4 Απλοί τρόποι για να χτίσετε μια αξιομνημόνευτη προσωπική επωνυμία ιστοσελίδας – επιχείρησης το 2022
Το προσωπικό σας εμπορικό σήμα είναι πολύ σημαντικό καθώς είναι η αναπαράσταση της ταυτότητας σας και το πως παρουσιάζεστε στους άλλους όταν σας αναζητούν στο διαδίκτυο. Παρόλο που οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης αφορούν κυρίως την εμπλοκή σε ένα κοινωνικό περιβάλλον, είναι συνετό να τους θεωρείτε ως πλατφόρμες στις οποίες μπορείτε εύκολα να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα προσωπικό εμπορικό σήμα.
Στην ουσία, οι προσωπικές εταιρείες είναι ηγέτες στους αντίστοιχους τομείς τους. Αν είστε νέοι στον κόσμο του personal branding, ακολουθούν σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας πριν ξεκινήσετε να τα κάνετε όλα.
Αξία
Όταν πρόκειται για την οικοδόμηση ενός προσωπικού brand, αυτό δεν πρέπει να επικεντρώνεται μόνο σε εσάς, αλλά και στο πώς μπορείτε να προσφέρετε αξία στους ανθρώπους μέσω της εργασίας σας. Είναι ωραίο και καλό να φτιάχνετε περιεχόμενο που να ανταποκρίνεται ειδικά στα σημεία που αναζητά το κοινό σας, αλλά εκεί που πραγματικά χτίζετε εμπιστοσύνη με τους ανθρώπους είναι δίνοντάς τους αξία, χωρίς να περιμένετε τίποτα σε αντάλλαγμα.
Να είστε διαφανείς και αυθεντικοί
Ένα πράγμα που λείπει από την κατασκευή σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η διαφάνεια και η αυθεντικότητα. Οι πραγματικοί ηγέτες χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες τους για να διαδώσουν το μήνυμά τους με διαφάνεια και αυθεντικότητα.
Να έχετε σαφήνεια
Όταν πρόκειται για το προσωπικό σας brand, πρέπει να έχετε απόλυτη σαφήνεια. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τη θέση σας και τα μηνύματα όσο και το κοινό σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσαρμόζεται το μήνυμα και τον τρόπο με τον οποίο το μεταδίδετε ανάλογα το κοινό σας και χαρακτηριστικά όπως το φύλο, η ηλικία. Πριν επενδύσετε σημαντικά στο προσωπικό σας brand, ξεκαθαρίστε τι ακριβώς προσπαθείτε να κάνετε, και θα βρείτε τις βάσεις σας αλλά και το κοινό σας πολύ πιο γρήγορα.
Να είστε διασκεδαστικοί
Είναι σημαντικό να μην είστε βαρετοί. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι εκεί έξω που προσπαθούν να περάσουν το ίδιο μήνυμα με εσάς για την προώθηση του eshop ή της σελίδας τους. Αν δεν διασκεδάζετε τους ανθρώπους και δεν τους κινήσετε το ενδιαφέρον, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μείνουν για πολύ. Βρείτε τον δικό σας μοναδικό και διασκεδαστικό τρόπο για να επηρεάσετε, να δεσμεύσετε και να εμπνεύσετε το κοινό σας.
Αν καταφέρετε να πετύχετε αυτά τα τέσσερα στοιχεία, είστε σε καλό δρόμο για να δημιουργήσετε ένα αξιομνημόνευτο προσωπικό brand και να παραμείνετε επίκαιροι το 2022 και όχι μόνο.