βελτιστοποίηση ιστοσελίδας onpage

Παρακαλώ αξιολογήστε


Υπερ-βελτιστοποίηση στη σελίδα

Οι βελτιστοποιήσεις αναφέρονται στις δραστηριότητες SEO που λαμβάνουν χώρα στον ιστότοπό σας, όπως η βελτιστοποίηση μετα-ετικέτας και η συμπερίληψη λέξεων-κλειδιών. Ενώ οι τυπικές βέλτιστες πρακτικές του on-page SEO είναι ευρέως αποδεκτές, εξακολουθούν να γίνονται λάθη  στην κατασκευή ιστοσελίδων και υπάρχουν μερικά πράγματα που θα θέλετε να έχετε υπόψη κατά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας.

Συμπερίληψη λέξεων-κλειδιών

Προφανώς και οι μηχανές αναζήτησης θα παρατηρήσουν εάν κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας έχει βελτιστοποιηθεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Η συμπερίληψη των λέξεων-κλειδιών-στόχων σας σε κορυφαίες τοποθεσίες έχει αξία, όμως είναι επίσης αναγκαίο να κάνετε σωστή χρήση ώστε να μην προκληθούν κυρώσεις υπερβολικής βελτιστοποίησης. Για παράδειγμα, εάν κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας περιλαμβάνει την ίδια ακριβώς δομή ετικετών και το ίδιο ποσοστό συμπερίληψης λέξεων-κλειδιών, υπάρχει πιθανότητα οι μηχανές αναζήτησης να σας επιβάλλουν ποινή.

Πώς μπορείτε λοιπόν να αποτρέψετε την εμφάνιση αυτής της ποινής, ενώ παράλληλα μεγιστοποιείτε το SEO στη σελίδα σας; Απλό – σκεφτείτε πρώτα «φυσικά». Φανταστείτε για μια στιγμή ότι κατασκευάζατε έναν φυσικό ιστότοπο χωρίς να έχετε κατά νου κανένα απώτερο σκοπό SEO. Πόσο συχνά θα συμπεριλαμβάνατε τη φράση-κλειδί-στόχο σας και πού θα ήταν λογικό να το κάνετε; Πώς θα ήταν ο ιστότοπός σας αν δεν προσπαθούσατε να ενσωματώσετε τις λέξεις-κλειδιά σας;

Μόλις έχετε μια ιδέα για το πώς θα ήταν ένας πιο φυσικός ιστότοπος, προσπαθήστε να ενσωματώσετε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του στον δικό σας ιστότοπο. Στην συνέχεια προσθέστε τις λέξεις-κλειδιά σας σε τομείς που έχουν αποδεδειγμένο αντίκτυπο στο SEO, αλλά κάντε το με τρόπο που να φαίνεται φυσικό τόσο για τους αναγνώστες σας όσο και για τις μηχανές αναζήτησης.

Δημιουργία Περιεχομένου

Ομοίως, κατά τη σύνταξη των άρθρων που θα χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπό σας, να είστε προσεκτικοί να διατηρείτε μια φυσικότητα. Προτού εξαντλήσετε κάθε περιεχόμενο και αρχίσετε να δημιουργείτε τα δικά σας άρθρα γεμάτα λέξεις-κλειδιά, σκεφτείτε ότι ο πρωταρχικός στόχος της Google είναι να παρέχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα αναζήτησης στους χρήστες της και ότι το περιεχόμενο καλής ποιότητας θα κερδίζει πάντα μακροπρόθεσμα.  Το Google Panda παρέχει πολλές αποδείξεις ότι η ποιότητα του περιεχομένου θα είναι ο καθοριστικότερος παράγοντας μελλοντικά, επομένως φροντίστε να γράψετε το περιεχόμενό σας έτσι ώστε να αρέσει στους επισκέπτες σας – όχι μόνο στις μηχανές αναζήτησης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι