espa banner
εργαλεία ανατροφοδότησης ιστότοπου για ομάδες ανάπτυξης ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πώς να χρησιμοποιήσετε τα σχόλια;

Όταν έχετε μια πραγματική αξιολόγηση από το κοινό σας, μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση της ομάδας σας, να αξιολογήσετε ή να βελτιώσετε τις δεξιότητές της. Η συλλογή σχολίων είναι επίσης το κλειδί για τη δημιουργία εξαιρετικών σελίδων με τις οποίες το κοινό σας θα είναι ερωτευμένο. Τέλος, σχεδιάζεις γι’ αυτούς. Είναι καλό για μια ομάδα σχεδιασμού ιστοσελίδων να γνωρίζει τι κάνει καλά και τι πρέπει να βελτιώσει. 

Εάν διαχειρίζεστε μια ομάδα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία ιστότοπου για ομάδες ανάπτυξης ιστού για να λάβετε σχόλια. Στη συνέχεια, η αποστολή σας ως διαχειριστής είναι να οργανώσετε αυτά τα δεδομένα για να τα μετατρέψετε σε ένα κομμάτι χρήσιμης γνώσης για την ομάδα σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να τους βοηθήσετε να βελτιωθούν, καθώς και τα έργα στα οποία εργάζεστε.

Εργαλεία σχολίων ιστότοπου για την ανάπτυξη ιστοσελίδων

Ως εκ τούτου, για να διευκολύνετε την εργασία σας, σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για τα καλύτερα ισχυρά εργαλεία ανατροφοδότησης ιστότοπου για ομάδες ανάπτυξης ιστού. 

Εδώ είναι τα καλύτερα:

BugHerd

Το BugHerd είναι ένα από τα απλά εργαλεία παρακολούθησης σφαλμάτων και ανατροφοδότησης ιστότοπου για την ανάπτυξη ιστοσελίδων.. Το BugHerd συλλέγει οπτικά σχόλια, με μεταδεδομένα, σχόλια και στιγμιότυπο οθόνης. Παρέχει σχόλια σελίδας ιστότοπου έτοιμα για ομαδική δράση και αυτές οι ομάδες σχεδιασμού και ανάπτυξης διαχειρίζονται και ενεργούν στα σχόλια του ιστότοπου.

Το BugHerd καρφιτσώνει τα σχόλια του ιστότοπου απευθείας στα στοιχεία σελίδας με ένα απλό κλικ. Η ευκολία χρήσης του για τους πελάτες και την ομάδα σας δίνει σχόλια ιστότοπου σε επιτραπέζιους υπολογιστές, tablet ή κινητά με το BugHerd. Η καταγραφή του περιβάλλοντος είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιλύσετε σφάλματα και να απαντήσετε στα σχόλια του ιστότοπου. Το BugHerd διευκολύνει τη συλλογή τεχνικών πληροφοριών για τη συλλογή σχολίων.

Κατά την ενσωμάτωση του BugHerd στη ροή εργασίας σας, μπορείτε να επωφεληθείτε από τις χρήσιμες ενσωματώσεις που προσφέρουν, όπως

  • WordPress, 
  • GitHub, 
  • Slack, 
  • Zapier, 
  • and Integromat. 

Αυτό το εργαλείο προσφέρει μια επιλογή ανατροφοδότησης στη σελίδα, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να αναφέρουν σφάλματα απευθείας από τον ιστότοπο. Ο οπτικός πίνακας εργασιών διευκολύνει τη γρήγορη διαχείριση, ανάθεση και ιεράρχηση εργασιών. 

Mopinion

Το Mopinion είναι ένα από τα επιτυχημένα εργαλεία ανατροφοδότησης ιστότοπου για την ανάπτυξη ιστοσελίδων που μεταφέρουν τα σχόλια ένα βήμα παραπέρα και προσφέρουν ευκαιρίες ανάλυσης σε βάθος για τους χρήστες του. Χάρη στην απεικόνιση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο σε προσαρμόσιμους πίνακες εργαλείων και γραφήματα, μπορείτε γρήγορα και αποτελεσματικά να αφομοιώσετε μεγάλα ποσά δεδομένων σχολίων σε όλα τα ψηφιακά κανάλια τους.

Αυτό το εργαλείο σχολίων χρηστών all-in-one συλλέγει και αναλύει σχόλια από ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά και καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πραγματικό χρόνο. Χάρη στην εύχρηστη διεπαφή του Mopinion, μπορείτε να δημιουργήσετε, να σχεδιάσετε και να διαμορφώσετε φόρμες ανατροφοδότησης όπως θέλετε. 

Μπορείτε επίσης να απεικονίστε τα εισερχόμενα σχόλια σε προσαρμόσιμους πίνακες εργαλείων και γραφήματα για προηγμένες αναλύσεις. Για να το πάνε ένα βήμα παραπέρα, οι ψηφιακές ομάδες μπορούν να μοιραστούν και να αναλάβουν δράση σε αυτά τα στοιχεία ανατροφοδότησης εγκαίρως με τη βοήθεια έξυπνων ειδοποιήσεων.

Το Mopinion σας δίνει μια νέα προοπτική στο διαδικτυακό ταξίδι, με αξιοποιήσιμες πληροφορίες σχετικά με το κίνητρο πίσω από τη συμπεριφορά των πελατών στα ψηφιακά κανάλια σας.

Birdeye

Το Birdeye είναι μια πλατφόρμα μάρκετινγκ all-in-one που παρέχει στις επιχειρήσεις πολλαπλών τοποθεσιών τα δεδομένα και τα εργαλεία για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες σε κάθε βήμα του ταξιδιού των πελατών. 

Το εργαλείο προσελκύει νέους υποψήφιους πελάτες με καταχωρήσεις, κριτικές και παραπομπές. Τους μετατρέπει σε πελάτες με webchat και ραντεβού και ευχαριστεί εκείνους τους πελάτες με έρευνες, έκδοση εισιτηρίων και πληροφορίες. 

Διαθέτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων 

  • Reviews
  • Listings
  • Pages
  • Messaging
  • Webchat
  • Mass Texting
  • Surveys
  • Ticketing
  • Insights
  • Benchmarking

WebEngage

Το WebEngage είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα εργαλεία ανατροφοδότησης ιστότοπου για την ανάπτυξη ιστοσελίδων. Ενοποιεί τα δεδομένα των πελατών από πολλές πηγές και δημιουργεί μια ενοποιημένη προβολή των σχολίων των πελατών. 

Χιλιάδες επαγγελματίες λαμβάνουν βαθύτερες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα συμπεριφοράς των πελατών και τη χρήση προϊόντων eshop με εργαλεία που καθορίζουν τον κλάδο και αναλυτικά συμβάντα σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε να ενσωματώσετε απρόσκοπτα με όλα τα αγαπημένα σας εργαλεία. Το WebEngage προσφέρει επίσης πολλά προϊόντα για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών σας, 

  • Customer Segmentation,
  • App Personalization,
  • Campaign Orchestration, 
  • Web Personalization,
  • Product and Revenue Analytics,
  • Customer Data Platform,
  • Marketing and Retargeting.

InMoment

Το InMoment είναι το τελευταίο widget ανατροφοδότησης στη λίστα μας με τα καλύτερα ισχυρά εργαλεία ανατροφοδότησης ιστότοπου για την ανάπτυξη ιστοσελίδων. Είναι μια πλατφόρμα βελτιστοποίησης εμπειρίας πελατών που βασίζεται στο cloud και παρέχει τεχνολογία και χρησιμοποιεί την πολυετή τεχνογνωσία μας για να ξεκλειδώσει μια ολοκληρωμένη κατανόηση όχι μόνο των ενεργειών που κάνουν οι άνθρωποι αλλά και του συναισθήματος που οδηγεί αυτό που κάνουν και γιατί. 

Η αποστολή της InMoment είναι να βοηθήσει τους πελάτες μας να βελτιώσουν τις εμπειρίες τους στη διασταύρωση αξίας, όπου οι ανάγκες των πελατών, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων ενώνονται. Προσφέρει πολλαπλές λύσεις, όπως κοινωνικές κριτικές και λύσεις υπεράσπισης και αφοσίωσης εργαζομένων, καθώς και μια πλατφόρμα Φωνή του Πελάτη (VoC). 

Το InMoment σας προσφέρει ενσωματώσεις πλατφόρμας για να ταιριάζει απρόσκοπτα στην τρέχουσα επιχείρησή σας και να λάβετε σχόλια χρηστών όπως 

  • Adobe,
  • Microsoft Dynamics,
  • Hubspot,
  • Facebook and Google,
  • TripAdvisor
  • Oracle,
  • Salesforce, and much more.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε εργαλεία σχολίων;

Η χρήση εργαλείων ανατροφοδότησης ιστότοπου για την ανάπτυξη ιστοσελίδων μπορεί να σας βοηθήσει με πολλούς τρόπους. Οι κύριοι λόγοι είναι οι εξής:

1.Βελτιώσεις προϊόντων και υπηρεσιών: 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα σχόλια των πελατών για να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία, θα μπορείτε να εντοπίσετε τις λειτουργίες που λείπουν, τους τομείς βελτίωσης και τα κοινά παράπονα και ανησυχίες των πελατών. Από εκεί μπορείτε να αναπτύξετε νέα προϊόντα και υπηρεσίες ή να βελτιώσετε αυτό που ήδη έχετε.

2.Πληροφορίες για άλλους πελάτες:

Εάν δημοσιοποιήσει τα σχόλια των πελατών, μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες σε άλλους πελάτες και πιθανούς πελάτες. Οι νεοεισερχόμενοι στην επωνυμία σας μπορούν να διαβάσουν τη γνώμη άλλων ανθρώπων για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας πριν λήψηΙ.

3.Στρατηγική και σχεδιασμός υψηλού επιπέδου:

Τέλος, τα σχόλια των πελατών είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με την υψηλού επιπέδου επιχειρηματική στρατηγική σας. Θα είναι ευκολότερο για εσάς να απαντήσετε σε ερωτήσεις όπως ποιο δημογραφικό θα στοχεύσετε στο μέλλον, πώς θα αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Συμπεράσματα

Σε αυτό το άρθρο, έχουμε απαριθμήσει τα καλύτερα ισχυρά εργαλεία ανατροφοδότησης ιστότοπου για την ανάπτυξη ιστοσελίδων. Με τη βοήθεια αυτών των εργαλείων, μπορείτε να συνεισφέρετε σημαντικά στον ιστότοπό σας, στην ομάδα σας, στους υπαλλήλους σας, στους τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες σας, εν ολίγοις, σε ολόκληρη την επιχείρησή σας.

Τώρα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καλύψετε το εργαλείο που πιστεύετε ότι είναι πιο κατάλληλο για τις ανάγκες της επιχείρησής σας και να αρχίσετε να εργάζεστε στενά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι