5 Στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει η καμπάνια δημιουργίας συνδέσμων
Υπάρχουν 5 παράγοντες που βλέπουμε ότι επηρεάζουν το εύρος μιας καμπάνιας δημιουργίας συνδέσμων. Στην ιδανική περίπτωση, κατά τη διάρκεια της φάσης σχεδιασμού της καμπάνιας, το εργαλείο δημιουργίας συνδέσμων θα έχει τον κατάλληλο χρόνο για να εξετάσει όλους αυτούς τους παράγοντες. Με αυτόν τον τρόπο, πιθανότατα θα ανακαλύψουν μερικούς ακόμη παράγοντες που είναι μοναδικοί στην κατάσταση του οργανισμού σας. Όσους περισσότερους παράγοντες μπορείτε να λάβετε υπόψη και να σχεδιάσετε, τόσο πιο μοναδική και αποτελεσματική θα είναι η καμπάνια σας.
Παράγοντας 1: Τι λειτουργεί καλά για εσάς ήδη;
Σας ενθαρρύνουμε να σκεφτείτε τι λειτουργεί καλά ήδη και να το λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία συνδέσμων. Η υποστήριξη και η ανάπτυξη από ό,τι λειτουργεί μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολη και πιο οικονομική από το να προσπαθούμε να δημιουργήσουμε κάτι εντελώς νέο που δεν προέρχεται από τις υπάρχουσες δυνάμεις.
Παράγοντας 2: Οι στόχοι της επιχείρησής σας και του μάρκετινγκ:
Συχνά λείπουν συγκεκριμένοι επιχειρηματικοί στόχοι και στόχοι μάρκετινγκ στο σχεδιασμό καμπάνιας δημιουργίας συνδέσμων, ειδικά όταν μια καμπάνια σχεδιάζεται σε κενό χωρίς συμβολή άλλων τμημάτων από το πρόωρο στάδιο της φάσης κατασκευής ιστοσελίδων.
Επειδή η δημιουργία συνδέσμων έχει την ικανότητα να επηρεάζει στόχους πολύ πέρα από τις κατατάξεις των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα η καμπάνια δημιουργίας συνδέσμων να υποστηρίζει τους συγκεκριμένους στόχους της επιχείρησής σας και το μάρκετινγκ της εταιρείας σας στη φάση σχεδιασμού. Μπορείτε ακόμη να ανακαλύψετε μια λύση που μπορεί να είναι μοναδική στην αγορά.
Παράγοντας 3: Τα συνδεόμενα στοιχεία σας:
Τι γίνεται με την εταιρεία σας με τη δυνατότητα σύνδεσης; Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει εσωτερικές “διασημότητες κοινωνικών μέσων”, την επωνυμία της εταιρίας σας, την ιστορία του οργανισμού σας, τα δωρεάν εργαλεία ή τα widget σας, το μοναδικό και χρήσιμο περιεχόμενό σας, το διαθέσιμο δημιουργικό ταλέντο σας, τον πραγματικό προϋπολογισμό και πολλά άλλα. Περαιτέρω, θεωρήστε ότι ο ορισμός του “συνδέσμου” του κλάδου σας μπορεί και θα διαφέρει από αυτόν άλλων κλάδων. Εάν όλοι οι ανταγωνιστές σας διαθέτουν δωρεάν εργαλεία ιστού, τότε αυτό δεν είναι πλέον ισχυρός διαφοροποιητής και ενδέχεται να μην προκαλεί ενδιαφέρον και συνδέσμους.
Παράγοντας 4: Τμήματα που απαιτούν τη συμβολή και την επιρροή σας μέσα στον οργανισμό:
Ως οργανισμός δημιουργίας συνδέσμων, εργαζόμαστε κυρίως με το τμήμα βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) εντός ενός οργανισμού. Οι μέθοδοι μας περιλαμβάνουν συνήθως τη δημιουργία περιεχομένου και την αφοσίωση ειδικών στον κλάδο. Αυτό μερικές φορές σημαίνει ότι πρέπει να λάβουμε έγκριση από τμήματα όπως το PR, η στρατηγική περιεχομένου, τα κοινωνικά μέσα, το μάρκετινγκ, ακόμη και ο Διευθύνων Σύμβουλος, προτού η καμπάνια μπορεί πραγματικά να ξεκινήσει.
Συνήθως προσπαθούμε να προσδιορίσουμε το τμήμα στο οποίο είναι πιο ενσωματωμένο η επαφή μας, το τμήμα στο οποίο έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή και, στη συνέχεια, εργαζόμαστε για να διατηρήσουμε την εκστρατεία στην εξουσία τους, ώστε να έχουμε τον ταχύτερο αντίκτυπο. Όσο περισσότερα τμήματα χρειάζονται συμβολή, τόσο περισσότερη δουλειά θα πρέπει να κάνει ο δημιουργός συνδέσμων στη διαμεσολάβηση των διατομεακών προβλημάτων.
Ωστόσο, για βιώσιμες, συνεχιζόμενες καμπάνιες δημιουργίας συνδέσμων (και συχνά αυτές ενδέχεται να μην ονομάζονται εσωτερικές καμπάνιες δημιουργίας συνδέσμων), θα πρέπει να εργαστείτε στην πολιτική σκηνή του οργανισμού σας και να αναζητάτε συνεχώς τρόπους για να “βελτιώσετε τη σύνδεση”.
Παράγοντας 5: Οι διαθέσιμοι πόροι σας:
Στο τέλος της ημέρας, η καμπάνια δημιουργίας συνδέσμων θα μειωθεί στο χρόνο και τα χρήματα που μπορείτε να βάλετε σε αυτήν. Γνωρίζοντας πόσο χρόνο μπορείτε να αφιερώσετε και πόσο δουλειά μπορείτε να ζητήσετε ή να ζητήσετε από άλλους, μπορεί να σας βοηθήσει να ορίσετε ολόκληρο το πεδίο του έργου. Συχνά – και δικαίως – οι διαθέσιμοι πόροι σας εξαρτώνται από τις ικανότητές σας ως δημιουργός συνδέσμων, καθώς και τις ικανότητές σας στην αποτελεσματική επικοινωνία πιθανών και πραγματικών αποδόσεων της επένδυσης.