Γιατί η νοοτροπία έχει σημασία στην επιτυχία στο web;
Κανείς δεν γεννιέται επιχειρηματίας.
Αλλά δεν συμβαίνει τυχαία, αντιθέτως οδηγείστε σε αυτό. Όλα έχουν να κάνουν με την έμφυτη τάση να είστε μέρος σε κάτι που είναι μεγαλύτερο από τον εαυτό σας και να είστε πρόθυμοι να κάνετε ό, τι χρειάζεται για να καταλήξετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Το κατά πόσο «προορίζεστε» να είστε επιχειρηματίες εξαρτάται από την προοπτική σας περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Οι ακόλουθες απόψεις θα σας βοηθήσουν να μπείτε σε ένα πλαίσιο σκέψης που θα σας απελευθερώσει προκειμένου να βρείτε τη δική σας επιτυχία.
Ξέρουν το «γιατί» τους:
Είναι σημαντικό να έχετε μια σταθερή αντίληψη για το τι τροφοδοτεί τις προσπάθειές σας.
Ο σκοπός σας, με πολλούς τρόπους, είναι η βάση σας για την επιτυχία. Αφιερώστε λοιπόν χρόνο για να εντοπίσετε τον λόγο πίσω από αυτό που κάνετε: Τι σας έδωσε κίνητρο να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση; Τι σας οδηγεί; Ποιος είναι ο λόγος που σηκώνεστε το πρωί; Θέλετε να αλλάξετε τον κόσμο; Η δημιουργία εισοδήματος; Και τα δυο?
Για τους περισσότερους, αυτό δεν αφορά αποκλειστικά τα χρήματα, αλλά συνήθως κάτι απώτερο. Για τι θέλετε τα χρήματα; Είναι η ελευθερία και οι ευκαιρίες που θα μπορούσε να σας αγοράσει; Είναι οικονομική ασφάλεια για την οικογένειά σας;
Συνειδητοποιούν ότι το «έτοιμος» είναι ψέμα:
Δεν θα είστε ποτέ έτοιμοι να γίνετε επιχειρηματίες, τουλάχιστον όχι εντελώς έτοιμοι.
Το βλέπετε όλη την ώρα: Νεοεμφανιζόμενοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προσπαθούν πολύ χωρίς να επιτυγχάνουν τίποτα. Είναι έτοιμοι να απογειωθούν, αλλά δεν είναι αρκετά ικανοί. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περιμένουν κάποια ιδανική ευκαιρία ή ένα ανέφικτο επίπεδο τελειότητας πριν απογειωθούν.
Αλλά με αυτή τη νοοτροπία, θα περιμένουν πολύ καιρό.
«Το έτοιμος είναι ένα ψέμα» εξηγεί η Angie Lee, ειδικός μάρκετινγκ, ομιλητής και ιδρυτής του The Angie Lee Show, ενός κορυφαίου podcast προσωπικής ανάπτυξης.
«Θα μπορούσατε να έχετε όλες τις δεξιότητες, όλη την εκπαίδευση, θα μπορούσατε να έχετε δύο μεταπτυχιακά στην επιχείρηση, αλλά αν φοβάστε να ξεκινήσετε και φοβάστε να «λερωθείτε» και να «μπείτε στα βαθιά», τίποτα δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί.»
Το ταξίδι είναι γεμάτο παγίδες, εμπόδια και αποτυχίες. Μην ξεγελιέστε: Δεν χρειάζεται να απομακρύνετε κάθε πτυχή της ζωής σας πριν ξεκινήσετε. Η τελειότητα, τόσο στην προσωπική σας ζωή όσο και στην επιχείρηση, είναι μύθος. Για να βρείτε επιτυχία, πρέπει να εγκαταλείψετε την νοοτροπία της τελειομανίας. Το τελειωμένο είναι καλύτερο από το τέλειο.
Ομοίως, όταν πρόκειται για υποστήριξη ιδεών, ισχύουν οι ίδιες αρχές. Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να υποστηρίξουμε μια ιδέα προτού ξεκινήσουμε, αλλά πόση υποστήριξη είναι αρκετή;
“Αν περιμένετε μέχρι να είστε 100% σίγουροι, περιμένατε πολύ καιρό”, εξηγεί ο Jake Clarke, ιδρυτής του For The Love of Craft Beer. «Το να νιώθεις άνετα με τη λήψη υπολογισμένων και καλά ενημερωμένων κινδύνων είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία».
Είναι προσανατολισμένοι στα αποτελέσματα:
Πόσο αποφασισμένοι είστε για να πετύχετε;
Οι διευθύνοντες σύμβουλοι αφιερώνονται αδιάκοπα στην επιδίωξή τους για επιτυχία. Ανεξάρτητα από τα εμπόδια που εμφανίζονται, συνεχίζουν. Σίγουρα, μερικές φορές θα αναλωθούν στην αρχική τους ιδέα και μερικές φορές θα καταβληθούν συναισθηματικά . Αλλά αυτό είναι που διαχωρίζει τους επιτυχημένους από όλους τους άλλους: Συνεχώς επιστρέφουν και προσπαθούν.
Αυτό συμβαίνει επειδή είναι προσανατολισμένοι στα αποτελέσματα. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι έχουν τεράστια σαφήνεια στους στόχους τους. Έχουν ορίσει τι θέλουν να κάνουν, γνωρίζουν τι ψάχνουν και είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν αυτές τις ευκαιρίες με τεράστια πειθαρχία. Εξαιτίας αυτού, έχουν την επιθυμία να βγάλουν εις πέρας τις εργασίες τους ανεξάρτητα από το τι θα προκύψει.
Θεωρούν τις αδυναμίες ως ευκαιρίες:
Στη συνέχεια, θα πρέπει να υιοθετήσετε μια υγιή άποψη της αποτυχίας. Αυτό είναι κάτι που βλέπουμε συνεχώς στο Fortune 500.
«Μια επιχειρηματική νοοτροπία σημαίνει ότι τώρα βλέπω ευκαιρίες εκεί όπου έβλεπα μόνο τις αδυναμίες και πιστεύω ότι η επιδίωξη αυτών των ευκαιριών θα αποφέρει νίκη ανεξάρτητα από ό,τι προκύψει. Ακόμα κι αν αυτή η νίκη είναι το μάθημα της αποτυχίας», εξηγεί η Natalie Davison, έμπορος, ομιλητής και συνιδρυτής του Marrow Marketing. «Όταν φτάσετε εκεί, θα δείτε ότι ο φόβος μπορεί να μετατραπεί σε πιθανότητα και αυτό είναι ένα πραγματικά ισχυρό μέρος για να ζήσει το μυαλό σας».
Αντί να βλέπετε τα οδοφράγματα ως ένδειξη ότι δεν είστε έτοιμοι να είστε επιχειρηματίες ή σαν δείκτη ότι κάτι δεν πάει καλά, απλώς δείτε τα για το τι είναι: Προσωρινές αποτυχίες που βρίσκουμε στην πορεία. Όλοι θα τα συναντήσουμε, αλλά σημασία έχει πως τα αντιμετωπίζουμε. Η ικανότητά σας να βλέπετε πέρα από αυτά τα οδοφράγματα και να συνεχίσετε μέσα από αυτά μέσω της επίλυσης προβλημάτων θα σας βοηθήσει να πετύχετε.
Συνειδητοποιούν ότι οι συνήθειες είναι τα πάντα:
Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας ενός ιδιοκτήτη επιχείρησης μπορεί να αποδοθεί άμεσα στις καθημερινές του συνήθειες πχ στην προώθηση και κατασκευή της ιστοσελίδας του.
Η συνέπεια είναι η αξία σας.
Όσο περισσότερα εμφανίζονται, τόσο περισσότερο πιέζετε τις δύσκολες μέρες, τις σκληρές αποφάσεις και την καθημερινή άλεση, τόσο πιο ανθεκτικοί θα γίνετε. Πρέπει να αναλάβετε δράση για να ορίσετε στόχους σε μεγάλη εικόνα και στη συνέχεια να χωρίσετε αυτούς τους στόχους σε μικρότερα, εφικτά και σταθερά βήματα που θα σας βοηθήσουν να τους επιτύχετε.
Αυτό σημαίνει να μπείτε σε λειτουργία δράσης για να δημιουργήσετε τη νέα σας συνήθεια και να βρείτε μια ρουτίνα που να σας ταιριάζει. Αυτές οι συνεπείς καθημερινές ενέργειες είναι αυτό που θα σας προάγει κάθε μέρα. Δεν χρειάζεται να είναι μαζικές αλλαγές ταυτόχρονα, αλλά με την πάροδο του χρόνου, οι καλές συνήθειες θα αρχίσουν να σας διαμορφώνουν.
Καταλαβαίνουν την αξία τους:
Τέλος, αλλά ίσως το πιο σημαντικό, οι επιτυχημένοι άνθρωποι καταλαβαίνουν την αξία τους.
Οι άνθρωποι μας βλέπουν μέσω του φακού που βλέπουμε εμείς τον εαυτό μας. Εάν κάποιος άλλος μπορεί να πει ότι δεν έχετε εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας, τότε γιατί πρέπει να σας εμπιστεύονται;
Τα καλά νέα, ωστόσο, είναι ότι η αυτοπεποίθηση είναι κάτι που μπορείτε να χτίσετε. Ξεκινήστε αναζητώντας να εξαφανίσετε αυτό το πανταχού παρόν σύνδρομο απατεώνων, αυτό το ενοχλητικό συναίσθημα ότι είμαστε ανεπαρκείς ή κάπως ακατάλληλοι. Μπορείτε να το κάνετε αυτό προσδιορίζοντας ακριβώς τι προσφέρετε, από την άποψη της αξίας, επισημαίνοντας εκείνες τις περιοχές όπου υπερέχετε. Για ποια project ενδιαφέρεστε; Πού προσθέτετε τη μεγαλύτερη αξία; Πώς ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους; Κάντε αυτά τα πράγματα μέρος της ταυτότητάς σας.
Εξειδικευτείται σε αυτά.
Με αυτή την αυτοπεποίθηση, θα είστε σε θέση να προωθείτε τον εαυτό σας με τρόπο που θα κάνει τους ανθρώπους να εκτιμούν αυτό που έχετε να προσφέρετε. Εάν είστε σίγουροι για τις ικανότητές σας, θα εμπνεύσετε και τους άλλους να έχουν αυτοπεποίθηση.