espa banner
ιστοσελίδες social media μικρών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Στο πλαίσιο της πανδημίας, σε όλο τον κόσμο παρατηρήθηκε πως ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, πέρασε περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2020 από ό,τι την προηγούμενη χρονιά. Το σημαντικό όμως είναι πως αυτοί οι χρήστες δεν κύλησαν απλά στην οθόνη τους, αλλά μπήκαν στην διαδικασία αγοράς. Αυτό σίγουρα, αυξάνει την αξία των social media ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποτελέσουν θεμελιώδη παράγοντα για την επιχείρησή σας. Μέσω αυτών, προωθώντας τα προϊόντα σας, το κοινό ή οι δυνητικοί σας πελάτες συμμετέχουν στην διαδικασία κι έτσι η εμπιστοσύνη ανάμεσά σας μεγεθύνεται. Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να δει αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες που τον ενδιαφέρουν αλλά και να θέσει ερωτήματα σε ό,τι τον προβληματίζει χωρίς να βγει καν από το σπίτι του.

Κατά κοινή ομολογία, σίγουρα τα επόμενα χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διαδραματίζουν σημαντικότερο ρόλο στην προώθηση των πωλήσεων, την παροχή εξυπηρέτησης πελατών και τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας. Διαβάστε λοιπόν αναλυτικότερα για αυτού του τύπου την κατασκευή ιστοσελίδων, πως βοηθά το πολύτιμο αυτό εργαλείο μια μικρή επιχείρηση.

Όπως είναι ήδη γνωστό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις μικρές επιχειρήσεις είναι σημαντικά. Όμως, το 2020 τα έχει καταστήσει απαραίτητα. Ένα μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων ανησυχούν για τις οικονομικές δυσκολίες που οφείλονται στην κρίση COVID-19. Σε μια εποχή που τα χρήματα είναι αυστηρότερα από ποτέ, που πολλοί εργαζόμενοι έχασαν την δουλειά τους ή οι μισθοί τους έχουν μειωθεί κατακόρυφα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι μια σανίδα σωτηρίας για τις μικρότερες επιχειρήσεις.

Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να εξυπηρετήσουν πολλές λειτουργίες, εδώ είναι μια γρήγορη ματιά σε μερικά οφέλη υψηλού αντίκτυπου των social media για τις μικρές επιχειρήσεις:
-Η επωνυμία γίνεται αναγνωρίσιμη χωρίς ή σχεδόν καθόλου κόστος. Πιο αναλυτικά, η επιχείρηση δημιουργεί δωρεάν λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης (όπως Facebook, Instagram, Youtube κ.ά.) ή με μικρό προϋπολογισμό μπορεί να αυξήσει με κατάλληλα εργαλεία την αναγνωρισιμότητά τους. Με μηδαμινό σχεδόν κόστος λοιπόν, η μάρκα σας γίνεται γνωστή σε μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών από ότι πιθανόν θα μπορούσε σε ένα μόνο φυσικό κατάστημα. Σίγουρα ο συνδυασμός είναι η βέλτιστη επιλογή.
-Η στενευμένη προσέγγιση μέσω των κατάλληλων εργαλείων είναι μια σημαντική ενέργεια. Τα εργαλεία αυτά, βασίζονται σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, όπως ηλικία, φύλο, μισθός, τοποθεσία κλπ και καθιστούν πιο ακριβής τον στόχο. Ένα γνωστό παράδειγμα είναι οι διαφημίσεις σε Instagram, Facebook,Google και Youtube, οι οποίες αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα. 
-Η προώθηση εκδηλώσεων όπως οι εκδηλώσεις στο Facebook και οι ομάδες του, γενικότερα, συμβάλουν εξίσου.
-Τέλος, οι επιλογές εξυπηρέτησης πελατών αποτελεί ένα ακόμα όφελος. Η ικανότητά σας να μπορείτε να εντοπίζετε άμεσα το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης και η δεξιότητα να το επιλύετε άμεσα είναι σπουδαίας σημασίας. Η θετική στάση στο πρόβλημα του πελάτη και η διάθεση για επίλυσή του είναι ένα απαραίτητο στοιχείο που σίγουρα θα συναρπάσει τον πελάτη σας.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι