ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
Μόλις καθιερώσετε την ταυτότητα της επωνυμίας σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια οπτική ταυτότητα – που αναφέρεται επίσης ως εικόνα επωνυμίας – για να την ακολουθήσετε.
Παρόλο που θα μπορούσατε εύκολα να συνδυάσετε οπτικά στοιχεία που σας μιλούν, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να επιλέξετε οπτικά που ανταποκρίνονται στο κοινό σας. Έτσι, η οικοδόμηση της οπτικής σας ταυτότητας θα απαιτήσει κάποια δουλειά.
Στην ακόλουθη ανάρτηση, θα εξετάσουμε πώς το οπτικό στυλ της επωνυμίας σας μπορεί να εκπέμψει ορισμένα σήματα σε όσους το συναντούν (και πώς να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας). Θα αναλύσουμε επίσης τι χρειάζεστε, για να συνδυάσετε την οπτική σας ταυτότητα με την αποτελεσματική προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.
Η δύναμη της οπτικής ταυτότητας
Κάθε μία από τις επιλογές σχεδίασης που κάνετε, θα επηρεάσουν τον τρόπο προσέγγισης της επωνυμίας σας. Είστε μια διασκεδαστική εταιρεία που εξυπηρετεί ένα νεότερο πλήθος; Δημιουργείτε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας που επιλύουν σοβαρά παγκόσμια προβλήματα; Είστε επιτυχημένος επιχειρηματίας που αναδιαμορφώνει τον τρόπο που μιλάμε ο ένας στον άλλο;
Όταν γίνει σωστά, τα γραφικά της επωνυμίας μεταφέρουν την προσωπικότητα, τις αξίες και την αποστολή της μάρκας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν λέξεις.
Πώς να δημιουργήσετε μια οπτική ταυτότητα για την επωνυμία σας
Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε ένα από τα στοιχεία που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε την οπτική σας ταυτότητα:
Η ΧΡΩΜΟΠΑΛΕΤΑ
Όπως με όλα τα άλλα στην επιχείρηση, είστε εδώ για να δώσετε στο κοινό σας κάτι που χρειάζονται, οπότε πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των αποφάσεών σας – συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων που τοποθετείτε στην παλέτα της επωνυμίας σας.
Λοιπόν, από πού ξεκινάτε να επιλέγετε μια παλέτα χρωμάτων για τον ιστότοπό σας και άλλα κανάλια μάρκετινγκ; Ας ακολουθήσουμε μια συστηματική προσέγγιση.
1. Επιλέξτε ένα κύριο χρώμα
Παρόλο που είναι σημαντικό να εξετάσουμε πώς τα χρώματα προκαλούν διαφορετικά συναισθήματα, δεν πρέπει να είναι η μόνη κινητήρια δύναμη. Η κύρια εστίασή σας θα πρέπει να είναι η επιλογή χρωμάτων που επηρεάζουν θετικά την εμπειρία του χρήστη.
2. Δημιουργήστε μια πλήρη παλέτα χρωμάτων
Μόλις επιλέξετε ένα κύριο χρώμα, θα πρέπει να βρείτε μια παλέτα χρωμάτων. Θα θελήσετε να χρησιμοποιήσετε ένα ή δύο χρώματα στο λογότυπό σας και μια πλήρη παλέτα χρωμάτων για τον ιστότοπό σας και άλλα επώνυμα κανάλια.
ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ
Ο σχεδιασμός και η σύζευξη των γραμματοσειρών σας μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανταποκρίνονται στην επωνυμία σας και τις λέξεις που έχετε γράψει για αυτήν.
Έτσι, ο στόχος με την τυπογραφία είναι να διευκολύνετε την ανάγνωση των λέξεων σας, δίνοντας ταυτόχρονα συμβουλές για την προσωπικότητα και το στυλ της εταιρείας σας.
1. Κατανοήστε τα στυλ γραμματοσειράς
Ανακαλύψτε ποιο στυλ γραμματοσειράς ταιριάζει καλύτερα με την ταυτότητα της επωνυμίας σας.
2. Εγκαταστήστε δύο ή τρεις γραμματοσειρές
Επιλέξτε δύο ή τρεις γραμματοσειρές για την επωνυμία σας. Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό θα δημιουργήσει μια διασπαστική και συντριπτική διεπαφή για το κοινό σας.
Θα χρειαστείς:
n Μια γραμματοσειρά για το κείμενο της κεφαλίδας σας. Πρέπει να φαίνεται καλό σε μεγάλα μεγέθη, να είναι ευανάγνωστο και να αναγνωρίζεται εύκολα.
n Μια γραμματοσειρά για το κείμενο του σώματός σας. Πρέπει να φαίνεται καλό σε μικρά μεγέθη (16 pixel και πάνω) και να είναι πολύ ευανάγνωστο.
n Προαιρετικά: Μια γραμματοσειρά για το λογότυπο και τις εικόνες του ήρωα σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια διαφορετική οικογένεια γραμματοσειρών για αυτό.
Εάν διαπιστώσετε ότι χρειάζεστε περισσότερη ποικιλία στις γραμματοσειρές σας για να δημιουργήσετε μια σαφέστερη ιεραρχία στη σελίδα, χρησιμοποιήστε υπερ-οικογένειες με διαφορετικά στυλ. Με αυτόν τον τρόπο, τα μάτια των χρηστών σας δεν θα κουραστούν από το να κάνουν εναλλαγή μεταξύ πάρα πολλών τύπων γραμματοσειρών.
3. Μάθετε τους κανόνες ζεύξης γραμματοσειρών
Για σύζευξη γραμματοσειρών, χρησιμοποιήστε στυλ που έρχονται σε αντίθεση αλλά αλληλοσυμπληρώνονται. Θέλετε το ζεύγος των γραμματοσειρών σας να στέλνει ένα συνεκτικό μήνυμα στο κοινό σας.
ΕΙΚΟΝΕΣ
Υπάρχει μεγάλος όγκος περιεχόμενου για χρήση, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εμφανίζονται όλες οι εικόνες στον ίδιο ιστότοπο για να αντιπροσωπεύουν την ίδια επωνυμία. Θα θελήσετε να τις περιορίσετε με βάση την προσωπικότητα της εταιρείας σας και τον τρόπο με τον οποίο ταιριάζει το στυλ των εικόνων.
1. Φωτογραφίες έναντι εικονογραφήσεων
Μπορείτε να αλλάξετε τη φωνή και το στυλ της επωνυμίας σας με βάση το είδος των εικόνων που χρησιμοποιείτε.
Μπορείτε να συνδυάσετε και να ταιριάξετε αυτά τα γραφικά, αρκεί να ταιριάζουν καλά μεταξύ τους. Αυτό που δεν θέλετε να κάνετε είναι να συνδυάσετε δύο πολύ διαφορετικά στυλ που λένε διαφορετικά πράγματα για την επωνυμία σας ταυτόχρονα.
Για να αποφασίσετε τι είναι καλύτερο για την επωνυμία σας, προσεγγίστε αυτό από την άποψη των χρηστών σας. Τι είδους οπτικά θα τους βοηθήσουν να συνδεθούν με την επωνυμία σας και τι πουλάτε;
2. Στυλ
Δεν είναι μόνο ο τύπος εικόνας που χρησιμοποιείτε που επηρεάζει την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Είναι το στυλ που εφαρμόζετε σε αυτά τα οπτικά που μπορούν να μεταμορφώσουν την εικόνα σας, βάζοντας τους επισκέπτες σε διαφορετικό χρόνο, μέρος.
Δεν υπάρχει τίποτα κακό με τη χρήση εικόνων εκτός κουτιού. Ωστόσο, εάν δεν εκπέμπουν τον σωστό τόνο, μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε τις δεξιότητές σας στο σχεδιασμό για να κάνετε προσαρμογές και να τις προσαρμόσετε στο δικό σας στυλ.
ΛΟΓΟΤΥΠΟ
Το λογότυπό σας είναι το τελευταίο από τα οπτικά στοιχεία στα οποία θα χρειαστεί να επενδύσετε λίγο χρόνο. Τα καλά νέα είναι ότι έχετε ήδη κάνει το μεγαλύτερο μέρος του έργου.
Χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα λογότυπο που να είναι σχετικό, μοναδικό, ελκυστικό, ισχυρό και αξέχαστο. Εμπνευστείτε από προηγούμενες δημιουργίες σας.