espa banner
istoselides small

Παρακαλώ αξιολογήστε


Είτε κατασκευάζετε τον πρώτο σας ιστότοπο είτε βελτιώνετε τον ήδη υπάρχων, έρχεται η στιγμή για κάθε επιχειρηματία να επανεξετάσει τι κάνει έναν ιστότοπο για μικρές επιχειρήσεις εξαιρετικό.

Τελικά, χρειάζεστε ο ιστότοπός σας να τα κάνει όλα: να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας, να προσελκύει πελάτες, να κλείνει συμφωνίες, να σκαρφαλώσει στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και να συνδέεται με όλες τις άλλες ψηφιακές σας πλατφόρμες απρόσκοπτα. Κι εσείς – θα πρέπει να τα κάνετε επίσης όλα: να διαλέξετε το περιεχόμενό σας, να γράψετε και να σχεδιάσετε τις σελίδες σας, να συνδέσετε τα δικά σας εργαλεία μάρκετινγκ, να ελέγξετε και να μην ξοδέψετε εκατομμύρια χρήματα ή ώρες.

Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να προετοιμάσετε τον εαυτό σας για επιτυχία,πριν ξεκινήσετε και ασχολήστε με την κατασκευή ιστοσελίδας.. 

Σε αυτό το άρθρο, θα αναφερθούν 10 αποδεδειγμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πάτε από το στάδιο ‘Θέλω έναν ιστότοπο’ στο ‘Ο ιστότοπός μου κάνει θαύματα για την επιχείρησή μου’.

 

Αρχικά, γιατί οι ιστότοποι μικρών επιχειρήσεων έχουν σημασία;

 

Οι ιστότοποι για μικρές επιχειρήσεις είναι πολύ σημαντικό βήμα για τους εκκολαπτόμενους επιχειρηματίες. Είναι το βασικότερο όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Οι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων μιας μικρής επιχείρησης, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η εγγύηση εκτύπωσης και άλλα κανάλια μάρκετινγκ θα πρέπει να οδηγήσουν τους δυνητικούς πελάτες εκεί.

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, πιστεύουν πως επειδή δεν ξέρουν κώδικα, δεν μπορούν να έχουν μια παρουσία στο διαδίκτυο. Παρ’ όλ’ αυτά στις μέρες μας, υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές ιστοτόπων, ώστε δεν χρειάζονται δεξιότητες κώδικα. 

Ο ιστότοπός σας είναι πολύ πιο σημαντικός για την ανάπτυξη της μικρής σας επιχείρησης, για να αποθαρρύνεστε ή να κάνετε βιαστικές κινήσεις.

Στην πραγματικότητα, στατιστικά μικρών επιχειρήσεων  αναφέρουν ότι:

•  Το 92% των ιδιοκτήτων μιας επιχείρησης πιστεύει ότι ένας ιστότοπος είναι η πιο αποτελεσματική στρατητική ψηφιακού μάρκετινγκ

•  Το 83% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων που έχουν ιστότοπο, αισθάνεται ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με εκείνους που δεν έχουν


Έτσι, αν ξεκινάτε σήμερα να διαχειρίζεστε ή να αναπτύσσετε οποιαδήποτε επιχείρηση διαδικτυακά ή πετυχημένες off-line επιχειρήσεις που έρχονται online για πρώτη φορά.. δώστε προσοχή! Ποτέ μην αποφύγετε ή σπαταλήσετε τη δημιουργία ενός ιστοτόπου, που θα φέρνει συνεχώς πελάτες στην επιχείρησή σας. Αυτό θα σας δώσει τη διαδικτυακή παρουσία που χρειάζεστε για να επηρεάσετε το βασικό κοινό σας.

Εάν δεν καταλαβαίνετε τι διακυβεύεται, όταν δεν σκέφτεστε τη στρατηγική σας στο διαδίκτυο, θα μπορούσατε να χάσετε τα πραγματικά κέρδη: προσέλκυση πελατών, πώληση προϊόντος ή υπηρεσιών σας, αιτήματα demo, προγραμματισμό διαβουλεύσεων και πολλά άλλα.

Παρακάτω είναι 10 συμβουλές για ιστότοπους μικρών επιχειρήσεων, που μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε, χωρίς να απευθυνθείτε σε εξωτερικούς συνεργάτες ή δαπανηρούς οργανισμούς.

 

1- Ξεκινήστε προετοιμάζοντας μία στρατηγική ιστοτόπου

Κάθε επιτυχημένη ιστοσελίδα μικρής επιχείρησης έχει ένα κοινό: Μία καλά μελετημένη στρατηγική.Με ένα πλάνο στην άκρη, θα είστε έτοιμοι για επιτυχία όταν θα επρόκρειτο να υποστηρίξετε τους στόχους των πιθανών πελατών. Το πλάνο του ιστοτόπου σας θα πρέπει να απαντάει τις παρακάτω 10 ερωτήσεις:

• Ποιο είναι το κοινό σας;

• Ποιος είναι ο στόχος ή οι στόχοι της εταιρίας; (Κατατάξτε τες και θέστε προτεραιότητες)

•  Τι λειτουργικότητα θα έχει η ιστοσελίδα σας; (τι είναι κρίσιμο και τι είναι ‘ωραίο να έχετε’;)

• Τι πληροφορίες χρειάζεται ή θέλετε να δώσετε στους επισκέπτες;

•  Τι άλλες ιδιότητες ιστού θα συνδέσει ο ιστότοπός σας; (Σκεφτείτε για τις σελίδες προορισμού, τα προφιλ στα κοινωνικά δίκτυα, δημοσιεύσεις άρθρων και δημοσιεύσεις τρίτων.)

•  Πως θα μετρούσατε την επιτυχία σας; (Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα κατάλληλα web analytics στη θέση τους.)


2- Θέστε μία ξεκάθαρη ιεραρχία σελίδας

Αφού έχετε αναπτύξει τους γενικούς στόχους και ένα σχέδιο με συμβουλές για τη δημιουργία ενός ιστοτόπου για την επιχείρησή σας, το επόμενο βήμα είναι να διευκολύνετε τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας να βρούνε περιεχόμενο. Για να το καταφέρετε αυτό, βεβαιωθείτε πως η ιεραρχία στη σελίδα σας είναι ξεκάθαρη.

Θα μπορούσατε να γεμίσετε το περιεχόμενό σας με ένα κεντρικό θέμα και σημασία. Δοκιμάστε να σχεδιάσετε ένα πλάνο καθώς δημιουργείτε ένα περίγραμμα υψηλού επιπέδου. Οι περισσότεροι άνθρωποι παγώνουν σε αυτό το σημείο, οπότε είναι σημαντικό να οπτικοποιήσετε τη δομή του ιστοτόπου σας.

Ορίστε μία στρατηγική για να το πετύχετε:

Κάθε ιστότοπος πρέπει να έχει μία κεντρική σελίδα. Έπειτα, η προέλευση από κάθε αρχική σελίδα πρέπει να είναι οι top- level σελίδες. Αυτές οι σελίδες, βοηθούν να ομαδοποιήσετε παρόμοιο περιεχόμενο. ”Σχετικά με εμάς”, ”Προϊόν/ Υπηρεσία”, ”Επικοινωνήστε μαζί μας” και ”Πηγές/ Blog” είναι όλα παραδείγματα top level σελίδων. Πιο ισχυρό και λεπτομερές περιεχόμενο θα εμπίπτει σε καθεμία από αυτές τις κατηγορίες.

Έχοντας πλοήγηση breadcrumb στην κορυφή του ιστοτόπου της μικρής σας επιχείρησης, θα βοηθήσει τους επισκέπτες καθώς πλοηγούνται στον ιστότοπό σας να βρουν το περιεχόμενο που ψάχνουν.

3- Διατηρήστε τον απλό

Ο απλός σχεδιασμός και το κείμενο είναι απαραίτητα για έναν αποτελεσματικό ιστότοπο μιας μικρής επιχείρησης. Μια υπερβολικά περίπλοκη ιστοσελίδα δεν μετατρέπει.

Επομένως, η σύντομη ιστορία, το σύντομο διήγημα και το κείμενο έχουν τις σημαντικότερες επιπτώσεις στο ακροατήριό σας. Από τη στιγμή που αναφερόμαστε στην απλότητα, είναι σημαντικό να διατηρήσετε απλό το χρωματικό συνδυασμό σας. Τα 2 με 3 χρώματα είναι ότι χρειάζεστε για έχετε επιρροή.

Να είστε ρεαλιστικοί στην επιλογή χρωμάτων και να ενισχύσετε τη χρήση του λευκού χώρου στο εσωτερικό του σχεδιασμού ιστοσελίδας μικρών επιχειρήσεων. Οι ειδικοί σχεδιασμού επισημαίνουν ότι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη στον σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι η ζωγραφική της ιστοσελίδας σας σαν ένα ουράνιο τόξο.

Κρατήστε τον ιστότοπό σας απλό και διευκολύνετε τους πελάτες να ανακαλύψουν σχετικά με εσάς κατά την πλοήγηση τους στο σάιτ σας.

 

4- Διατηρήστε καλά προσδιορισμένα calls to action

 Ξεκαθαρίστε στους ανθρώπους τι ακριβώς θέλετε να κάνουν.

Χρησιμοποιείστε εκφράσεις όπως, ”Εγγραφείτε στο newsletter μας”, ”Κάντε την κράτησή σας τώρα”, ”Στείλτε μας σήμερα ένα ερώτημα δωρεάν”. Αφού αναγνωρίσετε τη δομή της σελίδας σας, σχεδιάστε τις ενότητες περιεχομένου και διατηρήστε καλά καθορισμένα CTAs. Έπειτα, δώστε ευκαιρίες μετατροπής, όπως pop-ups, μπάρες ειδοποίησης και πολλά περισσότερα. Οι φόρμες πελατών σας πρέπει να είναι εμφανείς και δελεαστικές.

 

5- Κάντε τον σχεδιασμό σας να ξεχωρίζει

Συγκεντρώστε τα πολυμέσα σας, καθορίστε την αισθητική του σχεδιασμού σας και βεβαιωθείτε ότι η επωνυμία σας είναι ολοκληρωμένη.

Από τις μεταβλητές γραμματοσειρές μέχρι τις μινιμαλιστικές διατάξεις, τα θέματα σχεδιασμού ιστοσελίδων έχουν σημασία.Βέβαια χρειάζεται χρόνο. Δοκιμάστε ποιες τάσεις λειτουργούν καλύτερα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Δίνονται, λοιπόν, κάποιες συμβουλές:


• Να έχετε δυναμική τυπογραφία

• Μινιμαλισμό

• Animation

• Γεωμετρικά σχήματα

• Προσβασιμότητα



6- Εφαρμόστε 
responsive design

Γνωρίζατε πως το 90% των ιδιοκτητών των μικρών επιχειρήσεων δεν συγκρατούν στο νου τους τις οθόνες μικρότερου μεγέθους όταν δημιουργούν τις ιστοσελίδες τους; Επίσης, γύρω στο 30% όλης της κίνησης στους ιστοτόπους γίνεται από κινητά.

Πριν δημοσιεύσετε οτιδήποτε στο δαδίκτυο, να έχετε πάντα στο μυαλό σας τους επιτραπέζιους υπολογιστές και τα κινητά. Ένα σάιτ, το οποίο δεν έχει βελτιστοποιηθεί για κινητά μπορεί να διώξει τους πελάτες, να δημιουργήσει προβλήματα με το SEO και να φανεί αντιεπαγγελματικό.

7- Προσθέστε εικονίδια για κοινοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα κουμπιά κοινοποίησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για έναν ιστότοπο μιας μικρής επιχείρησης. Γιατί; Τα μέσα δικτύωσης δίνουν στους πιθανούς πελάτες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη μικρή σας επιχείρηση, μεταξύ άλλων κριτικές πελατών, τοποθεσία, εικόνες, και άλλα περισσότερα.

Τα blogs και το περιεχόμενο στα social media, δίνουν στους ιδιοκτήτες των μικρών επιχειρήσεων την ευκαιρία να δημιουργήσουν καινούργιο περιεχόμενο στον ιστότοπό τους. Σε αντίθεση με τις top level σελίδες που τυπικά διατηρούν το ίδιο περιεχόμενο για μήνες ή χρόνια κάθε φορά, τα blogs και τα social feeds ανανεώνονται.

 

8- Βελτιστοποιήστε για οργανική αναζήτηση

Ως ιδιοκτήτες μικρής επιχείρησης, τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες κατάταξης σε κορυφαίες οργανικές θέσεις αναζήτησης, παρά την αυξημένη πολυπλοκότητα και τον ανταγωνισμό; Εδώ είναι μερικές στρατηγικές SEO:


1- Να έχετε 250 λέξεις ανα σελίδα.
 Η έκταση της αντιγραφής έχει σημασία για το SEO. Το κείμενο παρέχει δεδομένα ανίχνευσης ιστοτόπων για έλεγχο κι ευρετήριο για τις μηχανές αναζήτησης!

2- Επικεντρωθείτε στις λέξεις κλειδιά. Αρχικά, επικεντρωθείτε στην βελτιστοποίηση κάθε σελίδας του σάιτ σας  με έναν κύριο στόχο λέξεων-κλειδιών ανά σελίδα, χρησιμοποιώντας διαφορετική λέξη κλειδί κάθε φορά.


3- Συμπεριλάβετε στοιχεία SEO, όπως μεταδεδομένα και λέξεις κλειδιά. 
Έπειτα, ενσωματώστε την κύρια λέξη-κλειδί στα ακόλουθα στοιχεία:

• Μεταδεδομένα: μετά- τίτλος, μετά- περιγραφή και λέξεις κλειδιά

• Header tags (H1, H2, H3…)

• URL

• Κύριο μέρος

•  Alt tags (εικόνες)


9- Δημιουργείστε μία πολιτική ιδιωτικότητας

Με την έναρξη νέας ρύθμισης για την προστασία δεδομένων κι επακόλουθες αγωγές,αμέλεια με τους νόμους περί πολιτικής απορρήτου είναι εύκολο να γίνει. Η πολιτική απορρήτου είναι μια νομική δήλωση που αποκαλύπτει τον τρόπο συλλογής, χρήσης, αποκάλυψης και διαχείρισης δεδομένων ενός πελάτη από έναν ιστότοπο. Ενημερώνει επίσης τους χρήστες σχετικά με το εάν οι πληροφορίες αυτές διατηρούνται εμπιστευτικές, μοιράζονται με τους εταίρους ή πωλούνται σε άλλες επιχειρήσεις.

Αυτό πληρεί μια νομική απαίτηση για προστασία της ιδιωτικότητας του χρήστη του διαδικτύου

και είναι πολύ σημαντικό με την πρόσφατη νομοθεσία GDPR που πέρασε στην Ευρωπαική Ένωση.Όχι μόνο μπορεί να σας σώσει από πιθανές αγωγές ή πρόστιμα, μπορεί επίσης να δημιουργήσει εμπιστοσύνη με το κοινό σας, επειδή είστε απόλυτα διαφανής σχετικά με τον τρόπο χρήσης των προσωπικών τους δεδομένων.

 

10- Μπορείτε να έχετε μία 404 page

Έχετε προσπαθήσει ποτέ να αποκτήσετε πρόσβαση σε έναν ιστότοπο και ξαφνικά να λαμβάνετε ένα περίεργο μήνυμα που γράφει 404 με μεγάλα γράμματα; Είτε το αναγνωρίζετε είτε όχι, οι σελίδες 404 μπορούν εύκολα να γίνουν ένα από τα πιο συχνά επισκεπτόμενα σημεία στο σάιτ σας. Μία σελίδα 404 εμφανίζεται σε πολύ λίγες περιπτώσεις. Μπορεί κάποιος να πατάει μία λάθος URL, μία ιστοσελίδα που άλλαξε διεύθυνση ή ο server σας έχει για λίγο κάποιο πρόβλημα.

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις εγκαθιστούν ένα ”oops” στη σελίδα όταν θα μπορούσε πραγματικά να ευχαριστήσει τους επισκέπτες και να προσφέρει μια ευκαιρία να προσελκύσει πελάτες. Ορίστε πως κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν τις σελίδες 404 στους ιστοτόπους των μικρών επιχειρήσεων τους:


• Προσωπικότητα που εμπνέει

• Συμπεριλαμβάνουν μία φόρμα πελατών

• Προσθέτουν χρήσιμα λινκς

•  Προσφέρουν έκπτωση


Διαφορά μεταξύ “http” vs. “https”:

Έχετε προσέξει πως μερικοί ιστότοποι ξεκινούν με ”http”, ενώ άλλοι με ”https”; Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα 2, και αυτή είναι στο ”s”, το οποίο σημαίνει ”secure” (ασφάλεια).

Η ασφάλεια είναι ένα αρκετά σημαντικό θέμα, εξαιτίας των συνεχών παραβιάσεων δεδομένων. Εξαιτίας αυτού, οι πελάτες εμπιστεύονται ιστότοπους που είναι περισσότερο ασφαλείς. Ένας ασφαλής ιστότοπος είναι επίσης καλός και για οργανική αναζήτηση.

 

Τελευταία συμβουλή για τους ιστοτόπους μικρών επιχειρήσεων

Συνειδητοποιείστε ότι τα βήματα, συμπεριλαμβανομένου και του πως να φτιάξετε έναν αποτελεσματικό ιστότοπο παίρνει χρόνο και ενέργεια. Ένας επιτυχημένος ιστότοπος μιας μικρής επιχείρησης χρειάζεται εκούσιο και έξυπνο σχεδιασμό, ανάπτυξη και βελτιστοποίηση. Εάν αισθάνεστε πως δεν μπορείτε να αφιερώσετε χρόνο, απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι