5 συμβουλές μάρκετινγκ άρθρου ιστοσελίδας που μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε brand

Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές μάρκετινγκ άρθρου για να προσελκύσετε μεγαλύτερο διαδικτυακό κοινό. Το μάρκετινγκ άρθρων περιεχομένου είναι μια από τις παλαιότερες και πιο αποδεδειγμένες στρατηγικές στην κατασκευή ιστοσελίδων που χρησιμοποιούν οι διαδικτυακοί έμποροι. Γίνεται σωστά, βοηθά μάρκες όλων των μεγεθών και σε κάθε κλάδο να αποκτήσουν νέους επισκέπτες ιστότοπων και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Είναι ένας εύκολος και εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε ένα ευρύτερο διαδικτυακό κοινό.
Ένα καλογραμμένο άρθρο είναι τόσο καλό όσο η επιτυχία που δημιουργεί. Για τους συγγραφείς άρθρων, αυτό σημαίνει ότι το κομμάτι πρέπει όχι μόνο να εξηγεί τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλά να παρέχει τις πληροφορίες που αναζητά ένας αναγνώστης – με άλλα λόγια, πρέπει να προσελκύει αναγνώστες.
Ενώ οι μέρες της σύνταξης ενός άρθρου γεμάτου με λέξεις-κλειδιά έχουν περάσει πολύ καιρό, το μάρκετινγκ άρθρων απέχει πολύ από το να τελειώσει. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πέντε συμβουλές μάρκετινγκ άρθρων για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αυτήν τη στρατηγική προς όφελός σας.
1. Γράφοντας ένα άρθρο
Κάθε άρθρο που γράφετε περιέχει περιεχόμενο που εξυπηρετεί συγκεκριμένο σκοπό. Είτε προωθείτε ένα προϊόν είτε μια υπηρεσία, διαλέγετε ένα ή δύο κύρια θέματα που σχετίζονται με αυτά. Αποφύγετε να γεμίσετε το άρθρο με προσωπικές σας απόψεις.
2. Κάντε το περιεχόμενο μοναδικό
Μπορεί να γράφετε για τις αρετές ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που είναι παρόμοια με αυτό που προσφέρει ο ανταγωνισμός, αλλά εργαστείτε για να του δώσετε μια νέα περιστροφή. Πώς ξεχωρίζει το προϊόν σας από τα υπόλοιπα; Τι προσφέρει η υπηρεσία σας που δεν προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας; Βρείτε μια γωνία που κανείς άλλος δεν έχει πάρει και τρέξτε μαζί της.
3. Σύνδεσμοι κα backlinks
Συμπεριλάβετε τουλάχιστον έναν σύνδεσμο σε κάθε άρθρο – δύο είναι καλύτερα. Συνιστάται να εμφανίζεται μία σύνδεση στην πρώτη παράγραφο. Ται backlinks θα πρέπει να καθοδηγούν τους αναγνώστες είτε στην αρχική σελίδα είτε σε μια ειδική σελίδα προορισμού. Ορισμένοι ιστότοποι υποβολής άρθρων δεν επιτρέπουν τη σύνδεση με σελίδες “πωλήσεων”, οπότε ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι πληροίτε τις απαιτήσεις τους.
4. Προσφέρετε συμβουλές με δυνατότητα δράσης
Μπορεί να γράφετε με το βλέμμα προς το SEO και την κατάταξη, αλλά να θυμάστε ότι οι άνθρωποι με πραγματικά προβλήματα διαβάζουν τα άρθρα σας. Προσελκύστε τους ανθρώπους χρησιμοποιώντας ισχυρές γραμμές ανοίγματος που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα και τη λύση που αναζητά ο αναγνώστης. Θα σας βοηθήσει επίσης να περιορίσετε την εστίαση του άρθρου σας (βλ. Συμβουλή # 1) και να ενημερώσετε αμέσως τον αναγνώστη ότι έχει βρει τις πληροφορίες που χρειάζονται. Χρησιμοποιήστε το υπόλοιπο άρθρο για να προσφέρετε συμβουλές, οδηγίες και άλλες σχετικές πληροφορίες. Η γραφή πρέπει να ρέει εύκολα, ώστε ο αναγνώστης να μην εγκαταλείψει το άρθρο στα μισά του δρόμου.
5. Δημοσίευση σε πολλούς ιστότοπους
Κάθε άρθρο πρέπει να βρίσκεται στον ιστότοπο του brand, αλλά είναι καλή ιδέα να δημοσιεύετε και σε άλλους ιστότοπους. Πού να δημοσιεύσετε; Όπου κι αν βρίσκεται το κοινό σας! Κάντε την έρευνά σας και προσδιορίστε ποιους ιστότοπους επισκέπτονται περισσότερο οι δυνητικοί πελάτες. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να κερδίσετε περισσότερους επισκέπτες και να ενημερώσετε τις μηχανές αναζήτησης για το τι είναι ο ιστότοπός σας.