Πώς να ξεκινήσετε με την πληρωμένη αναζήτηση της ιστοσελίδας σας
Πολύ συχνά, οι εταιρείες — ειδικά οι μικρές επιχειρήσεις — πιστεύουν ότι εάν πληρώνουν μόνο για να είναι σε μια μηχανή αναζήτησης, δεν χρειάζεται να επενδύσουν χρόνο και πόρους στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για να καταταχθούν υψηλότερα οργανικά.
Είναι σημαντικό να καταστήσετε σαφές ότι η πληρωμένη αναζήτηση δεν αντικαθιστά τίποτα, αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να συμπληρώσει άλλες στρατηγικές εισερχόμενου μάρκετινγκ. Η πληρωμένη διαδικτυακή διαφήμιση απαιτεί πολύ χρόνο και προσπάθεια, πολλούς πόρους και πολλή διαχείριση και είναι κάτι στο οποίο πρέπει πραγματικά να επενδύσετε.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από τα χρήσιμα πράγματα που μπορείτε να κάνετε μετά την κατασκευή ιστοσελίδων με την πληρωμένη αναζήτηση.
Δοκιμή σελίδας προορισμού
Ένας πολύ καλός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε την πληρωμένη αναζήτηση είναι για τη δοκιμή και τη βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού σας.
Μπορείτε να πάρετε αυτήν τη μία διαφήμιση και να την ορίσετε ώστε να πηγαίνει σε δύο διαφορετικές διευθύνσεις URL προορισμού και, ως εκ τούτου, σε δύο διαφορετικές σελίδες προορισμού.
Έτσι, για μια διαφήμιση τροφής για γάτες, θα μπορούσατε να έχετε μια διαφήμιση που πηγαίνει σε μια σελίδα με μία προσφορά (έναν οδηγό σχετικά με τις τεχνικές διατροφής για τη μεγαλύτερη γάτα σας) και την άλλη σε μια σελίδα για μια άλλη προσφορά (μια πραγματική σελίδα προϊόντος για τροφή γάτας).
Θα μπορούσατε επίσης να ζητήσετε από τη διαφήμιση να μεταβεί σε δύο διαφορετικές σελίδες προορισμού που είναι για την ίδια προσφορά. Για παράδειγμα, αν θέλετε να δοκιμάσετε μια δυνατότητα των φορμών σας, θα μπορούσατε να έχετε δύο εκδόσεις της ίδιας σελίδας προορισμού, καθεμία με διαφορετική διάταξη φόρμας και να στείλετε τη διαφήμιση σε καθεμία από αυτές. Αυτό ονομάζεται δοκιμή A / B, είνια πολύ σημαντική και συνιστάται ιδιαίτερα πρακτική για τη βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού σας.
Η πληρωμένη αναζήτηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε δοκιμές σελίδας προορισμού A / B, επειδή σας επιτρέπει να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στην επιλογή των σελίδων σας, να διαιρέσετε αυτήν την επισκεψιμότητα σε διαφορετικές σελίδες και τελικά να βρείτε τις σελίδες που μετατρέπονται με τον υψηλότερο ρυθμό.
Εύρεση νέων λέξεων-κλειδιών
Εκτός από τη δοκιμή σελίδας προορισμού, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την αναζήτηση επί πληρωμή για να βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας. Το Google AdWords δημιουργεί μια αναφορά Όρων αναζήτησης που εμφανίζει όλες τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες έχει εμφανιστεί η διαφήμισή σας.
Με άλλα λόγια, εάν πλειοδοτήσετε στη λέξη-κλειδί “κόκκινα παπούτσια”, η Google μπορεί να προβάλλει τη διαφήμισή σας όταν κάποιος αναζητά “κόκκινα παπούτσια τένις”. Παρόλο που δεν κάνατε προσφορά για την ακριβή λέξη, η λέξη-κλειδί “κόκκινα παπούτσια τένις” θα συμπεριληφθεί σε αυτήν την αναφορά, επειδή αυτό έψαξε ο χρήστης. Η αναφορά περιέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με την απόδοση κάθε λέξης-κλειδιού, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε αν αξίζει να προσθέσετε αυτήν τη λέξη-κλειδί στην καμπάνια σας.
Η πληρωμένη αναζήτηση δεν μπορεί να σταθεί μόνη της
Όταν σκέφτεστε πώς πρέπει να χρησιμοποιήσετε την πληρωμένη αναζήτηση, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το σκεφτείτε είναι να το χρησιμοποιήσετε ως συμπλήρωμα στις εισερχόμενες προσπάθειες μάρκετινγκ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πληρωμένη αναζήτηση για να μεγιστοποιήσετε την κάλυψή σας στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP).
Για παράδειγμα, εδώ έχουμε τον όρο αναζήτησης “εισερχόμενο μάρκετινγκ”. Θα δείτε ότι υπάρχει μια οργανική λίστα αναζήτησης για το HubSpot που κατατάσσεται δεύτερη στη σελίδα, (αμέσως μετά τη Wikipedia), αλλά αγοράζουμε επίσης τη λέξη-κλειδί “εισερχόμενο μάρκετινγκ”, η οποία εμφανίζει τη διαφήμιση αναζήτησης επί πληρωμή για αυτό.
Έτσι, τώρα έχουμε αυτή τη φυσική διαφήμιση αναζήτησης, την πληρωμένη και, αν μετακινηθείτε προς τα κάτω στη σελίδα, θα βρείτε μια ακόμη οργανική λίστα αναζήτησης για το HubSpot μέσω του SlideShare. Αυτή η ευρεία κάλυψη στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης για “εισερχόμενο μάρκετινγκ” βοηθά στην καθιέρωση του HubSpot ως έγκυρου αριθμού για εισερχόμενο μάρκετινγκ και οδηγεί περισσότερη επισκεψιμότητα στις σελίδες μας.
Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να το κάνετε και για την επιχείρησή σας! Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία για να καθιερώσετε την εταιρεία σας ως ηγέτη στον κλάδο σας αυξάνοντας την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης με πληρωμένες καμπάνιες αναζήτησης.