Πώς να αυξήσετε τα έσοδα του ενημερωτικού δελτίου της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιώντας Influencers
Τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την αποστολή πληροφοριών στους πελάτες σας σχετικά με νέα προϊόντα, ενημερώσεις της εταιρείας και CTAs. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή πολλές εταιρείες αγωνίζονται για να αυξήσουν τη βάση των συνδρομητών τους μέσω των παραδοσιακών τεχνικών μάρκετινγκ. Πλέον υπάρχουν καινούργιες τεχνικές όπως η συνεργασία με influencers των social media, προκειμένου να μπορέσετε να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας και να αυξήσετε τα έσοδα από τα ενημερωτικά σας δελτία.
Είτε θέλετε να προωθήσετε προϊόντα για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή είτε να προωθήσετε τις υπηρεσίες B2B της εταιρείας σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κατάλληλο influencer για να κερδίσετε την προβολή της μάρκας σας. Μέσω αναρτήσεων σε μέσα κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, ένας στρατηγικός influencer μπορεί να σας παρέχει πρόσβαση στους χιλιάδες ακολούθους του, προκαλώντας άμεση ανάπτυξη (και έσοδα) για το ενημερωτικό σας δελτίο.
Οι influencers είναι προσωπικότητες με κοινωνικές γνώσεις στον τομέα των διαφημίσεων, οι οποίες τείνουν να είναι σε ορισμένες περιπτώσεις πιο αποτελεσματικές και έμπειρες άπό ό,τι αυτές που χρησιμοποιούν οι μεγάλες μάρκες. Το μάρκετινγκ επιρροής για ενημερωτικά δελτία μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό στην απόκτηση νέων πελατών, αρκεί να βρείτε τη σωστή προσωπικότητα για την εταιρεία σας.
Όταν προσδιορίζετε πόσο επιδραστικός είναι ένας influencer στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λάβετε υπόψη σας τα ακόλουθα κριτήρια:
Συνάφεια – Διαβάστε την τροφοδοσία ή τις αναρτήσεις του ατόμου για να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά του είναι ευθυγραμμισμένο με την κουλτούρα και το κλίμα της εταιρείας σας. Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει όχι μόνο να μοιράζεται παρόμοιο δημογραφικό προφίλ, αλλά και μια κοινή ατμόσφαιρα.
Εμβέλεια – Για να προσδιορίσετε την εμβέλεια ενός influencer, ρίξτε μια ματιά στους σταθερούς επισκέπτες του. Ωστόσο, πιο σημαντικό από τον συνολικό αριθμό των επισκεπτών ή τον αριθμό των ακολούθων είναι η ποιότητα της εμβέλειας. Είναι ο influencer αποτελεσματικός στο να προσεγγίσει το δημογραφικό κοινό στο οποίο απευθύνεται; Αν ναι, δεν χρειάζεται να είναι ένας μαζικά δημοφιλής influencer. Μερικές φορές οι μικρο-επηρεαστές μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικοί.
Δέσμευση – Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε έναν influencer για να αυξήσετε τα έσοδα από το ενημερωτικό σας δελτίο, χρειάζεστε κάποιον που αλληλεπιδρά οργανικά με τη βάση του. Κοιτάξτε τις αναρτήσεις και τα σχόλιά τους – ανταποκρίνονται καθόλου οι αναγνώστες, και αν ναι, είναι η ανταπόκριση θετική ή αρνητική;
Συχνότητα – Οι βέλτιστοι influencers θα πρέπει να δημοσιεύουν περιεχόμενο σε σταθερή βάση. Συνήθως, αυτό σημαίνει τουλάχιστον μία φορά κάθε μία ή δύο ημέρες. Και εννοείται βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ξανά ότι δημοσιεύουν πρόσφατα και ότι ο λογαριασμός δεν είναι εγκαταλελειμμένος.