espa banner
landing σελίδα ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το landing page σας είναι η ευκαιρία σας να κάνετε εντύπωση στο κοινό-στόχο σας. Εάν συνδέεστε σε συναισθηματικό επίπεδο με το κοινό και έχει σαφή και διαφανή σκοπό, οι επισκέπτες του ιστότοπου σας είναι πιο πιθανό να ταυτιστούν με την επωνυμία σας. Το να τραβήξετε την προσοχή των πελατών σας απαιτεί λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά το landing page σας αποτελεί μια νέα αρχή για μια μακροχρόνια σχέση με τους νέους πελάτες σας.

1. Επενδύστε σε όμορφα αισθητικά οπτικά στοιχεία

Χρειάζονται χιλιοστά του δευτερολέπτου για να σχηματίσει κάποιος μια πρώτη εντύπωση για την ιστοσελίδα σας. Ο συνολικός σχεδιασμός στην κατασκευή ιστοσελίδων έχει σημαντικό αντίκτυπο στο αν το άτομο θα παραμείνει ή θα απομακρυνθεί. Ένας οπτικά ευχάριστος σχεδιασμός προσελκύει τους επισκέπτες του ιστότοπου και τους κρατάει εκεί για αρκετή ώρα έτσι ώστε αυτοί να προχωρήσουν σε μια πιθανή αγορά.

2. Τοποθετήστε τα στοιχεία επικοινωνίας μπροστά και στο κέντρο

Τοποθετήστε το κουμπί επικοινωνίας σας σε σημείο όπου οι χρήστες το βλέπουν από τη στιγμή που θα προσγειωθούν στη σελίδα σας. Θα θέλατε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία από την οποία λείπουν τα στοιχεία επικοινωνίας; Εκτός από ένα κουμπί επικοινωνίας, σκεφτείτε να έχετε μια λειτουργία ζωντανής συνομιλίας ή έναν αριθμό χωρίς χρέωση στην κορυφή της σελίδας. 

3.  Δημιουργήστε μια βελτιωμένη εμπειρία

Η εμπειρία χρήσης του ιστότοπου σας είναι κάτι που οι πελάτες τείνουν να θυμούνται. Έχετε επισκεφθεί ποτέ έναν ιστότοπο και έχετε απογοητευτεί τόσο πολύ από μη λειτουργικά χαρακτηριστικά ή δυσπρόσιτες σελίδες με αποτέλεσμα να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα ενός ανταγωνιστή; 

Είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε ότι κάθε στοιχείο στο landing page σας λειτουργεί σωστά. Εάν δεν είστε σίγουροι όσον αφορά την αποδοτικότητα του landing page σας μπορείτε να εφαρμόσετε κάποια μοντέλα split-testing και δείτε ποια στοιχεία χρειάζονται διόρθωση και ποια λειτουργούν καλά.

4. Εξατομικεύστε τα αποτελέσματα

Δημιουργήστε περισσότερες από μία landing page για να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας σε διαφορετικά τμήματα κοινού. Όσο πιο συγκεκριμένες και προσαρμοσμένες κάνετε τις σελίδες για κάθε κοινό, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να γίνουν πιστοί και τακτικοί πελάτες της επιχείρησής σας.

5. Παραμείνετε συνεπείς

Διατηρήστε την αρχική σελίδα του ιστότοπου σας συνεπή με το γενικό τόνο και την εμφάνιση της μάρκας σας έτσι ώστε να δημιουργήστε μια ευχάριστη εμπειρία για τον χρήστη. Εάν ένας πελάτης επισκεφθεί τη σελίδα σας μέσω μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και στη συνέχεια μεταφερθεί στο landing page του ιστότοπου της επιχείρησης σας, η συνολική εμφάνιση θα πρέπει να προσφέρει μια συμμετρία και να ταιριάζει αισθητικά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι