espa banner
Πώς να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα e-commerce το 2022

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Δημιουργήστε την Ecommerce Marketing Strategy 

Πριν επιλέξετε ένα όνομα ιστότοπου (domain name) ή πριν αρχίσετε να προσθέτετε προϊόντα, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει διάφορα στοιχεία όπως:

  • Επιχειρηματικοί στόχοι και σκοποί
  • Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για τον ιστότοπό σας
  • Μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου
  • Ημερολόγιο περιεχομένου του ιστότοπου

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλοι τύποι προώθησης του ιστότοπου.

2. Βρείτε το σωστό Domain Name 

Το domain name είναι το μέρος της διεύθυνσης URL του ιστότοπού σας που προσδιορίζει την επιχείρησή σας.

Αυτό το όνομα τομέα συνήθως αποτελείται από το όνομα της επιχείρησης- ωστόσο, αν έχετε ένα όνομα επιχείρησης με δημοφιλή στοιχεία, ίσως χρειαστεί να γίνετε λίγο δημιουργικοί για να βρείτε έναν διαθέσιμο τομέα. 

3. Επιλέξτε ένα Site Builder (Εργαλεία e-commerce)

Αν ανησυχούσατε ότι θα έπρεπε να φτιάξετε ένα e-commerce site  από το μηδέν, μην ανησυχείτε άλλο! Τα καλά νέα είναι ότι ολόκληρες εταιρείες κατασκευής ιστότοπων είναι αφοσιωμένες στο να κάνουν τη διαδικασία ευκολότερη, όπως το Shopify. Αφού επιλέξετε τον  builder του ιστότοπου που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας, μπορείτε να αρχίσετε να τον προσαρμόζετε και να προσθέτετε προϊόντα.

4. Δημιουργία κατηγοριών περιεχομένου ή προϊόντων

Ένα από τα κύρια στοιχεία που διαφοροποιεί τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου από άλλους τύπους ιστότοπων είναι ο τεράστιος όγκος προϊόντων και σχετικού περιεχομένου που θα πρέπει να δημιουργήσετε για να βοηθήσετε τους πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Μπορεί να είναι δελεαστικό να πετάξετε όλα τα προϊόντα σας με σύντομες περιγραφές σε μια σελίδα του ιστότοπού σας, αλλά αυτό δεν θα οδηγήσει σε μια εξαιρετική εμπειρία χρήσης.

5. Ρυθμίστε τις μεθόδους πληρωμής και αποστολής σας

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για τη δημιουργία συστημάτων επεξεργασίας πληρωμών σε σημεία πώλησης (POS) και σε απευθείας σύνδεση. Εάν χρησιμοποιείτε έναν κατασκευαστή ιστότοπων όπως το Shopify, πιθανότατα θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε την επεξεργασία πληρωμών ως μέρος της αρχικής κατασκευής του ιστότοπου (ή ως μέρος μιας μεγαλύτερης συνδρομής στην πλατφόρμα του κατασκευαστή).


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι