7 συμβουλές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την ιστοσελίδα της σχολής οδήγησης
Επίσης, υπάρχουν κανόνες που πρέπει να ακολουθούν όλοι οι ιστότοποι επιχειρήσεων. Έτσι, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν χρήσιμο να βάλουμε όλες αυτές τις πληροφορίες μαζί σε ένα blog για εσάς.
Είμαστε βέβαιοι ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων τα γνωρίζει ήδη – αλλά είναι πάντα χρήσιμο να έχετε μια υπενθύμιση.
1. Να είναι σαφές εάν έχετε ‘Χειροκίνητο ή αυτόματο’ αυτοκίνητο.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα των μαθητευόμενων οδηγών, είναι ότι θέλουν να μάθουν αν παρέχουν μαθήματα σε ένα χειροκίνητο (μη αυτόματο) ή αυτόματο αυτοκίνητο ή εάν όχι. Ορισμένοι είπαν επίσης ότι θέλουν να μάθουν τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου που χρησιμοποιείτε.
Γνωρίζουμε ότι η πλειοψηφία των ιστότοπων σας το καθιστά αυτό προφανές, οπότε η προσθήκη ενός συνδέσμου θα μπορούσε να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερα ερωτήματα από δυνητικούς μαθητές.
2. Κάντε τις τιμές σας ευδιάκριτες στο κοινό
Επίσης, ένα από τα πιο κοινά ερωτήματα των μαθητευόμενων οδηγών που κάνουν, είναι ότι θέλουν να μάθουν τις τιμές του μαθήματος.
Εάν οι τιμές σας βρίσκονται στην αρχική σας σελίδα ή σε μια καρτέλα “Τιμές” στο κύριο μενού του ιστοτόπου σας, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να μπορούν οι χρήστες να τα βρουν γρήγορα.
Για την προστασία όλων, υπάρχουν κανόνες σχετικά με τις τιμές που διαφημίζουν οι επιχειρήσεις. Η εκπαίδευση των οδηγών δεν αποτελεί εξαίρεση.
3. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να τεκμηριώσετε τους ισχυρισμούς σας
Οι διαφημιστικοί ισχυρισμοί μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξηγήσετε τα οφέλη/πλεονεκτήματα της υπηρεσίας σας. Αλλά πρέπει να είναι νόμιμοι, αξιοπρεπείς, ειλικρινείς και αληθινοί. Πρέπει να είστε σε θέση να τεκμηριώσετε κάθε ισχυρισμό που κάνετε.
4. Απελευθερώστε λιγο χώρο και προσθέστε μια φωτογραφία
Έχουμε επίσης κάποιους εκπαιδευόμενους λέγοντας ότι θα ήθελαν να δουν φωτογραφίες από εσάς, καθώς θα βοηθούσε να τους καθησυχάσει όταν εμφανιστείτε στο πρώτο μάθημα. Έτσι, αν δεν έχετε ήδη την φωτογραφία σας επάνω στον ιστοχώρο σας, είναι κάτι που ίσως θέλετε να λάβετε υπ’ όψιν για να παρέχετε αυτό το πρόσθετο κομμάτι της επιβεβαίωσης.
5. Δείξτε την επιτυχία σας με μαρτυρίες
Σχετικά με τη διαβεβαίωση, πολλοί δυνητικοί μαθητές θα δουν τι έχουν πει οι προηγούμενοι μαθητές σας. Γνωρίζουμε ότι πολλοί από εσάς θα έχετε μια μαρτυρία ή τμήμα για κρiτική!
Θα πρέπει να έχετε αποδεικτικά στοιχεία ότι μια μαρτυρία ή μια θεώρηση που έγινε είναι γνήσια και να έχετε τα στοιχεία επικοινωνίας για το άτομο που το έδωσε. Πρέπει επίσης να έχετε την άδεια αυτού του ατόμου για να χρησιμοποιήσετε τη μαρτυρία.
Και θυμηθείτε! Αν διατηρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας των πρώην μαθητών που εμφανίζονται σε μαρτυρίες, θα πρέπει να ακολουθήσετε τους κατάλληλους κανόνες προστασίας των δεδομένων.
6. Αποσαφηνίστε τα cookies
Έχετε δει πιθανώς μηνύματα σε ιστότοπους που επισκέπτεστε σχετικά με τα “cookies”. Αυτά είναι μικρά αρχεία που ο ιστότοπος τοποθετεί στον υπολογιστή σας για να αποθηκεύσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις σας ή τις προηγούμενες ενέργειες.
7. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί σε κινητό τηλέφωνο
Μια φιλική κατασκευή ιστοσελίδας προς το κινητό θα μπορούσε να είναι αυτό που βοηθάει έναν δυνητικό μαθητή να σας στείλει μια ερώτηση.
Έχοντας έναν φιλικό προς το κινητό ιστότοπο μπορεί να σας βοηθήσει να σας βρίσκουν πιο εύκολα. Ορισμένες μηχανές αναζήτησης, όπως το Google, θα κατατάξουν το αποτέλεσμά σας χαμηλότερα αν ο ιστότοπος δεν είναι φιλικός προς το κινητό. Έτσι, η κατοχή ενός φιλικού προς κινητά ιστότοπου μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθέστε τον ιστότοπο στο προφίλ σας
Αν δεν το έχετε ήδη, μπορείτε να προσθέσετε τη διεύθυνση του ιστοτόπου σας (ή τη σελίδα Facebook) στο προφίλ σας, ώστε να εμφανίζεται με τα άλλα στοιχεία επικοινωνίας σας.