Παρακαλώ αξιολογήστε


Η καταναλωτική συμπεριφορά είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη με αποτέλεσμα οι διαφημιστικές εταιρείες να προσαρμόζουν τα νέα δεδομένα στις καμπάνιες τους αλλά και να πρέπει να προσελκύσουν σχεδόν πάντα την προσοχή του κοινού τους.
Παρακάτω θα δείτε τα 3 νέα είδη καταναλωτών αλλά και χρήσιμες συμβουλές ώστε να είστε πάντα ένα βήμα μπροστά σε κάθε αλλαγή της αγοραστικής τους συμπεριφοράς.
 
Ο social media αγοραστής: Ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων, ξοδεύουν πολύ χρόνο με τα κινητά τους στο facebook και στο instagram. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέες λειτουργίες όπως το Facebook Shop. Η ευκολία που σου προσφέρουν στις αγορές σου αυτές οι εφαρμογές κατασκευής ιστοσελίδων είναι ασυναγώνιστες γι αυτό και θα πρέπει οι περισσότερες εταιρείες να επενδύσουν σε μια στρατηγική social media. Επίσης, είναι επωφελές η συνεργασία με μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ώστε οι χρήστες να έχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία διαδικτυακών αγορών ή και ακόμα ανακάλυψη νέων πελατών.
 
Ο αγοραστής που δεν αφήνει ίχνη: Η τελευταία ανανέωση της Apple δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να επιλέγουν οι ίδιοι για το πως θα μοιραστούν τα δεδομένα τους με άλλα site.
Αυτό δυσκολεύει τους ειδικούς στον χώρο του μάρκετινγκ και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων διότι δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες αλλά και σε πολύτιμα δεδομένα.
Γενικότερα όμως οι αγοραστές είναι πιο προστατευτικοί σε σχέση με τα δεδομένα που πάνε σε τρίτους πιο πολύ από ποτέ. Οι επωνυμίες πρέπει να έχουν στο νου τους αυτή την τελευταία αλλαγή και να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους συμμετοχής και συλλογής πληροφοριών από τον καταναλωτή. Έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουν οποιαδήποτε ζημιά από αυτή τη νέα συμπεριφορά.
 
Ο οικολογικός αγοραστής: Πολλοί καταναλωτές ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή τα τελευταία χρόνια, ειδικότερα οι νεότερες γενιές. Επίσης, όλο και περισσότεροι αγοραστές θέλουν να είναι βέβαιοι πως αγοράζουν μάρκες οι οποίες είναι σύμφωνες με ενέργειες που προστατεύουν τον πλανήτη και δεν τον επιβαρύνουν. Η Gen-Z ετοιμάζει και ξεκινά αυτή την ουσιαστική συζήτηση. Επίσης, δεν φοβούνται να φωνάξουν τις μάρκες που δεν ευθυγραμμίζονται ή δεν διαδραματίζουν το ρόλο τους στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, οπότε φροντίστε να ενσωματώσετε πιο πράσινες καταναλωτικές συνήθειες όπου είναι δυνατόν και μην φοβάστε να το φωνάξετε.
 
Τελικά ο ψηφιακός χώρος, όπως αναφέρθηκε, αλλάζει συνεχώς και μερικές φορές είναι απρόβλεπτος. Ωστόσο, για να ελαχιστοποιήσετε οποιαδήποτε ζημιά από τις αλλαγές συμπεριφοράς των καταναλωτών και να παραμείνετε στη λειτουργία του συνεχώς μεταβαλλόμενου κόσμου του ηλεκτρονικού εμπορίου, πρέπει να μείνετε ενημερωμένοι με τις τάσεις και να διεξάγετε την έρευνά σας.
Ωστόσο, σκοντάφτοντας σε αυτό το άρθρο, το κάνετε ήδη!


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι