espa banner
Συμβουλές προώθησης ιστοσελίδων για το 2022

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Βελτιστοποίηση της στρατηγικής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ είναι η δυνατότητα τμηματοποίησης της στρατηγικής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ανάλογα με την πελατειακή σας βάση. Για παράδειγμα, οι έμποροι χρησιμοποιούν διαρκώς την περίοδο των διακοπών για να προσφέρουν κίνητρα στους πελάτες τους, όπως κωδικούς έκπτωσης για όσους έφυγαν από τον ιστότοπό σας με ένα αντικείμενο στο καλάθι αγορών.

2. Χρησιμοποιώντας τη φόρμουλα AIDA

AIDA σημαίνει Attention (προσοχή), Interest (ενδιαφέρον), Desire (επιθυμία) και Action (δράση). Στην πραγματικότητα, η AIDA λειτουργεί εξαιρετικά καλά σχεδόν σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ για να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη, να δημιουργήσει την αίσθηση του θέλω. Αυτή η αποδεδειγμένη φόρμουλα χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων, χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα και θα πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιηθεί κατά το μάρκετινγκ μιας μικρής επιχείρησης το επόμενο έτος.

3. Αγκαλιάζοντας το μάρκετινγκ βίντεο

Η ομορφιά της χρήσης ζωντανού βίντεο είναι ότι είναι διαδραστικό και επιτρέπει στο κοινό να συμμετέχει στη συζήτηση καλώντας ή αφήνοντας ένα σχόλιο που μπορεί να απαντηθεί κατά τη διάρκεια της ζωντανής συνεδρίασης. 

Για να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα αναζήτησης για τον ιστότοπό σας, θυμηθείτε να το κάνετε καλά μελετημένο, να περιέχει πληροφοριακό περιεχόμενο και να αντιμετωπίζει ένα καθορισμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο ιδανικός σας πελάτης.

Η βελτιστοποίηση του βίντεο στο YouTube με σχετικές λέξεις-κλειδιά θα αυξήσει τις πιθανότητες να έχει το βίντεό σας περισσότερες προβολές. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στον τίτλο του βίντεο – θα πρέπει να ακούγεται μοναδικός και ελκυστικός.

4. Δημιουργία νέου περιεχομένου

Ένας τύπος περιεχομένου που αυξάνεται σε δημοτικότητα είναι το μυθιστορηματικό περιεχόμενο. Πρόκειται για το περιεχόμενο που τοποθετείται παράλληλα με το συμβατικό περιεχόμενο των ιστολογίων, των άρθρων, των ηλεκτρονικών βιβλίων και των βίντεο. Παρόμοια με τα βίντεο, η δημιουργία περιεχομένου που δεσμεύει το κοινό σας είναι επίσης δυνατή μέσω δημοσκοπήσεων, κουίζ και διαγωνισμών, όπου το κοινό μπορεί να ψηφίσει ή να μοιραστεί τις απόψεις του για ένα συγκεκριμένο θέμα. Προσπαθήστε να διατηρήσετε αυτό το περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή σας.

5. Αναγνωρίζοντας τη διαφορά μεταξύ μάρκετινγκ και branding

Όσοι επενδύουν στο διαδικτυακό μάρκετινγκ πρέπει να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ μάρκετινγκ και branding. 

Όταν πρόκειται για τον καταναλωτή, η μάρκα σας δεν πρόκειται να είναι το προϊόν ή η υπηρεσία που παρέχετε, αλλά μάλλον το λογότυπο, ο σχεδιασμός του eshop – ιστότοπου και το μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες που στέλνετε στους πελάτες σας. Με άλλα λόγια, το branding είναι ο τρόπος με τον οποίο το κοινό θα αντιληφθεί την επιχείρησή σας.

Από την άλλη πλευρά, το ψηφιακό μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τακτικές που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις προσπάθειες branding σας. Αυτό σημαίνει ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ θα πρέπει να ενισχύουν το μήνυμα της επωνυμίας σας και όχι να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Η απροκάλυπτη προώθηση του προϊόντος ή των υπηρεσιών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια κοινότητα πιστών οπαδών. 

6. Αξιοποίηση των διαφημίσεων τοπικών υπηρεσιών (LSA)

Οι LSAs είναι διαφημίσεις pay-per-lead που έχουν πλέον αρχίσει να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. 

Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις της Google, δεν χρειάζεται να πληρώνετε για κλικ, αλλά μάλλον για leads που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Ακολουθεί ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι διαφημίσεις τοπικών υπηρεσιών:

Μπορείτε να ορίσετε έναν εβδομαδιαίο προϋπολογισμό που βασίζεται στο μέσο ποσό των leads που περιμένετε να λάβετε.

Τα leads μπορούν να αμφισβητηθούν εάν θεωρείτε ότι είναι άσχετα ή μη χρήσιμα. Εάν είναι επιτυχής, οι σύνδεσμοι πιστώνονται πίσω σε εσάς αργότερα.

Η ρύθμιση των LSAs σας είναι επίσης σχετικά εύκολη .

7. Να είστε έξυπνοι με το SEO

Ενώ οι τάσεις του SEO συνεχίζουν να αλλάζουν, ένας τομέας στον οποίο φαίνεται να εστιάζει η Google είναι η διαφοροποίηση μεταξύ αναζήτησης και πρόθεσης.

Για να πετύχετε με τη στρατηγική SEO σας, πρέπει να τμηματοποιείτε τα ερωτήματα για τα οποία θέλετε να καταταγείτε και να κάνετε την ανάλυση των ανταγωνιστών μεγάλο μέρος της στρατηγικής SEO σας. Όταν πρόκειται για το διαδικτυακό μάρκετινγκ, οι αποδεδειγμένες μέθοδοι μάρκετινγκ εξακολουθούν να υπάρχουν και η διατήρηση της απλής στρατηγικής μάρκετινγκ σας πραγματικά λειτουργεί.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι