα σχόλια σχετικά με τις δημοσιεύσεις ενισχύουν τη δέσμευση, αν και οι περισσότερες δεν είναι σίγουρες τι να πουν ως απάντηση. Τα σχόλια στο Instagram είναι συνήθως ένας συνδυασμός από φιλοφρονήσεις, ερωτήσεις και θέματα εξυπηρέτησης πελατών, ανεπιθύμητη αλληλογραφία ή κάτι άλλο. Αν και βοηθά να προσθέσετε μια ανθρώπινη πινελιά σε κάθε απάντηση, το είδος της απάντησης ποικίλλει ανάλογα με κάθε είδος σχολίου.Ακόμη, όταν οι φιλοφρονήσεις είναι συγκεκριμένες και φαινομενικά αυθεντικές, αυτό είναι ένα καλό σημάδι ότι έχετε να κάνετε με ένα πραγματικό πρόσωπο σε αντίθεση με έναν ψεύτικο λογαριασμό. Μια απάντηση όπως “ευχαριστώ!” ή “Είμαι ευτυχής που σας άρεσε αυτό” είναι ένας καλός τρόπος για να απαντήσετε σε φιλοφρονήσεις.
5.Χρήση ενός εργαλείου ανάπτυξης για την άνθιση του λογαριασμού σας
Είναι δύσκολο μία επιχείρηση να διαχειριστεί μόνη της έναν λογαριασμό στο Instagram όταν συνεχώς αυξάνονται οι ακόλουθοι και γι’ αυτό κρίνεται σχεδόν απαραίτητο η χρήση μερικών εργαλείων ώστε να αναπτύξουν τον λογαριασμό τους. Με άλλα λόγια, υπάρχουν εργαλεία που σας βοηθούν να στοχεύσετε ακόλουθους και παρόμοιους λογαριασμούς χρησιμοποιώντας τεχνικές μάρκετινγκ του Instagram για να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ένα αφοσιωμένο και αυθεντικό κοινό. Επίσης, υπάρχουν πολλά εργαλεία και τεχνικές που σας υπόσχονται να ενισχύσουν την εμφάνιση του brand σας στο Instagram.
Στις μέρες μας μπορεί να φαίνεται σαν ένας αγώνας δρόμου για να κατορθώσετε να επιτύχετε στο Instagram. Όμως, αν βελτιστοποιήσετε το Instagram σας, η επωνυμία σας θα έχει τις καλύτερες πιθανότητες να πετύχει και να φέρει περισσότερους ακόλουθους. Οι εταιρίες που έχουν ένα σωστό βιογραφικό, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, με εξαιρετικές λεζάντες, έγκαιρες απαντήσεις σε σχόλια και τα κατάλληλα εργαλεία για να αυξήσουν το κοινό τους, θα διαπιστώσουν ότι είναι σε θέση να αξιοποιήσουν πραγματικά τη δύναμη του Instagram.