Διατηρήστε ένα βασικό σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ των ιστοσελίδων σας πριν διαφοροποιηθείτε
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να επωφεληθεί από τη διαφοροποίηση, αλλά προτού μεταβείτε σε πολλά κανάλια, πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι το βασικό ψηφιακό μάρκετινγκ διατηρείται σωστά. Στην πραγματικότητα, μπορεί να διαπιστώσετε ότι η ύπαρξη πολλών καναλιών μάρκετινγκ δεν είναι τόσο αποτελεσματική όσο νομίζατε.
Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε μετά την ολοκλήρωση κατασκευής ιστοσελίδων είναι να βρείτε αυτό που λειτουργεί για την επιχείρησή σας και να παραμείνετε σε αυτό. Συνιστάται ιδιαίτερα να έχετε μια βασική στρατηγική μάρκετινγκ προτού αρχίσετε να εξερευνάτε άλλες οδούς. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στο βασικό ψηφιακό μάρκετινγκ:
Γνωρίστε το βασικό ψηφιακό σας σχέδιο
Πριν αποφασίσετε να επεκτείνετε το ψηφιακό σας μάρκετινγκ, είναι καλή ιδέα όχι μόνο να εστιάσετε στο βασικό σας μάρκετινγκ, αλλά να κατανοήσετε καλά τι συνεπάγεται.Επικεντρωθείτε σε αυτό το βασικό σχέδιο μάρκετινγκ για μερικούς μήνες, ώστε να μπορείτε να αναπτύξετε μια στρατηγική SEO που θα είναι αποτελεσματική. Η στρατηγική σας θα πρέπει να περιλαμβάνει πράγματα όπως:
- Έρευνα λέξεων-κλειδιών
- Επιτόπια βελτιστοποίηση
- Περιεχόμενο
- Δημιουργία συνδέσμων κοινωνικών μέσων
Αναβαθμίστε το βασικό σας ψηφιακό μάρκετινγκ
Τα βασικά του μάρκετινγκ περιεχομένου καθώς και των κοινωνικών μέσων δεν είναι δύσκολο να κατανοηθούν, οπότε μόλις αισθανθείτε άνετα με αυτό, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να το πάτε στο επόμενο επίπεδο.Μπορείτε να αρχίσετε να δημοσιεύετε στα κοινωνικά μέσα πιο συχνά, όχι μόνο για να ενημερώσετε τους οπαδούς σας στο πρόσφατα δημοσιευμένο περιεχόμενό σας, αλλά και για να αλληλεπιδράσετε περισσότερο μαζί τους.
Εξετάστε το ενδεχόμενο διαφοροποίησης
Ορισμένες επιλογές που μπορείτε να λάβετε υπόψη κατά τη διαφοροποίηση περιλαμβάνουν διαφήμιση κοινωνικών μέσων, διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ, συνεργασία με πρόσθετες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και ιδιωτική διαφήμιση.Εάν κάτι δεν είναι αποτελεσματικό, δεν χρειάζεται να συνεχίσετε με αυτό. Αν το κοινό-στόχος σας δεν χρησιμοποιεί το Facebook, για παράδειγμα, δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάσετε τις διαφημίσεις facebook ακόμα και αν είναι προσιτές, επειδή τα άτομα που θέλετε να τις δουν δεν θα το κάνουν.