Τι είναι η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών (CRO) των ιστοσελίδων σας;

Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών (CRO) βρίσκεται στον πυρήνα κάθε επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και χρησιμοποιείται για την αύξηση του ποσοστού των επισκεπτών που πραγματοποιούν μια επιθυμητή ενέργεια (μετατροπή) στον ιστότοπό σας. Θα ενθαρρύνει ουσιαστικά περισσότερους από τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να γίνουν αφοσιωμένοι οπαδοί και αγοραστές.
Μπορεί να είναι δύσκολο να ξεκινήσετε μια στρατηγική βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών, αλλά τα οφέλη που προσφέρει μπορούν να σας βοηθήσουν:
- Κατανοήστε καλύτερα τους πελάτες σας
- Βελτιώστε τις εμπειρίες των πελατών
- Μεγιστοποιήστε τις πωλήσεις
- Αυξήστε την απόδοση της επένδυσης
Πριν εξερευνήσουμε πώς λειτουργεί το CRO και προσφέρουμε 8 εξαιρετικές τακτικές για να σας καθοδηγήσουμε, ας δούμε πρώτα τι είναι η μετατροπή.
Ορισμός της τιμής μετατροπής
Το ποσοστό μετατροπών είναι απλώς το ποσοστό των επισκεπτών στον ιστότοπό σας που ολοκληρώνουν μια μετατροπή. Έτσι, εάν όλοι οι επισκέπτες ολοκληρώσουν μια μετατροπή, το ποσοστό μετατροπών είναι 100%. Εάν είναι μόνο το ένα τέταρτο των επισκεπτών, τότε το ποσοστό μετατροπών είναι 25%.
Για να φτάσετε το επιθυμητό ποσοστό μετατροπών, θα πρέπει να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας. Χρησιμοποιήστε το Google Analytics ή άλλα εργαλεία αναφοράς, για να παρακολουθείτε αυτούς τους βασικούς τομείς μετά την κατασκευή των ιστοσελίδων σας:
- Πηγές επισκεψιμότητας.
- Τύπος συσκευής, π.χ. tablet, φορητοί υπολογιστές και smartphone.
- Τοποθεσία. Μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο τοπικής προσαρμογής του περιεχομένου σας για είδη κοινού σε άλλες τοποθεσίες.
- Σελίδες εξόδου. Η τελευταία σελίδα που προβλήθηκε από έναν επισκέπτη. Γνωρίζοντας αυτό σας βοηθά να καταλάβετε ποιες σελίδες αναγκάζουν τους χρήστες να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας, για παράδειγμα εγκαταλείποντας το καλάθι αγορών.
- Ποσοστό μετατροπής νέων επισκεπτών.
- Ποσοστό μετατροπής επισκεπτών.
- Αλληλεπιδράσεις ανά επίσκεψη.
- Αξία ανά επίσκεψη. Υπολογίστε την αξία ανά επίσκεψη διαιρώντας τα συνολικά έσοδα με τον αριθμό των επισκεπτών στον ιστότοπό σας.
Κατανόηση της βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών (CRO)
Για να φτάσετε το επιθυμητό ποσοστό μετατροπών, θα πρέπει να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας. Αυτό περιλαμβάνει την παρακολούθηση και τη μέτρηση των ποσοστών μετατροπών σας και την εξεύρεση τρόπων βελτίωσής τους.