espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όταν αρχίζετε να αναζητάτε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, πιθανότατα κάνετε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο ή ρωτάτε άλλους για τους οποίους έχουν χρησιμοποιήσει και μπορούν να μιλήσουν καλά. Πιθανότατα θα μεταβείτε στον ιστότοπο της εταιρείας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτά. Μόλις επικοινωνήσετε με μια εταιρεία για να κάνετε ερωτήσεις που μπορεί να έχετε, μία από τις ερωτήσεις μπορεί να αφορά τις αναφορές τους. Είναι όμως πραγματικά σημαντικό να ζητάτε αναφορές;

Σε γενικές γραμμές, οι αναφορές μπορούν να παρέχουν πολλές πληροφορίες. Μπορείτε να μάθετε πώς αισθάνονται οι άλλοι άνθρωποι για την ποιότητα της δουλειάς τους και πώς πρέπει να συνεργαστούν. Για παράδειγμα, είναι εύκολο να έρθετε σε επαφή εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις ή αναζητάτε ενημερώσεις; Επικοινωνούν με τον πελάτη όταν πρέπει να κοινοποιηθούν σημαντικές πληροφορίες;

Αυτές είναι καλές ερωτήσεις, αλλά οι αναφορές δεν μπορούν πάντα να παρέχουν την πλήρη εικόνα όσον αφορά την πρόσληψη μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ. Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε:

Οι αναφορές από ψηφιακές υπηρεσίες μπορεί να διαφέρουν

Μπορείτε να μιλήσετε με τρία άτομα για την ίδια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ και και οι τρεις μπορεί να σας δώσουν διαφορετική γνώμη για την εμπειρία τους. Οι πιθανότητες είναι ότι όλοι θα έχουν θετικά και αρνητικά για να μοιραστούν με την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Εκτός από τις αναφορές, μπορείτε να δείτε μαρτυρίες και διαδικτυακές κριτικές. Αυτά, παρόμοια με τις αναφορές, θα διαφέρουν.

Μαζί, όμως, μπορεί να σας δώσουν μια μεγαλύτερη εικόνα μιας εταιρείας που σκέφτεστε να προσλάβετε. Εάν βαθμολογήθηκαν καλά για επικοινωνία, για παράδειγμα, και αυτό είναι προτεραιότητα για εσάς, μπορεί να προσελκύσετε αυτήν την εταιρεία σε σύγκριση με κάποιον που βαθμολογήθηκε άσχημα για επικοινωνία. Οι αναφορές από μόνες τους μπορεί να μην λένε ολόκληρη την ιστορία, αλλά αν σκάψετε λίγο βαθύτερα και έχετε μια μεγαλύτερη εικόνα, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε για μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Τα αποτελέσματα ψηφιακού μάρκετινγκ διαφέρουν ανάλογα με τον πελάτη

Ο λόγος που οι αναφορές και άλλες κριτικές μπορεί να διαφέρουν είναι ότι τα αποτελέσματα που βιώνουν οι άνθρωποι διαφέρουν επίσης. Όχι μόνο τα αποτελέσματα όσον αφορά το έργο ψηφιακού μάρκετινγκ μετά την κατασκευή του site, αλλά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν ο πελάτης και η εταιρεία. Μερικές φορές οι άνθρωποι απλά δεν είναι κατάλληλοι για να συνεργαστούν μεταξύ τους. Οι προσδοκίες μπορεί να είναι διαφορετικές και τα στυλ επικοινωνίας μπορεί να είναι διαφορετικά.

Είναι σημαντικό να το λάβετε αυτό υπόψη όταν εξετάζετε εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ. Ένας πρώην πελάτης μπορεί να είχε υπέροχα αποτελέσματα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμά σας θα είναι ακριβώς το ίδιο. Ένας πρώην πελάτης μπορεί να μην έχει πάρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, αλλά τα δικά σας θα μπορούσαν να είναι καλύτερα.

Αναζητήστε έναν αξιόπιστο συνεργάτη ψηφιακής εταιρείας

Όταν προσλαμβάνετε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, αναζητάτε κάποιον που μπορεί να χειριστεί πράγματα που δεν μπορείτε να χειριστείτε εσωτερικά. Οι αναφορές δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για να καθορίσουν ποιος θα είναι ο καλύτερος συνεργάτης για εσάς, επειδή όλοι αναζητούν κάτι διαφορετικό.

Εάν η επικοινωνία είναι σημαντική για εσάς, μπορείτε να το μετρήσετε κατά τη διάρκεια των αρχικών επικοινωνιών σας όταν έχετε ερωτήσεις και σκέφτεστε να τους προσλάβετε. Οι αναφορές μπορεί να είναι χρήσιμες για αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα, αλλά θέλετε να αποφασίσετε με βάση την προσωπική σας εμπειρία μαζί τους στην αρχική φάση της επικοινωνίας σας.

Όπως μπορείτε να δείτε, οι αναφορές μπορεί να είναι χρήσιμες, αλλά δεν πρέπει να βασίζεται την απόφασή σας στην επιλογή μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ στην εμπειρία ή τη γνώμη κάποιου άλλου, επειδή εσείς και η εταιρεία μπορεί να συνδυάζετε καλύτερα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι