3 απλά βήματα για την επιτυχία των διαδικτυακών πωλήσεων της ιστοσελίδας μας
Το Διαδίκτυο είναι υπέροχο επειδή σας επιτρέπει να εστιάζετε στην προσέλκυση νέων πελατών. Στην πραγματικότητα, με έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο, η επιχείρησή σας μπορεί να προσεγγίσει τόσους ανθρώπους όσο και μια πολύ μεγαλύτερη εταιρεία. Επιπλέον, η δημιουργία – κατασκευή μιας σελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, καθιστώντας δυνατή την πώληση προϊόντων, 24 ώρες την ημέρα. Ακολουθούν τρία βήματα για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αποκομίσει τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου:
1. Σχέδιο
Ξεκινήστε με μια διαδικτυακή στρατηγική— έναν χάρτη πορείας που καθοδηγεί τις δραστηριότητές σας στο Internet, υποστηρίζοντας παράλληλα τους γενικούς επιχειρηματικούς σας στόχους. Η έλλειψη σχεδιασμού μπορεί να οδηγήσει σε σπατάλη χρημάτων και προσπάθειας. Η στρατηγική σας στο διαδίκτυο θα πρέπει να προσδιορίζει τους στόχους για την παρουσία σας στο διαδίκτυο, το κοινό-στόχο σας, τη στρατηγική περιεχομένου σας, συμπεριλαμβανομένων των βασικών μηνυμάτων σας αλλά και μια στρατηγική για κινητά, ώστε να διασφαλίζεται ότι το περιεχόμενό σας είναι προσβάσιμο σε τηλέφωνα και tablet. Τέλος, χρειάζεστε ένα σχέδιο δράσης, συμπεριλαμβανομένου ενός χρονοδιαγράμματος, το οποίο θα προσδιορίζει το χρονοδιάγραμμα δημοσίευσης για διαδικτυακό περιεχόμενο.
2. Δημιουργήστε την παρουσία σας με ένα eshop στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Στη συνέχεια, θα χρειαστείτε έναν ιστότοπο με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που προσελκύει επισκεψιμότητα στο Διαδίκτυο και πείθει τους επισκέπτες να αγοράσουν αυτό που πουλάτε. Πολλές επιλογές υπάρχουν ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας. Η απλούστερη λύση για επιχειρηματίες με μικρή εμπειρία στο διαδίκτυο είναι να προσλάβουν έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων για να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο με δυνατότητα ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο ιστότοπος θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με ψηφιακό καλάθι αγορών, πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών ή άλλες μεθόδους όπως PayPal. Επίσης θα σας επιτρέπει να προσφέρετε έναν online κατάλογο προϊόντων, επιλογές για κριτικές πελατών και σχόλια, καθώς και δεδομένα σχετικά με τις πωλήσεις σας για να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε την απόδοση. Θυμηθείτε: Καθώς έχετε δημιουργήσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα πρέπει να έχετε ελκυστικές εικόνες προϊόντων, σαφείς περιγραφές και μια εύκολα πλωτή διάταξη, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να βρουν γρήγορα αυτό που αναζητούν.
3. Να είστε έτοιμοι να εκπληρώσετε παραγγελίες
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας είναι έτοιμη να χειριστεί τη νέα επιχείρηση. Θα χρειαστείτε την υποδομή για να χειριστείτε παραγγελίες, αποστολές και επιστροφές. Επίσης, φροντίστε να ενσωματώσετε τις διαδικτυακές προσπάθειές σας με τις άλλες λειτουργίες σας. Για παράδειγμα, οι αντιπρόσωποι πωλήσεων θα πρέπει να γνωρίζουν για οποιαδήποτε διαδικτυακή προσφορά. Η εκπλήρωση παραγγελιών είναι ένα τεράστιο μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά είναι συχνά μια δεύτερη σκέψη για τις επιχειρήσεις.