Πώς να επιλέξετε κανάλια μάρκετινγκ στο web που φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα
Ως έμποροι θέλετε να βεβαιωθείτε ότι ξοδεύετε το χρόνο και τα χρήματά σας στα πιο αποτελεσματικά κανάλια και τακτικές. Όμως, χωρίς να γνωρίζετε τι θα λειτουργήσει καλύτερα, είναι εύκολο να αφήσετε τον φόβο να σας εμποδίσει να ξεκινήσετε.
Αυτό που είναι σημαντικό είναι να μην εστιάζετε σε κάθε νέο κανάλι. Επικεντρωθείτε στα σωστά κανάλια για τη μεγιστοποίηση της ανάπτυξης της επιχείρησής σας.
Τι αποτελεί κανάλι μάρκετινγκ;
Ένα κανάλι μάρκετινγκ μπορεί να σημαίνει οποιαδήποτε μέθοδο ή πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για την διαφήμιση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας σε καταναλωτές.
Σε ποιους πρέπει να εστιάσετε;
Μην τρομάζετε με τα πόσα μέσα, μορφές και κανάλια υπάρχουν, όλα ανταγωνίζονται για προσοχή. Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να δώσετε προσοχή σε κάθε κανάλι. Στην πραγματικότητα, το να κάνεις αυτό σίγουρα θα οδηγήσει σε αποτυχία. Είναι καλύτερο να κυριαρχήσετε σε μερικά και καλά ώστε να ολοκληρώσετε επιτυχώς την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας.
Αυτά τα κανάλια θεωρούνται γενικά ως τα πιο αποτελεσματικά, για τις περισσότερες εταιρείες:
1. Ιστοσελίδα / Ιστολόγιο
Ένας ιστότοπος είναι απαραίτητος για κάθε επιχείρηση. Αυτό συνδέεται με το επόμενο στοιχείο αυτής της λίστας.
2. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Από πού προέρχεται η περισσότερη επισκεψιμότητα ιστότοπων;
3. Μάρκετινγκ μέσω email
Το τοπίο μάρκετινγκ αλλάζει συχνά και το email δεν αποτελεί εξαίρεση. Αυτό που διατηρήθηκε σταθερό, ωστόσο, είναι η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
4. Οργανικό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η παραμονή στην κορυφή των τάσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δύσκολη. Επιπλέον, με την οργανική προσέγγιση να μειώνεται σε πλατφόρμες όπως το Facebook, μπορεί να είναι δύσκολο να πετύχετε. Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν ακόμα μεγάλη αξία στις επωνυμίες και αναγνωρισιμότητα, για να αξιοποιήσουν οι έξυπνες εταιρείες.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσεγγίσετε τα κοινωνικά μέσα με μια έξυπνη στρατηγική, εκτός από μια πειθαρχημένη προσέγγιση στην επιλογή καναλιών. Η επιλογή ενός μικρού αριθμού δικτύων, με δυνατότητα συχνού ελέγχου, παράγει καλύτερα αποτελέσματα από τη διατήρηση παρουσίας σε κάθε πλατφόρμα.
5. Βίντεο / YouTube
Γνωρίζατε ότι το YouTube θεωρείται η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο; Είναι συχνά πιο εύκολο να παρακολουθήσετε ένα βίντεο για να μάθετε πώς να εκτελείτε μια εργασία, παρά να διαβάζετε ένα εκτενές περιεχόμενο στο ίδιο θέμα.
6. PPC
Η οργανική επισκεψιμότητα είναι ιδανική για τη δημιουργία κοινού. Ωστόσο, η πληρωμένη διαφήμιση λειτουργεί καλά για την προώθηση άμεσων μετατροπών. Αυτό συμβαίνει επειδή οι καταναλωτές που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις είναι συχνά έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Πώς να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα ενός καναλιού
Με μια λέξη: μέτρηση. Εάν ένα κανάλι δεν παράγει μετρήσιμο όφελος, είναι καιρός να επανεξετάσετε εάν αξίζει μια θέση στη στρατηγική σας.