βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής (CRO) ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Αυτός ο οδηγός θα σας καθοδηγήσει στα βασικά του CRO. Από το γιατί έχει σημασία αρχικά έως το πώς μπορείτε να προχωρήσετε στη δημιουργία του δικού σας σχεδίου δοκιμών και βελτιστοποίησης. Θα βρείτε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την απόδοση του ιστότοπού σας, όπως: βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού και εμπειρίας χρήστη, καθώς και τα εργαλεία που θα χρειαστείτε για να είστε επιτυχημένοι.

Ορισμός

Το CRO είναι η μέθοδος χρήσης αναλυτικών στοιχείων και σχολίων χρηστών για τη βελτίωση της απόδοσης του ιστότοπού σας. Το CRO μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση οποιασδήποτε μέτρησης στον ιστότοπό σας που είναι σημαντική για την επιχείρησή σας – συχνά ονομάζεται βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI)- που προσπαθείτε να βελτιώσετε, αλλά συχνά σχετίζεται με την απόκτηση νέων πελατών, εγγραφών, λήψεων κ.λπ. Με άλλα τρόπο, αυξάνει το ποσοστό των επισκεπτών του ιστότοπου που βιώνουν (ή την απαραίτητη εμπειρία χρήστη) που μετατρέπει τα παθητικά προγράμματα περιήγησης σε πολύτιμες μετατροπές.

Στην πιο θεμελιώδη έννοια στην κατασκευή ιστοσελίδων, CRO σημαίνει να καταλάβετε τι αναζητούν οι χρήστες όταν φτάνουν στον ιστότοπό σας και στη συνέχεια να τους το δώσετε. Η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής παίρνει πολλές διαφορετικές μορφές, με βάση το KPI που προσπαθείτε να βελτιώσετε. Μερικές φορές αυτό περιλαμβάνει να κάνετε την προτροπή σας πιο εμφανή ή να την τοποθετήσετε σε μια σελίδα με μεγάλη επισκεψιμότητα. Άλλες φορές αυτό σημαίνει αφαίρεση ή μετεγκατάσταση περιττά περίπλοκων ή χρονοβόρων βημάτων από τη χοάνη μετατροπής, καθώς η πρόσθετη τριβή μπορεί να αποτρέψει μια μετατροπή από το να συμβεί ποτέ.

Γιατί πρέπει να σας νοιάζει;

Θα πρέπει να νοιάζεστε για CRO για μερικούς λόγους. Πρώτον, πιθανότατα πληρώνετε για επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και ένα υψηλό ποσοστό μετατροπής σημαίνει καλύτερη απόδοση της εν λόγω επένδυσης (ROI). Είναι επίσης πολύ πιο οικονομικό να μετατρέψετε ένα υψηλότερο ποσοστό επισκεπτών που έχετε ήδη από το να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Εκτός από τη βελτίωση της απόδοση του ROI σας, η βελτιστοποίηση βοηθά στην άμυνα έναντι της περιορισμένης προσοχής του μέσου επισκέπτη σας δίνοντάς τους αυτό που θέλουν πριν κουραστούν να το αναζητούν και να προχωρήσουν.

Το CRO είναι σημαντικό για τους εξής λόγους:

  • Υψηλότερο ποσοστό μετατροπής σημαίνει καλύτερη απόδοση ROI.
  • Πιο αποδοτικό από την εύρεση περισσότερων επισκεπτών.
  • Υπερασπίζεται την περιορισμένη υπομονή των επισκεπτών.

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε, ωστόσο, ότι η βελτιστοποίηση αφορά την απόκτηση περισσότερων από το σωστό είδος πελατών, όχι μόνο τη τυφλή βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής μιας δεδομένης σελίδας ή καμπάνιας. Δεν θα σας κάνει καλό αν οι άνθρωποι που αποκτάτε είναι οι κατάλληλοι για την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε την εστίαση στη βελτιστοποίηση για να βρείτε περισσότερους πελάτες που θα αγαπήσουν το προϊόν σας και θα σας βοηθήσουν να αναπτυχθείτε διαδίδοντας τη λέξη. Όλα τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου και πόρων.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι