7 Χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού ιστότοπου για επιχειρήσεις
Η δημιουργία ενός βελτιστοποιημένου επιχειρηματικού ιστότοπου είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ όταν χρησιμοποιείται σωστά.. Για να κάνετε τον επιχειρηματικό σας ιστότοπο αποτελεσματικό, ακολουθούν μερικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψην..
1. Φιλικό προς κινητά
Εάν θέλετε η κατασκευή των ιστοσελίδων σας να είναι επιτυχής, δημιουργήστε ένα σχέδιο που φαίνεται καλαίσθητο και προσαρμοσμένο τόσο στην επιφάνεια εργασίας, όσο και σε φορητές συσκευές.
2. Εμπειρία χρήστη
Η χρηστικότητα του ιστότοπού σας είναι ίσως η πιο σημαντική πτυχή της επιχείρησής σας. Εάν οι πελάτες σας δεν γνωρίζουν πού να αγοράσουν το προϊόν, ή πώς να αναζητήσουν συγκεκριμένες σελίδες, η εμπειρία χρήστη πλήττει σημαντικά. Θα πρέπει να προσέχετε ιδιαίτερα, και να οργανώσετε και να κατηγοριοποιήσετε τις πληροφορίες στον ιστότοπό σας με γνώμονα τον χρήστη. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με αυτήν τη διαδικασία, μπορείτε να το αναθέσετε σε μια εταιρεία σχεδιασμού UX / UI για να εξασφαλίσετε μια ομαλή, εύχρηστη ιστοσελίδα.
3. Σύντομοι χρόνοι φόρτωσης
Στον σημερινό γρήγορο κόσμο, οι μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης είναι σχεδόν άγνωστοι. Ο σύγχρονος χρήστης του Διαδικτύου θέλει πληροφορίες γρήγορα και η αναμονή για περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα για φόρτωση μιας σελίδας μπορεί να τον οδηγήσει σε εγκατάλειψη της ιστοσελίδας. Το τέχνασμα για να κάνετε τον ιστότοπό σας γρήγορο είναι ο περιορισμός των αρχείων στη σελίδα. Μπορείτε επίσης να κάνετε το μέγεθος ενός αρχείου μικρότερο πριν το ανεβάσετε, έτσι οι χρόνοι φόρτωσης γίνονται μικρότεροι για το ίδιο στοιχείο. Αναδομήστε τον ιστότοπό σας αμέσως εάν καθυστερήσει κατά τη φόρτωση, ειδικά στην κινητή συσκευή σας.
4. Συμβατότητα με όλα τα προγράμματα περιήγησης
Είναι κάτι που συχνά παραβλέπεται, αλλά οι περισσότεροι χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα πρόγραμμα περιήγησης την ημέρα ή έχουν διαφορετικά λειτουργικά συστήματα που δεν είναι συμβατά με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα περιήγησης. Προσπαθήστε να ελέγξετε την εμφάνιση της διεπαφής χρήστη σε κοινά προγράμματα περιήγησης για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι συμβατός με όλα.
5. Απλός σχεδιασμός
Ανάλογα με τον κλάδο σας, μπορείτε να αποφασίσετε ποία είδος δημιουργικότητα είναι η καλύτερη επιλογή για τον ιστότοπό σας. Ωστόσο, μια απλή αρχική σελίδα που εμφανίζει σαφείς σημαντικές πληροφορίες αρκεί για να σας ξεχωρίσει από ανταγωνιστές. Επίσης, αποφύγετε αναδυόμενα μηνύματα ή αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο με κάθε κόστος. Είναι κάτι που δεν αρέσει και αυτό θα κάνει τους πελάτες σας να φύγουν γρήγορα.
6. Εύκολη πλοήγηση
Μια εύχρηστη διεπαφή είναι η πιο έξυπνη προσέγγιση. Η πλοήγηση πρέπει να είναι εύκολη και γρήγορη, οπότε δηλώστε με σαφήνεια όλες τις κατηγορίες σας, τις πρόσφατες δημοσιεύσεις και τις προτάσεις αμέσως στην πρώτη σελίδα. Η ευκολία είναι ο απόλυτος τρόπος για να ενισχύσετε την εμπειρία χρήστη, γι ‘αυτό χρησιμοποιήστε την προς όφελός σας.
7. Διαδραστικό υλικό
Η δημιουργία μιας διαδραστικής ιστοσελίδας ενθαρρύνει τους επισκέπτες να κάνουν κλικ στις πολλαπλές εικόνες και τους συνδέσμους που τους κατευθύνουν στα προϊόντα σας. Για παράδειγμα, αντί να δημιουργήσετε έναν υπερσύνδεσμο, τοποθετήστε τον υπερσύνδεσμο που επισυνάπτεται στην εικόνα, έτσι ώστε να είναι μεγαλύτερος και ευκολότερη η χρήση του. Περιηγηθείτε στον ιστότοπό σας και ελέγξτε εάν οι πελάτες σας θα διασκεδάσουν στις σελίδες σας και ελέγχετε αν μπορείτε να δείτε τους διάφορους πόρους και πληροφορίες, καθώς αυτό μπορεί να δημιουργήσει περισσότερους δυνητικούς πελάτες.