espa banner
Στρατηγικές ανάπτυξης τηες ιστοσελίδας σας στο Instagram για να χτίσετε το brand σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το Instagram μέσα στην σχεδόν μία δεκαετία ύπαρξής του προσαρμόζει συνεχώς τον
αλγόριθμό του και εισάγει νέες δυνατότητες, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει
να συμβαδίζουν για να διατηρήσουν μια σταθερή ανάπτυξη λογαριασμού τους.
Πώς προσαρμόζεστε λοιπόν; Δοκιμάζοντας και ενσωματώνοντας νέες στρατηγικές  κατασκευάζοντας την ιστοσελίδα σας για να
επιτευχθεί μια οργανική ανάπτυξη.
Εάν η ανάπτυξή σας είναι στάσιμη ή θέλετε να δώσετε λίγη περισσότερη ώθηση στον
λογαριασμό σας και το brand σας, συνιστούμε να δοκιμάσετε αυτές τις συμβουλές:

1. Η συνέπεια είναι σημαντική
Δημοσιεύοντας με μια σταθερή βάση δημιουργείται έτσι μια προσδοκία στους ακόλουθούς
σας, ώστε να ανυπομονούν για την επόμενη ανάρτηση. Έχει διαπιστωθεί ότι οι πρωινές ώρες
λίγο πριν το μεσημέρι αποτελούν ώρες αιχμής σε όλους τους κλάδους. Εάν δεν έχετε
ερευνήσει ποτέ τις πιο επιτυχημένες στιγμές για ανάρτηση, αυτά τα χρονικά εύρη θα ήταν
ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε.
Και τέλος, η συνέπεια στην ποιότητα του περιεχομένου είναι πολύ σημαντική. Υπάρχει πολύ
περισσότερος θόρυβος στο Instagram αυτές τις μέρες και πρέπει να ξεχωρίσετε. Οι
δευτερεύουσες ή στοκ φωτογραφίες δεν θα βοηθήσουν στην αύξηση των ακολούθων του
Instagram με την ίδια ισχύ όσο εκείνοι που δημιουργούν το δικό τους ενδιαφέρον
περιεχόμενο.

2. Επενδύστε στην δημιουργία και στην ποικιλομορφία περιεχομένου
Η αφοσίωση δεν περιορίζεται πλέον σε αναρτήσεις στη ροή. Το Instagram περιλαμβάνει
πλέον μετρήσεις για νέους τύπους περιεχομένου, όπως απαντήσεις Story, προβολές
επεισοδίων IGTV και αναφορές Story. Με μια νέα μορφή περιεχομένου, όπως τα Reels,
υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για να αυξήσετε τα ποσοστά αφοσίωσης και, κατά
συνέπεια, την οργανική σας ανάπτυξη στο Instagram.
Αφιερώστε χρόνο μαθαίνοντας πώς να τραβάτε καλύτερες φωτογραφίες και βίντεο ή
προσλάβετε μια εταιρεία ή ανεξάρτητους φωτογράφους/βιντεογράφους για να σας
βοηθήσουν στη δημιουργία περιεχομένου.

3. Οργανώστε προσφορές και διαγωνισμούς
Το κοινό λατρεύει τα δώρα, τις εκπτώσεις και τα δωρεάν, και αυτό δεν είναι πιθανό να
αλλάξει ανεξάρτητα από τις νέες εξελίξεις που προκύπτουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας και να αυξήσετε την παρουσία της επωνυμίας σας στο
Instagram, κάντε διαγωνισμούς και προσφορές. Κάντε μια από τις απαιτήσεις για το δώρο το
follow στο προφίλ σας και οποιεσδήποτε άλλες επωνυμίες με τις οποίες συνεργάζεστε,
καθώς και προσθέστε με ετικέτα φίλους για περισσότερη έκθεση. Εάν είστε συνεπείς στα
δώρα σας, όπως μηνιαία ή τριμηνιαία, οι ακόλουθοί σας θα είναι πιο πιθανό να παραμείνουν
και να ανυπομονούν για το επόμενο.

4. Προώθηση σε πολλαπλές πλατφόρμες
Πολλοί άνθρωποι έχουν πολλούς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης και όλες οι
διαφορετικές πλατφόρμες έχουν μοναδικά πλεονεκτήματα, ώστε να μπορείτε να
προσεγγίσετε διαφορετικά είδη κοινού επισημαίνοντας την παρουσία σας στο Instagram σε
διαφορετικά μέρη.
Πέρα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν και άλλοι χώροι για την επωνυμία σας
για να αυξήσει οργανικά τους οπαδούς του Instagram. Η προσθήκη εμφανών κουμπιών
μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα ενημερωτικά δελτία των σελίδων σας, το υποσέλιδο του
ιστότοπού σας και οι μεγάλες ψηφιακές διαφημίσεις είναι όλα καλά παραδείγματα
προώθησης μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών.

5. Αυξήστε τον χρόνο αλληλεπίδρασης
Μία από τις πιο αποδεδειγμένες μεθόδους για να αναπτύξετε το Instagram σας οργανικά
είναι να συμμετέχετε ενεργά στον λογαριασμό σας. Αυτό σημαίνει να αφιερώσετε χρόνο για
να αφήσετε σχόλια στις αναρτήσεις των ακολούθων, να απαντήσετε σε ερωτήσεις και να
αναδημοσιεύσετε περιεχόμενο (το οποίο σχετίζεται με σας) που δημιουργείται από τους
χρήστες.
Η επανειλημμένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που
θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του λογαριασμού σας με την πάροδο του χρόνου. Έτσι, οι
σχέσεις που δημιουργούνται από αυτό είναι αξιομνημόνευτες και ισχυρότερες από τις
μεμονωμένες αλληλεπιδράσεις.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι