δημιουργικές διαφημίσεις ιστοσελίδων για κινητά

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η εύρεση μιας επιτυχημένης δημιουργικής διαφήμισης είναι το 50% της διαδικασίας ώστε να ολοκληρωθεί μια καμπάνια για κινητά. Σας εγγυάται νέους χρήστες που είναι διαθέσιμοι να αγοράσουν από την εταιρεία σας και αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Ωστόσο, όλα αυτά είναι θεωρητικά.

Στην πραγματικότητα, πρέπει να καταλάβετε τι σημαίνει “επιτυχημένη δημιουργική διαφήμιση”. Ακόμα, πώς μπορείτε να καταλάβετε ότι η δημιουργική διαφήμιση σας θα πείσει έναν χρήστη-στόχο;

Η βάση κάθε δημιουργίας είναι μια αρχική ιδέα. Στη συνέχεια, μια ομάδα σχεδιασμού θα θέσει αυτές τις ιδέες σε εφαρμογή όπως στην κατασκευή ιστοσελίδων. Το αποτέλεσμα του οποίου είναι το τελικό προϊόν, δηλαδή μια δημιουργική διαφήμιση για κινητά. Ανεξάρτητα από το αν πιστεύετε ότι η ιδέα σας είναι τέλεια γραμμένη, κάθε άτομο μπορεί να δει την ίδια ιδέα με εντελώς διαφορετικούς τρόπους. Οπότε, για παράδειγμα οι τεχνικές απαιτήσεις στους motion designers θα πρέπει να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες αναφορές. Αυτό έχει να κάνει τόσο με θεμελιώδεις νέες ιδέες όσο και με ήδη υπάρχουσες που θέλετε να δοκιμάσετε στο project σας. Εάν θέλετε να εφαρμόσετε μια νέα ιδέα, πρέπει να δείξετε λεπτομερώς τι θέλετε να δείτε στο τελικό αποτέλεσμα. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να δείξετε στον σχεδιαστή όλες τις λεπτομέρειες που έχετε σκεφτεί.

Πριν μάθετε πόσο επιτυχημένη είναι η ολοκαίνουργια δημιουργία σας, μπορείτε να κάνετε μια απλή δοκιμή. Έχοντας λάβει το δημιουργικό από τον σχεδιαστή, παρακολουθήστε το σαν να μην γνωρίζετε περί τίνος πρόκειται. Αμέσως μετά αφού το παρακολουθήσετε, αναρωτηθείτε εάν η ιδέα μεταδόθηκε καλά. Αν η ιδέα είναι εύκολη στην ερμηνεία της, έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία κατά το ήμισυ. Μετά από αυτό, πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στο τεχνικό μέρος, δηλαδή στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκε το δημιουργικό. Είναι σημαντικό η κίνηση να μην παγώνει ή να κολλάει, τα γραφικά να είναι ευκρινή και η εικόνα να είναι ευδιάκριτη ακόμη και στο 40% της φωτεινότητας της οθόνης του smartphone. Η ποιότητα της εκτέλεσης του κάθε σχεδίου είναι εξίσου σημαντική με το περιεχόμενο του δημιουργικού. Αλλά εκτός από την ποιότητα της ιδέας και την εφαρμογή της, έχει σημασία και σε ποιο κοινό θα ανεβάσετε αυτό το δημιουργικό και με ποιον συνδυασμό.

Ο κόσμος κινείται προς τα εμπρός, η βιομηχανία μάρκετινγκ κινητών αναπτύσσεται με τρομακτικά γρήγορους ρυθμούς. Η διαφήμιση έχει πλέον μετατραπεί σε τέχνη με πολύπλοκη πλοκή, εξελιγμένη και κοστοβόρα παραγωγή αλλά και ηθοποιία. Ορισμένες επωνυμίες κινητών συσκευών, για παράδειγμα, προσελκύουν ήδη αστέρες του Χόλιγουντ, ξοδεύοντας τεράστια χρηματικά ποσά, χρόνο και πόρους για την παραγωγή μιας διαφήμισης 30 δευτερολέπτων.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι