Αναπτύξτε μια πρώτη προσέγγιση για κινητά στη νέα σας ιστοσελίδα

Το Mobile first είναι μια τεχνική που μετατοπίζει την εστίαση στην προτεραιότητα του σχεδιασμού και της ανάπτυξης της εμπειρίας κινητής τηλεφωνίας πριν από την επιφάνεια εργασίας. Mobile πρώτα σημαίνει ότι οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές θα πρέπει να εξετάσουν πώς θα μοιάζει το περιεχόμενό τους σε μια κινητή συσκευή, ακόμη και πριν αποφασίσουν πώς θα εμφανίζεται στην επιφάνεια εργασίας.
Τα οφέλη του κινητού πρώτα είναι πολλαπλά. Κατά τον επανασχεδίαση – επανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη αυτά τα ζητήματα, καθώς θα μπορούσε να επηρεάσει τα πάντα, από την πλοήγηση έως το μέγεθος γραμματοσειρών και εικόνων. Θα πρέπει να γνωρίζετε πώς να αναπτύξετε έναν ιστότοπο με ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό για κινητά.
Σημασία της προτεραιότητας στις κινητές συσκευές
Υπάρχουν πολλά οφέλη από τον πρώτο σχεδιασμό για κινητά που εκτείνονται πέρα από τον απλό σχεδιασμό για μικρότερη οθόνη. Πρώτα για κινητά σημαίνει ότι η πλοήγηση στον ιστότοπό σας θα είναι ευκολότερη με μια κινητή συσκευή και θα μπορείτε να χωρέσετε μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου σε μία οθόνη. Αυτό διευκολύνει τους χρήστες που ενδέχεται να μην έχουν πολύ χρόνο στα χέρια τους ή μικρές οθόνες στις συσκευές τους.
Το Mobile first σημαίνει επίσης ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη εμπειρία για τους επισκέπτες σας με βάση τον τύπο της συσκευής για πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, οι χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών ενδέχεται να βλέπουν μεγαλύτερες γραμματοσειρές, ενώ οι χρήστες κινητών συσκευών βλέπουν μικρότερες γραμματοσειρές για να χωρέσουν περισσότερες λέξεις ανά γραμμή. Συμπερασματικά είναι το εξής: κατά τον προγραμματισμό του ιστότοπού σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη πώς θα φαίνεται ο σχεδιασμός και η διάταξη σε διαφορετικές οθόνες και συσκευές.
Σχεδιάζοντας την πρώτη σας προσέγγιση για κινητά
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε κατά τον σχεδιασμό της πρώτης προσέγγισης για κινητά είναι να εξετάσετε τα αναλυτικά στοιχεία του ιστότοπού σας. Όλα αυτά τα δεδομένα θα είναι διαθέσιμα μέσω του Google Analytics, εάν έχετε αποκριτικό σχεδιασμό. Ωστόσο, εάν όχι, εξακολουθεί να είναι δυνατή η λήψη καλών πληροφοριών από τις διευθύνσεις IP των επισκεπτών του ιστότοπου ή χρησιμοποιώντας εργαλεία ανάλυσης τρίτων, όπως το Google Analytics για εφαρμογές για κινητά.
Το επόμενο βήμα είναι να καταλάβετε ποιο περιεχόμενο ταιριάζει καλύτερα σε κινητές συσκευές. Σκεφτείτε πώς οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον ιστότοπό σας εν κινήσει, προτού αποφασίσετε πού θα τοποθετήσετε κουμπιά, συνδέσμους και άλλα διαδραστικά στοιχεία. Τέλος, σκεφτείτε ότι διαφορετικές κινητές συσκευές έχουν διαφορετικά μεγέθη οθόνης και αναλύσεις. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες είναι βελτιστοποιημένες για όλα τα μεγέθη οθόνης και ότι χρησιμοποιούνται γραμματοσειρές φιλικές προς κινητά, ώστε το περιεχόμενο να είναι αναγνώσιμο σε οποιαδήποτε συσκευή.
Σχεδίαση για ένα συγκεκριμένο περιβάλλον συσκευής
ο Σχεδιασμός για ένα συγκεκριμένο περιβάλλον συσκευής είναι ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της κινητής τηλεφωνίας πρώτα. Για παράδειγμα, αν σχεδιάζετε εναλλασσόμενες εικόνες, ίσως είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε οριζόντιες κινήσεις σάρωσης σε κινητές συσκευές και κάθετες κινήσεις σε επιτραπέζιο υπολογιστή.
Πρώτα για κινητά εξετάζει επίσης διαφορετικά περιβάλλοντα στα οποία οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο στον ιστό, όπως η τοποθεσία τους ή τι πρέπει να επιτύχουν εκείνη τη στιγμή. Αυτή η προοπτική ενθαρρύνει τους σχεδιαστές και τους προγραμματιστές να δίνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα, την απλότητα και την ασφάλεια, επιτρέποντας παράλληλα στους χρήστες να ολοκληρώνουν αποτελεσματικά τις εργασίες με ένα μόνο πάτημα ή κλικ.
Τι περιέχει ένα όνομα; Ονομασία του ιστοτόπου σας για κινητά
Η ονομασία του ιστότοπού σας για κινητά είναι ένα ουσιαστικό βήμα για την ανάπτυξη ενός ιστότοπου από την αρχή, εστιάζοντας στον πρώτο σχεδιασμό για κινητά. Ο ιστότοπός σας για κινητά μπορεί να είναι ένα εντελώς διαφορετικό όνομα από τον βελτιστοποιημένο για επιτραπέζιους υπολογιστές ιστότοπό σας, ακόμα και αν στεγάζεται στον ίδιο τομέα. Ο τομέας για τον ιστότοπό σας για κινητά πιθανότατα δεν θα μοιάζει καθόλου με αυτό που έχετε συνηθίσει. Συνήθως θα περιλαμβάνει “m.” ή κάτι άλλο που υποδεικνύει ότι είναι βελτιστοποιημένο για κινητά.
Μια πρώτη προσέγγιση για κινητά είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση. Είτε ενημερώνετε τον τρέχοντα ιστότοπό σας είτε δημιουργείτε έναν νέο από το μηδέν, η εφαρμογή μιας πρώτης προσέγγισης για κινητά θα διασφαλίσει ότι παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες σας.