Πόσο καιρό πρέπει να διαρκούν οι αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του blog σας;
Οι αναρτήσεις ιστολογίου πρέπει να είναι τουλάχιστον 300 λέξεις εάν πρόκειται να κατατάσσονται καλά με τις μηχανές αναζήτησης. Οι webmasters στην κατασκευή ιστοσελίδων και όσοι παράγουν περιεχόμενο ιστολογίου συχνά αναρωτιούνται πόσο καιρό πρέπει να διαρκούν οι αναρτήσεις ιστολογίου τους και αυτό είναι το απόλυτο πάτωμα όσον αφορά τον αριθμό λέξεων εάν θέλετε οι καταχωρήσεις σας να προσελκύσουν θετική προσοχή από το Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.
Τι είναι πολύ μεγάλο;
Μπορεί να είναι θεωρητικά δυνατό να πάει πολύ καιρό, αλλά μπορεί επίσης να είναι πολύ δύσκολο να τραβήξει μακριά. Οι μεγαλύτερες αναρτήσεις 1000 λέξεων ή περισσότερο φαίνεται να κατατάσσονται καλύτερα από τις σύντομες αναρτήσεις.
Το γλυκό σημείο φαίνεται να είναι μεταξύ 2,000 και 2,500 λέξεων, υπό την προϋπόθεση ότι μπορείτε να δημιουργήσετε αρκετό σχετικό και ποιοτικό περιεχόμενο σχετικά με το θέμα της ανάρτησης ιστολογίου σας. Η ποιότητα εξακολουθεί να έχει μεγάλη σημασία, ακόμη και με περισσότερες λέξεις.
Οτιδήποτε υπερβαίνει τις 2,500 λέξεις θα πρέπει να χωριστεί σε πολλές αναρτήσεις. Η επιμήκυνση από αυτό αρχίζει να επιδεινώνει την εμπειρία χρήστη. Θα αναγκαστούν να κάνουν περισσότερη κύλιση και οι χρόνοι φόρτωσης σελίδας μπορούν επίσης να επηρεαστούν.
Τα ιστολόγια είναι μάρκετινγκ περιεχομένου
Το blogging στο διαδίκτυο ή ως μέρος του ιστότοπού σας μπορεί να αναφέρεται ως μάρκετινγκ περιεχομένου. Αυτό είναι ένα υποσύνολο του εισερχόμενου μάρκετινγκ.
Το εισερχόμενο μάρκετινγκ είναι μια συγκεκριμένη επιχειρηματική μέθοδος όπου προσελκύετε επισκέπτες ή πελάτες στον ιστότοπό σας γράφοντας περιεχόμενο που εκτιμούν. Εν ολίγοις, τους παρέχετε εμπειρίες προσαρμοσμένες μόνο για αυτούς.
Το εξερχόμενο μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη διακοπή τους με περιεχόμενο που μπορεί να μην θέλουν. Από την άλλη, το εισερχόμενο μάρκετινγκ δημιουργεί συνδέσεις που λαχταρούν. Τους δίνετε πληροφορίες και απαντήσεις που λύνουν ζητήματα που ήδη έχουν.
Τρία βήματα για μετατροπές
Το πρώτο βήμα στο μάρκετινγκ ιστολογίου είναι η έλξη. Δεν προσελκύετε μόνο επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά στην πραγματικότητα επισκεψιμότητα που ενδιαφέρεται ήδη για αυτό που έχετε να προσφέρετε. Το περιεχόμενό σας τραβάει την προσοχή τους στην αρχή και τους πείθει να παραμείνουν αντί να ελέγξουν άλλους ιστότοπους ή ιστολόγια.
Το δεύτερο στάδιο είναι η δέσμευση. Μπορεί να μην μιλήσετε ποτέ μαζί τους σε πραγματικό χρόνο, αλλά το περιεχόμενό σας τους μιλάει. Ακόμα κι αν είναι μονόπλευρη, είναι μια συζήτηση του είδους. Παρουσιάστε τους λύσεις και ιδέες που μιλούν για τους στόχους και τα σημεία πόνου τους. Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που είναι χρήσιμο τους βοηθά στη ζωή και τους πείθει ότι είστε μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και εμπειρογνωμοσύνης.
Το τρίτο στάδιο θα μπορούσε να είναι απλώς γνωστό ως απόλαυση. Αποφασίζουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή απλώς εγγράφονται στο ενημερωτικό δελτίο ή τη λίστα αλληλογραφίας σας. Αποφάσισαν να σε αφήσουν στη ζωή τους. Αυτές είναι οι μετατροπές που αναζητάτε.
Ο αριθμός λέξεων δεν είναι το μόνο που έχει σημασία
Δεν προσφέρεται κάθε ανάρτηση ιστολογίου σε 2,000 λέξεις. Ευτυχώς, υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε με το περιεχόμενό σας για να κατατάξετε καλά. Η σωστή επανασύνδεση είναι πάντα απαραίτητη. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τόσο εξωτερικούς όσο και εσωτερικούς συνδέσμους, αλλά βεβαιωθείτε επίσης ότι είναι λειτουργικοί σύνδεσμοι.
Ελάτε με ένα καλό απόσπασμα. Ακόμα κι αν δεν το καταγράψετε αμέσως, προσπαθώντας να είστε το επιλεγμένο απόσπασμα της Google θα αυξήσει το προφίλ του ιστολογίου σας.
Προσθέστε εναλλακτικό κείμενο για εικόνες. Αυτό βοηθά την Google να κατηγοριοποιήσει και να κατατάξει το περιεχόμενό σας, αλλά βοηθά επίσης όποιον απενεργοποιεί τις εικόνες να εξοικονομήσει εύρος ζώνης ή δεδομένα.
Ποιότητα και Ποσότητα
Όσον αφορά το πόσο καιρό πρέπει να είναι οι αναρτήσεις ιστολογίου σας, το καλύτερο εύρος για οφέλη SEO είναι από 2,000 έως 2,500. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες SEO που έχουν επίσης σημασία για την κατάταξη του ιστολογίου σας και θα πρέπει να προσπαθήσετε να ενημερώσετε δύο έως τέσσερις φορές την εβδομάδα για βέλτιστη προσοχή της Google.
Στο τέλος της ημέρας, ωστόσο, αυτό που πραγματικά οδηγεί τις μετατροπές είναι να έχουν περιεχόμενο που οι άνθρωποι αναγνώστες βρίσκουν ελκυστικό, χρήσιμο και αξιόπιστο.