Παρακαλώ αξιολογήστε


Το λεκτικό περιεχόμενο είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που μπορεί να αιτιολογήσει την αξία ενός προϊόντος στον καταναλωτή, να αυξήσει τo engagement και να επιλύσει πολλές ακόμα προκλήσεις όσον αφορά το marketing της επιχείρησής σας. 

Συχνά, ακούμε να επικρατεί η πεποίθηση ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για μια πληροφορία που τους παρουσιάζεται μέσα από μια εικόνα ή ένα βίντεο από το να αφιερώσουν χρόνο στο να διαβάσουν μια περιγραφή. Αν και ο ισχυρισμός αυτός, φαίνεται να είναι αληθής, αποδομώντας τις εικόνες που χρησιμοποιούνται για marketing σήμερα, θα δούμε ότι αυτές περιλαμβάνουν λεζάντες, hashtags & περιγραφές, δηλαδή διαφορετικές μορφές κειμένου. Αυτό μας επιτρέπει εύλογα να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι ένα κείμενο παραμένει βολικό και κατανοητό τόσο για τον αναγνώστη όσο και για τον αλγόριθμο αναζήτησης.

Παρακάτω, παραθέτουμε 3 τύπους κειμένου που θα ήταν ωφέλιμο να χρησιμοποιείτε στο πλάνο του περιεχομένου της σελίδας σας ώστε να κρατάτε ενεργούς τους αναγνώστες σας, να διατηρείτε ζοφερό το ενδιαφέρον τους, να τους εμπνέεται εμπιστοσύνη και από δυνητικούς να τους μετατρέψετε σε πραγματικούς πελάτες!

Πληροφοριακό περιεχόμενο: Έχει πολλά οφέλη & καλλιεργεί εμπιστοσύνη

Το πληροφοριακό περιεχόμενο στην κατασκευή ιστοσελίδων social media δεν έχει ως άμεσο στόχο την πώληση, αλλά κυρίως να θέλξει τον αναγνώστη και να προετοιμάσει το στοχευόμενο κοινό.  Γενικότερα, διαμορφώνει μια ιδέα για την εταιρεία και τις υπηρεσίες της, παρουσιάζει νέα ή περίπλοκα προϊόντα και κρατά ενήμερους τους ακολούθους για τα νέα της εταιρείας.

Με βάση τους παραπάνω στόχους διακρίνουμε τις εξής κατηγορίες: 

  • Περιεχόμενο με νέα
  • Επαγγελματικό περιεχόμενο
  • Περιεχόμενο εικόνων
  • Χρήσιμο περιεχόμενο
  • Εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Περιεχόμενο πωλήσεων: Κάνει τον αναγνώστη να θέλει να τοποθετήσει μία παραγγελία

Τα post πωλήσεων αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες ή/και τα εμπόδια του στοχευόμενου κοινού και προσφέρουν λύση με τη βοήθεια ορισμένων προϊόντων & υπηρεσιών. Ο απώτερος στόχος τους είναι να παρακινήσουν το χρήστη να αγοράσει το προϊόν ή να παραγγείλει την υπηρεσία σας. 

Τα post πωλήσεων δεν περιλαμβάνουν μόνο κείμενο με συγκεκριμένες προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών, αλλά σε αυτά συγκαταλέγονται επίσης τα ακόλουθα: 

  • Post με τα πιο δημοφιλή προϊόντα
  • Πληροφορίες σχετικά με προωθήσεις, εκπτώσεις και άλλα προσφορές περιορισμένης διάρκειας
  • Αξιολογήσεις καταναλωτών, που ικανοποιήθηκαν από την ποιότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών σας

Ψυχαγωγικό περιεχόμενο:  Κρατά τον αναγνώστη κοντά σας και του προκαλεί θετικά συναισθήματα

Τα post με ψυχαγωγικό περιεχόμενο έχουν στόχο να δημιουργήσουν μια ενεργή κοινότητα ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και κοντά στην εταιρεία σας. Πολλές φορές ο κόσμος αναζητά κάτι ανάλαφρο και διασκεδαστικό ώστε να του φτιάξει τη διάθεση και να το μοιραστεί με τους φίλους του. Ακριβώς αυτή η διάδοση, ή αλλιώς το να γίνεις viral, είναι αυτό που αποζητάτε. 

Τα post αυτού του είδους μπορεί να περιλαμβάνουν διαφόρων ειδών διαγωνισμούς, giveaways, δημοσκοπήσεις, τεστ ή ακόμα και μαραθώνιους. Η συμμετοχή σε όλα αυτά εντείνει το ενδιαφέρον των χρηστών, καθώς κάνουν like,repost και σχολιάζουν τις αναρτήσεις σας βοηθώντας σας με τον τρόπο αυτό να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι