Παρακαλώ αξιολογήστε


1 – Μάθετε για τι μιλάτε

Για να κατανοήσετε πλήρως τη διαδικασία βελτιστοποίησης ψηφιακού μάρκετινγκ, πρέπει να γνωρίζετε για ακριβώς τι μιλάμε. Κάντε έρευνα σχετικά με το αντικείμενο και αντλείστε όσο περισσότερα στοιχεία μπορείτε.

2 – Αναπτύξτε μια Ισχυρή Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Όσον αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ, μια στρατηγική είναι το θεμέλιο όλων των προσπαθειών σας. Κάθε ενέργεια μάρκετινγκ που αναλαμβάνετε πρέπει να συνδέεται με τη στρατηγική σας και η καθεμία πρέπει να λειτουργεί ως συνεργατικά στοιχεία μιας εξειδικευμένης μηχανής μάρκετινγκ. Δυστυχώς, αυτό που οι περισσότεροι marketers αναφέρονται ως «στρατηγική» είναι στην πραγματικότητα ένα αμάλγαμα μεμονωμένων τακτικών. Η συμβουλή ψηφιακού μάρκετινγκ νούμερο δύο είναι να κατανοήσετε καλύτερα τη σημασία της ανάπτυξης της δικής σας ισχυρής στρατηγικής και να τη χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια πλήρως λειτουργική διοχέτευση εισερχόμενων πελατών που οδηγεί τις πωλήσεις μέσα από την κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων.

3 – Αξιολογείτε τακτικά την απόδοση των επιχειρήσεων

Η απόδοση του μάρκετινγκ υπερβαίνει τη στρατηγική που εφαρμόζετε. Για να προσδιορίσετε πώς επηρεάζει το πρόγραμμα μάρκετινγκ την εταιρεία σας, φροντίστε να αξιολογείτε τακτικά την απόδοση της επιχείρησής σας και να κατανοείτε πραγματικά πού κατευθύνεται η επιχείρησή σας.

4 – Nurture

Για να αναπτύξετε μια πολύ αποτελεσματική μηχανή μάρκετινγκ, θα πρέπει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας νωρίτερα στο ταξίδι αγοράς τους από ό, τι κάνουν οι περισσότερες εταιρείες. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σε θέση να τους καλλιεργήσετε προς μια μετατροπή αντί να τους χάσετε ανάμεσα στον θόρυβο των πιεστικών αντιγράφωνκαι των διαφημίσεων. Η κατανόηση του ταξιδιού του μοναδικού αγοραστή σας και ο τρόπος προσέγγισης των πελατών σε κάθε μεμονωμένο στάδιο είναι κρίσιμης σημασίας.

5 – Εστίαση στα αποτελέσματα

Τίποτα δεν έχει σημασία αν δεν δημιουργεί αποτελέσματα που να ανταποκρίνονται στους μακροπρόθεσμους στόχους της εταιρείας σας, για αυτό η εστίαση στα αποτελέσματα πάνω από όλες τις άλλες μετρήσεις είναι ιδιαίτερα χρήσιμη συμβουλή.

6 – Δώστε προτεραιότητα στις γρήγορες νίκες

Όταν πρόκειται να κερδίσετε το μεγαλύτερο «χτύπημα» μάρκετινγκ για τα χρήματα σας,  αναζητήστε γρήγορες νίκες. Το πρόγραμμα μάρκετινγκ πιθανότατα έχει μερικές τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να γίνουν για να αποδώσουν γρήγορα θετικά αποτελέσματα.

7 – Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων

Πάρα πολλοί έμποροι περνούν απλώς τις προτάσεις, επειδή «γνωρίζουν» ότι οι ενέργειες που κάνουν είναι αυτές που «υποτίθεται» πρέπει  να κάνουν. Εάν δεν βλέπετε θετικά σχόλια στα δεδομένα σας, ήρθε η ώρα να κάνετε μια αλλαγή.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι