espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η πιο δημοφιλής πλατφόρμα διαδικτυακής διαφήμισης, που χρησιμοποιείται από εμπόρους όλων των μεγεθών, είναι το Google AdWords.

Γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει ποιος χρησιμοποιεί κινητή συσκευή και ποιος όχι; Πρώτα απ’ όλα, οι άνθρωποι συχνά συμπεριφέρονται διαφορετικά όταν περιηγούνται σε ένα τηλέφωνο σε σχέση με έναν  υπολογιστή. Ένας χρήστης smartphone μπορεί να μην ενδιαφέρεται να ξοδέψει χρόνο για να ψάξει σε ένα εκτεταμένο κατάλογο προϊόντων, αλλά να θέλει απλώς έναν αριθμό για να καλέσει ή άμεσες οδηγίες για μια τοποθεσία.

Δεύτερον, το κόστος μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανά συσκευή. Οι διαφήμιστές που λαμβάνουν υπόψη τους αυτές τις πληροφορίες θα δουν την ανάγκη να ελέγχουν τις προσφορές ανά συσκευή, προκειμένου να διατηρήσουν το κόστος-στόχο τους για τα στοιχεία ενδιαφέροντος.

Τρίτον, οι επισκέψεις από κινητά μπορεί να παρέχουν μεγαλύτερη ή μικρότερη αξία σε έναν συγκεκριμένο διαφημιζόμενο.

Τέταρτον, μπορεί να θέλετε να οδηγήσετε τους χρήστες κινητών τηλεφώνων σε διαφορετικές σελίδες από τους χρήστες υπολογιστών .

Πώς μπορείτε, λοιπόν, να δημιουργήσετε μια καμπάνια που στοχεύει μόνο σε κινητές συσκευές μέσω του AdWords; Η σύντομη απάντηση είναι ότι δεν μπορείτε. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετές λύσεις. Πρώτον, ας δούμε μερικές λειτουργίες του AdWords που εστιάζουν τις δαπάνες στα κινητά: τους τροποποιητές προσφοράς(bid modifiers) και τις διαφημίσεις που προτιμώνται για κινητά(mobile-preferred ads).

Χαρακτηριστικά του AdWords για να στοχεύσετε στο κινητό

Χρήση τροποποιητών προσφοράς

Οι βελτιωμένες καμπάνιες στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων εισήγαγαν ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται τροποποιητές προσφοράς(bid modifiers), το οποίο σας επιτρέπει να αυξάνετε ή να μειώνετε τις προσφορές κατά ένα ποσοστό για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε κινητές συσκευές. Θα μπορούσατε να ορίσετε μια χαμηλή γενική προσφορά και να αυξήσετε τον τροποποιητή προσφοράς για κινητά στο 300%, το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσοστό.

Δημιουργία διαφημίσεων που προτιμώνται για κινητά τηλέφωνα

Μια άλλη επιλογή είναι η δημιουργία διαφημίσεων που προτιμώνται για κινητά τηλέφωνα. Όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση στο περιβάλλον εργασίας του AdWords, επιλέγοντας ένα πλαίσιο ελέγχου μπορείτε να επισημάνετε τη διαφήμιση ως προτιμώμενη για κινητά. Τέτοιες διαφημίσεις αποτελούν μια ευκαιρία να προσαρμόσετε τα μηνύματα ειδικά σε άτομα που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές.

Χρησιμοποιήστε μεγέθη διαφημίσεων ειδικά για smartphone

Κατά την εκτέλεση καμπανιών προβολής, το μέγεθος της διαφήμισης 320 × 50 pixel για κινητά θα εμφανίζεται ειδικά σε ένα πρόγραμμα περιήγησης ή μια εφαρμογή smartphone. Μπορείτε ακόμη και να δημιουργήσετε διαφημίσεις κινουμένων σχεδίων σε αυτή τη μορφή για να τραβήξετε περισσότερη προσοχή.

Κατευθύνετε τους ανθρώπους στις σωστές σελίδες

Αν και ένας  ιστότοπος είναι η ιδανική επιλογή, αν έχετε ξεχωριστό ιστότοπο για κινητά, βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες που έρχονται από κινητές συσκευές θα βλέπουν την κατάλληλη σελίδα. Το  AdWords σας επιτρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε παραμέτρους ValueTrack στις διευθύνσεις URL προορισμού της διαφήμισης για να καθορίσετε εκδόσεις για κινητά και επιτραπέζιες συσκευές. Τα άτομα που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις θα κατευθύνονται στην κατάλληλη σελίδα με βάση τη συσκευή που χρησιμοποιείται.

Δοκιμάστε τις διαφημίσεις Bing

Ενώ η Google μπορεί να έχει αφαιρέσει τη δυνατότητα στόχευσης ξεχωριστών καμπανιών σε κινητές συσκευές ή tablet, το Bing εξακολουθεί να σας επιτρέπει την τμηματοποίηση ανά συσκευή. Μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε μια καμπάνια μόνο για κινητά για να προσεγγίσετε τους χρήστες που πραγματοποιούν αναζητήσεις στο Bing και το Yahoo.

Μην ξεχνάτε την εμπειρία μετά τη διαφήμιση!

Το να κάνετε στους κατάλληλους ανθρώπους  να κάνουν το κλικ στη διαφήμισή σας είναι μόνο το πρώτο βήμα. Η εμπειρία τους στον ιστότοπό σας μετά το κλικ είναι ζωτικής σημασίας για το αν θα επικοινωνήσουν μαζί σας ή αν θα προβούν σε αγορά. Επίσης, συνειδητοποιήστε ότι η ποιότητα της σελίδας προορισμού συμβάλλει στη βαθμολογία ποιότητας του AdWords. Βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας λαμβάνει υπόψη τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο έφτασαν σε μια συγκεκριμένη σελίδα.

Ξεκινήστε να προσεγγίζετε το κοινό σας στο κινητό

Δεν υπάρχει μία λύση που να ταιριάζει σε όλους για τη στόχευση του κοινού σας με βάση τη συσκευή. Αλλά είτε μόλις αρχίζετε να διαφημίζεστε στο διαδίκτυο είτε είστε έμπειρος χρήστης του AdWords, πιθανότατα μπορείτε να κάνετε περισσότερα για να προσεγγίσετε τη συνεχώς αυξανόμενη δεξαμενή χρηστών κινητών τηλεφώνων. Αφιερώστε χρόνο για την τμηματοποίηση των μηνυμάτων και στοχεύστε με τη γνώση ότι οι άνθρωποι συμπεριφέρονται διαφορετικά σε διαφορετικές συσκευές. Παρακολουθήστε την αξία των στοιχείων που λαμβάνετε με βάση τη συσκευή για να καθορίσετε πόση δαπάνη θα διαθέσετε για κινητά και πόση για επιτραπέζιες συσκευές. Φυσικά, δοκιμάστε αυτές τις τακτικές για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς και την επωνυμία σας και προσαρμόστε τη διαφήμιση στους χρήστες σας όταν επισκέπτονται από κινητές συσκευές.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι