Η διαφορά μεταξύ λογότυπου, μάρκας και ταυτότητας

Γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ λογότυπου, μάρκας και ταυτότητας; Τα σχέδια του λογότυπου, της ταυτότητας και της μάρκας έχουν διαφορετικούς κανόνες και συλλέγοντάς τα μαζί, διαμορφώνεται η τελική εικόνα για ένα έργο ή ένα προϊόν.
Το λογότυπο είναι η αναπαράσταση του έργου στην απλούστερη μορφή του χρησιμοποιώντας ένα σύμβολο ή ένα σύμβολο π.χ. στην κατασκευή ιστοσελίδων. Η ταυτότητα είναι οι οπτικές πτυχές, οι οποίες αποτελούν μέρος της μάρκας. Το σήμα είναι η σαφής συναισθηματική αντίληψη της εταιρείας.
Τι είναι η μάρκα;
Το εμπορικό σήμα είναι η έννοια και το όνομα του ξεχωριστού προϊόντος, υπηρεσίας ή ιδέας για να διευκολύνει τη διαδικασία διαφήμισης και μάρκετινγκ. Η επωνυμία σας είναι το διακριτικό χαρακτηριστικό των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρουσιάζετε στους πελάτες σας και είναι η σχέση και ο σύνδεσμος μεταξύ της εταιρείας σας και των αναγκών των πελατών σας που σας ενημερώνουν για το πώς σκέφτονται και αισθάνονται οι άνθρωποι όταν βιώνουν την εταιρεία σας.
Τι είναι η Ταυτότητα;
Η ταυτότητα είναι αυτό που διαφοροποιεί την εταιρεία από τους ανταγωνιστές της. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που ελέγχουν τη δημιουργία της ταυτότητας της εταιρείας και όλοι αυτοί οι παράγοντες δεν βρίσκονται πάντα υπό τον έλεγχο της εταιρείας. Η ταυτότητα είναι ό, τι αντιπροσωπεύει την εικόνα του εαυτού της εταιρείας, είναι ένας αρμονικός συνδυασμός που περιλαμβάνει φιλοσοφία, κουλτούρα και αισθητική διεπαφή της εταιρείας (όπως το λογότυπο, ο ιστότοπος, η συσκευασία προϊόντων, τα σχέδια, ακόμη και τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, κ.λπ.) που επηρεάζουν ομαλά και εύκολα τον καταναλωτή και επηρεάζουν τις αποφάσεις του και την πίστη του στην εταιρεία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Ο πυρήνας κάθε εταιρικής ταυτότητας είναι η επίδραση του προϊόντος / της υπηρεσίας σας στην καταναλωτική ζωή, ο χρήστης μπορεί να μην γνωρίζει πώς η κατασκευαστική εταιρεία των αγαπημένων του αθλητικών ενδυμάτων πρέπει να αντιμετωπίζει τους εργαζομένους της στα κεντρικά και τα εργοστάσια της, αλλά γνωρίζει πολύ καλά πώς αυτά τα ρούχα είναι ευχάριστα, άνετα, με αποτέλεσμα αυτός ο καταναλωτής να γίνει πιστός στη μάρκα, εφόσον αισθάνεται ότι αντιπροσωπεύει πηγή άνεσης, επομένως η εμπορική ταυτότητα αρχίζει να είναι σταθερή και οι πελάτες αισθάνονται πιστοί στο προϊόν και τη μάρκα.
Τι είναι το λογότυπο;
Το λογότυπο είναι ένα σχέδιο που δείχνει στον χρήστη την πηγή και την ταυτότητα του προϊόντος / υπηρεσίας και δεν είναι απαραίτητο το λογότυπο να περιέχει το όνομα της εταιρείας, καθώς μπορεί να είναι ένα σύνθημα συμβολικά συνδεδεμένο στο μυαλό του χρήστη με τη μάρκα του προϊόντος και την εταιρεία. Η ταυτότητα του λογότυπου ή του προϊόντος της εταιρείας καθορίζεται μέσω ενός σήματος, μιας σημαίας ή του συμβόλου. Τα λογότυπα αντλούν το νόημά τους από την ποιότητα του αντικειμένου που αντιπροσωπεύει, για να διευκρινίσουν την ταυτότητα χωρίς να την ερμηνεύσουν.