τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων το Δεκέμβριο του 2020

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το τέλος του 2020 έφτασε και η φρεσκάδα στο design που βλέπατε κατά τη διάρκεια του έτους περιορίστηκε. Αυτή τη στιγμή όπως παρατηρήσατε και εσείς, το trend που κυριαρχεί στη σχεδίαση – κατασκευή ιστοσελίδων είναι η απλότητα με έμφαση στο μήνυμα που θέλουν να περάσουν. Παρακάτω, θα δείτε ποια ήταν τα trends στο σχεδιασμό αυτό το μήνα και ίσως συνεχίσετε να τα βλέπετε για ακόμη ένα χρονικό διάστημα.

Ακτιβισμός και Δέσμευση: Οι ιστοσελίδες με αναφορές στα κοινωνικά ζητήματα διαθέτουν ηγετική θέση στον ιστοχώρο. Ενώ η εμφάνιση και οι τεχνικές σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται γι’ αυτές τις σελίδες μπορεί να διαφέρουν, υπάρχει το κοινό θέμα του ακτιβισμού, της δέσμευσης και της υποστήριξης της κοινότητας. Σε ένα τέτοιο μεγάλο κίνημα είναι σημαντικό, πως οι άνθρωποι μέσω του ψηφιακού κόσμου, μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του μηνύματός τους ή να βρουν την αναγκαία υποστήριξη από ανθρώπους που μπορεί να περνούν μια παρόμοια ή την ίδια ακριβώς κατάσταση. Απαράμιλλη, λοιπόν, θεωρείται η συμβολή της σχεδίασης όταν αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα του εκπροσώπου ή τη διάθεση του θέματος.
Ένα παράδειγμα είναι η χρήση ενός ασπρόμαυρου προσώπου, με φωτεινά χρώματα εκεί που θέλετε να επιστήσετε την προσοχή, όπως για την πιθανή ψυχική ανάταση του εικονιζόμενου. Ένα άλλο παράδειγμα θα ήταν η ανάδειξη της ζωντάνιας της φύσης για κινήματα που θέλουν να τονίσουν την φιλικότητα προς το περιβάλλον. Το κοινό ανάμεσα στα δύο; Η απλότητα με σκοπό την κατανόηση του μηνύματος χωρίς να χαθεί ο θεατής σε εξωπραγματικά εφέ.

Προϊόντα με έμφαση στη λεπτομέρεια:Οι Designers χρησιμοποιούν εικόνες που επιτρέπουν στον αγοραστή να βλέπει κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει είτε με εικόνα που δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να την μεγεθύνει ώστε να ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά, συνεπώς είναι αναγκαία η εξαιρετικά υψηλή ανάλυση στην εικόνα, είτε με την χρήση βίντεο εφέ δίνοντας δράση στο προϊόν. Ο αχτύπητος συνδυασμός έρχεται με την εφαρμογή μιας ισχυρής περιγραφικής γλώσσας.
Ένα παράδειγμα θα ήταν η χρήση του προϊόντος σε μια εξωπραγματική διάσταση σε σύγκριση με λοιπά προϊόντα για να δώσετε την κατάλληλη έμφαση στην λεπτομέρεια, είτε η χρήση βίντεο εφέ για ένα πιο εύπεπτο αποτέλεσμα.

-Απλή κίνηση για τον αντίκτυπο: Εν συνεχεία του προηγούμενου για τα υπερμεγέθη σχέδια, η τάση αυτή επικεντρώνεται στην απλότητα της κίνησης με σκοπό τον μεγαλύτερο αντίκτυπο. Ενώ όλα τα κινούμενα σχέδια (animation)είναι διασκεδαστικά ως προς την παρακολούθηση, μπορεί να μην έχουν πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να τα χρησιμοποιήσετε, όπως για παράδειγμα η κύλιση κινούμενων εικόνων ή κινούμενου ευανάγνωστου κειμένου, κατά προτίμηση σε ασπρόμαυρο συνδυασμό φόντου – γραμμάτων. Εδώ, η ταχύτητα είναι το πιο σημαντικό σημείο. Δεν θέλετε να ζαλίσετε τον χρήστη σας αλλά να τον εντυπωσιάσετε με την διαφορετική εμφάνιση του προϊόντος.

Συμπερασματικά, οι σχεδιαστές συνέχισαν σε μια δύσκολη χρονιά να βρίσκουν και να σχεδιάζουν νέους τρόπους ώστε να εμπνεύσουν και να προσελκύσουν. Ακόμη και σε ασυνήθιστες περιστάσεις ή με περίεργους περιορισμούς, η δημιουργικότητα μπορεί να ευδοκιμήσει. Μείνετε δημιουργικοί και σχεδιάστε!

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι