προώθηση σε ιστοσελίδα με LinkedIn μάρκετινγκ

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ενώ πολλές επιχειρήσεις και πελάτες έχουν προωθηθεί στον διαδικτυακό χώρο, το LinkedIn έχει αναδειχθεί ως αξιόπιστη πλατφόρμα για δικτύωση, παραγωγή δυνητικών πελατών και πωλήσεις. Μπορεί να είναι ένα ιδανικό μέρος για να ξεκινήσετε, να δημιουργήσετε την εικόνα για την επωνυμία σας και να αποδείξετε μελλοντικά την επιχείρησή σας. Ακολουθούν συμβουλές για να παραμείνει η επιχείρησή σας ενεργή στο LinkedIn:

1. Κερδίστε ψηφιακή εμπιστοσύνη.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μερικές από τις ίδιες αρχές για να αποκτήσετε ψηφιακή εμπιστοσύνη τόσο για το επαγγελματικό σας προφίλ όσο και για την προώθηση και κατασκευή της ιστοσελίδας της εταιρείας σας. Ο στόχος της δημιουργίας μιας ψηφιακά αξιόπιστης μάρκας υπερβαίνει όλες τις συμβουλές και τις τακτικές του μάρκετινγκ LinkedIn. Έχει ως αποτέλεσμα την αφοσίωση στην επωνυμία μέσω της συμμετοχής σε μια διαδικτυακή κοινότητα, τη συνάφεια και τη δυνατότητα κοινής χρήσης του περιεχομένου και τη συνολική εμπειρία χρήστη, από την κατανάλωση πληροφοριών και την αλληλεπίδραση στις αναρτήσεις και τα άρθρα σας.

2. Δημιουργήστε το σωστό δίκτυο.

Όπως το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, το LinkedIn εξαρτάται επίσης από παραπομπές και εγκρίσεις. Σε αντίθεση με τις δραστηριότητες εκτός σύνδεσης, οι αλληλεπιδράσεις σας είναι δημόσια προβολή και έχουν τη δυνατότητα να υποδηλώνουν αυτόματα μια θετική σχέση με τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, τους ηγέτες της σκέψης και τους γνωστούς influencers.

3. Προετοιμασία

Μια βασική συμβουλή είναι να έχουμε τη σωστή στρατηγική για τις επόμενες εποχές. Ευτυχώς, το LinkedIn φιλοξενεί πολύτιμο περιεχόμενο που δημοσιεύεται καθημερινά από αξιόπιστους ειδικούς του κλάδου και ηγέτες σκέψης. Πρέπει όμως να προετοιμάζουμε το επόμενο περιεχόμενο κατάλληλα, ώστε η έγκαιρη και χωρίς συνδρομή πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες να χρησιμεύσει ως πολύτιμη συμβολή στην επιχειρηματική σας στρατηγική καθώς και στο μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

4. Συνδυάστε επαληθεύσιμα δεδομένα με μοναδικές πληροφορίες.

Τα επαληθεύσιμα δεδομένα προσκαλούν προβολές και οι μοναδικές πληροφορίες συμβάλλουν στην προσέλκυση αφοσίωσης. Εάν το περιεχόμενό σας είναι ορατό στο σωστό δίκτυο συνεργατών, όχι μόνο κερδίζετε την εμπιστοσύνη και τις διορατικές απαντήσεις τους, αλλά επίσης αποκτάτε ένα ακόλουθο που μπορεί να διευρύνει το δίκτυο διανομής σας. Δεδομένου ότι το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό δίκτυο βάσει περιεχομένου, πολλά από τα δεδομένα σας μπορούν να προέρχονται από το περιεχόμενο στο LinkedIn και να συνδυάζονται με τις δικές σας πληροφορίες για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.

5. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για δυνατότητα αναζήτησης και χρησιμότητα.

Υπάρχουν απλοί τρόποι για να κάνετε βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για οποιοδήποτε είδος περιεχομένου, όπως προφίλ ή σελίδες εταιρείας, κείμενο ή βίντεο, βάσει δεδομένων ή συγκινητικό ή αναρτήσεις. Παρόλο που ο καθένας μπορεί να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά για να είναι φιλικό προς το SEO, πρέπει επίσης να δημιουργήσετε και να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αναζωογονητικό, αξιόπιστο και χρήσιμο.

Επιμεληθείτε τη ροή σας ακολουθώντας και καταργώντας την παρακολούθηση ατόμων, προκειμένου να «εκπαιδεύσετε» τον αλγόριθμο LinkedIn για να σας δείχνει μόνο αναρτήσεις που σας ενδιαφέρουν ή από τον «ιδανικό πελάτη» σας.

6. Προώθηση της διανομής περιεχομένου.

Το LinkedIn Marketing δεν αφορά μόνο τη δημιουργία ενός δικτύου ατόμων που καταναλώνουν το περιεχόμενό σας. Αφορά επίσης τη δημιουργία μιας κοινότητας χρηστών που διανέμουν το περιεχόμενό σας.

Με άλλα λόγια, πρέπει να διεγείρεται μια σχέση quid-pro-quo με ενεργούς επιδότες και να ενθαρρύνεται επίσης τη συμβολή των οπαδών σας, ώστε να ενισχύσουν την προβολή σας στο δίκτυό τους. Ακόμη και μια επισήμανση “μου αρέσει” ή ένα σχόλιο μπορεί να βελτιώσει την ορατότητά σας.

Θυμηθείτε: Η μελλοντική απόδοση της επιχείρησής σας όσον αφορά κοινωνικά θέματα έχει να κάνει με την ενασχόληση της με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αναπτύξτε τη στρατηγική σας τώρα για να διασφαλίσετε την ορατότητά σας και τη βιωσιμότητα για το μέλλον.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι