Λίστα ελέγχου για την διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σας
Η λίστα για τους περισσότερους από εμάς,συνήθως σηματοδοτεί εργασίες για το σπίτι,αλλά είναι εξίσου σημαντικό να κάνετε το ίδιο με την τοπική σας επιχείρηση. Αυτός είναι ο λόγος,για τον οποίο έχουμε δημιουργήσει μια λίστα ελέγχου,που θα σας βοηθήσει να ανανεώσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
1. Εκκαθάριση καταχωρίσεων καταλόγου
Στο διαδίκτυο, υπάρχουν κατάλογοι που καταγράφουν πληροφορίες για την επιχείρησής σας. Εάν δεν παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζονται, πολλοί χρησιμοποιούν έναν αλγόριθμο που αντλεί δεδομένα,από οπουδήποτε,μπορούν να τα βρουν. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθος πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, με αποτέλεσμα να αποτρέψει τους πελάτες να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να είστε η σωστή πηγή πληροφοριών και να ενημερώνεται άμεσα πληροφοριών για την επιχείρησης σας. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε μια άμεση σχέση με τους κύριους διαδικτυακούς καταλόγους, για να είστε σίγουροι, ότι τα στοιχεία για την επιχείρηση σας, είναι σωστά.
2. Ανανέωση στα Social Media
Είναι σημαντικό να έχετε μια καλή παρουσία με κατασκευή ιστοσελίδας στα Social media,με το να ανεβάζετε μια νέα φωτογραφία εξωφύλλου, να δημοσιεύετε μια ειδική προσφορά ή να διεξάγετε έναν διαγωνισμό. Ανεξάρτητα από τη τομέα σας, κάθε επιχείρηση έχει κάτι που μπορεί να προβάλλει.
- Όλοι εκτιμούν τις όμορφες φωτογραφίες. Δοκιμάστε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες,πριν και μετά,από μεγάλες δουλειές που κάνετε.
- Δημιουργήστε προσφορές για προϊόντα ή υπηρεσίες.
- Εάν είστε χειμερινή επιχείρηση, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να παραμείνετε ενεργοί, στα Social Media. Η άνοιξη και το καλοκαίρι είναι υπέροχες στιγμές για να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας. Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο,για το τι κάνετε εκτός εποχής.
3. Ενημερώστε την ιστοσελίδα σας
Παρόλο που δεν πρόκειται να επανασχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας,αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να την αναβαθμίσετε. Είτε πρόκειται να αλλάξετε τις φωτογραφίες ή το banner σας ή το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε άμεσα.
Όταν ενημερώνετε την ιστοσελίδα σας,με αξιόπιστο περιεχόμενο,υψηλής αξίας, αυξάνετε την πιθανότητα κατάταξης της επιχείρησης σας,στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης.
4. Έλεγχος στόχων marketing
Είναι σημαντικό να κάνετε έλεγχο συχνά, για να δείτε πού βρίσκεστε,σε σύγκριση με τους στόχους που έχετε θέσει. Αυτό σας επιτρέπει, να προσαρμόζεται πιο γρήγορα και να επαναφέρετε τα πράγματα,εάν μια καμπάνια ή μια προσφορά δεν αποδίδει,όπως αναμένεται. Μην αποθαρρύνεστε,εάν μια καμπάνια δεν έχει τα αποτελέσματα που ελπίζατε. Μερικές φορές μπορεί να χρειαστούν μόνο λίγες τροποποιήσεις, για να αποδώσει. Συνεργαζόμενοι με έναν πάροχο Digital Marketing, μπορεί να σας καθοδηγήσει ως προς το τι θα λειτουργήσει καλύτερα για να πετύχετε τους στόχους σας.