Τι είναι το Performance Marketing & πως να το κάνετε να λειτουργήσει για την επιχείρηση σας
Εάν θέλετε να είστε καινοτόμοι πρέπει να επενδύσετε στο performance marketing. Επιτρέπει τη μέτρηση της απόδοσης των επιχειρήσεων σε πραγματικό χρόνο και ωθεί τις εταιρείες μάρκετινγκ να καινοτομούν και να αναπτύσσονται συνεχώς με τους συνεργαζόμενους οργανισμούς τους.
Το επιτυχημένο performance marketing θα αναπτύξει την επιχείρησή σας και θα σας παρέχει τα καλύτερα δυνατά εργαλεία για την επίτευξη του στόχου σας.
Οι καμπάνιες performance marketing φέρνουν επανάσταση στη σχέση μεταξύ των πελατών και των επαγγελματιών που δουλεύουν στο κομμάτι του μάρκετινγκ – προώθησης – κατασκευής ιστοσελίδων. Σας επιτρέπει να πληρώνετε μόνο όταν ολοκληρωθεί μια συγκεκριμένη ενέργεια ή επιτευχθεί ο στόχος στο performance marketing.
Το πρώτο βήμα της διαδικασίας του performance marketing είναι να προσλάβετε έναν online marketing manager. Ένας καλός manager θα δημιουργήσει ένα καλά δομημένο περιεχόμενο πριν βουτήξει στα πιο βαθιά, δηλαδή την προσέλκυση του επιθυμητού κοινού. Θα χρησιμοποιήσει επίσης εξαιρετικά εργαλεία μάρκετινγκ ώστε να μετρήσει τις αποδόσεις των καμπανιών στα κοινωνικά μέσα. Τα εργαλεία αυτά περιλαμβάνουν έρευνα αγοράς. Μόλις ερευνηθεί, σχεδιαστεί και εφαρμοστεί η στρατηγική μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να επιστρέψετε στο περιεχόμενο και να το βελτιστοποιήσετε.
Η βελτιστοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ μπορεί να συμβεί μόνο μετά τη μέτρηση δεδομένων. Μετρήστε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα αναλυτικά στοιχεία των ιστότοπων, μαζί με άλλα δεδομένα, για να προσδιορίσετε τη συνολική απόδοση σας (ROI). Στη συνέχεια, βελτιστοποιήστε αυτή τη στρατηγική.
Η μέτρηση των επιδόσεων μιας ψηφιακής στρατηγικής στην αγορά, είναι καίριας σημασίας. Χωρίς αυτές τις μετρήσεις, οι εταιρείες δεν θα γνωρίζουν πόσο αποτελεσματική ήταν η στρατηγική μάρκετινγκ ή πώς να τη βελτιώσουν για μελλοντικές καμπάνιες. Το πρώτο βήμα οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ είναι ο καθορισμός σαφών στόχων. Χωρίς ένα καθορισμένο πλαίσιο, η εταιρεία σας δεν θα είναι ποτέ σε θέση να μετρήσει με ακρίβεια τις επιτυχίες και τις αποτυχίες της στρατηγικής μάρκετινγκ και τις μεμονωμένες καμπάνιες που χρησιμοποιείτε για την επίτευξη του τελικού σας στόχου.
Μια άλλη μέθοδος μέτρησης είναι η αναφορά του ψηφιακού μάρκετινγκ. Μια καλά γραπτή αναφορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποδείξει, με τα σωστά δεδομένα, ότι η στρατηγική μάρκετινγκ έχει αυξήσει το στοχευμένο επιχειρηματικό σας αποτέλεσμα – όπως η αύξηση των πωλήσεων για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή ο αυξημένος ρυθμός των καινούριων πελατών. Φροντίστε να απαντήσετε σε αυτές τις κρίσιμες ερωτήσεις κατά τη σύνταξη μιας αναφοράς ψηφιακού μάρκετινγκ: πόσα χρήματα ξοδεύετε, πόσα άτομα προσεγγίζετε, πόσο αποτελεσματικό είναι το μάρκετινγκ και πόσα χρήματα παίρνετε πίσω από τα έξοδα μάρκετινγκ. Οι τακτικές αναφορές θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους στόχους μάρκετινγκ σε υψηλά επίπεδα.