Παρακαλώ αξιολογήστε


Πώς να χρησιμοποιήσετε το Instagram για επιχειρήσεις

Ας εμβαθύνουμε στις έξι στρατηγικές που θα πρέπει να εφαρμόσετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Instagram.

1.Προσθέστε αξία με το περιεχόμενό σας

Το Instagram έχει το υψηλότερο ποσοστό εμπλοκής, ξεπερνώντας το Facebook και το Twitter. Για να πετύχετε στο Instagram, είναι απαραίτητο να δημιουργείτε πολύτιμο περιεχόμενο που προσελκύει το κοινό και το ενθαρρύνει να ασχοληθεί με την επιχείρησή σας. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστοί στο εμπορικό σήμα σας.

Το θέμα είναι ότι οι μάρκες πρέπει να προσθέτουν αξία στην κοινότητα του Instagram και όχι να χρησιμοποιούν την κατασκευή σελίδας στην πλατφόρμα μόνο για διαφημίσεις. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία σας.

2.Διατηρήστε ένα συνεπές θέμα

Φανταστείτε κάθε ανάρτηση στο Instagram ως μια ξεχωριστή σελίδα του ιστότοπού σας – ενώ κάθε ανάρτηση θα πρέπει να είναι καλή από μόνη της, ιδανικά θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα συνεκτικό θέμα για να διατηρήσετε την αφοσίωση του κοινού σας.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί, ότι τον όρο “θέμα” τον εννοούμε  με την ευρεία έννοια, καθώς σχετίζεται με τα πάντα, από τα hashtags και τις λεζάντες μέχρι τα Stories και τις φωτογραφίες. Θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν συνεπή τόνο φωνής και μια ενιαία αισθητική ροής. Τελικά, όσο πιο συγκεκριμένοι και συνεπείς είστε με τις αναρτήσεις σας, τόσο πιο πιθανό είναι να προσελκύσετε το πιο αυθεντικό κοινό σας

3.Ασχοληθείτε με το κοινό σας

Η ενασχόληση με το κοινό σας βοηθά τους οπαδούς σας να αισθάνονται ότι τους εκτιμάτε και, ως εκ τούτου, ότι συνδέονται περισσότερο με την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ασχοληθείτε με το κοινό σας. Μπορείτε να απαντάτε σε σχόλια στις αναρτήσεις σας, να συμμετέχετε σε θέματα σχολίων, να διεξάγετε διαγωνισμούς ή δώρα, να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία δημοσκοπήσεων των Instagram Stories ή να κάνετε κοινοποιήσεις στους οπαδούς σας στα Stories, ιδίως αν δημοσιεύουν κάτι σχετικό με την εταιρεία σας.

4.Εξετάστε το μάρκετινγκ επιρροής

Ως καταναλωτής, πιθανότατα θα έχετε δει την πρόσφατη εισροή των influencer marketers στο Instagram – και για καλό λόγο. Αξιοποιώντας τη δύναμη ενός influencer, ο οποίος είναι ήδη αυθεντικά συνδεδεμένος με το κοινό του και θεωρείται ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών, είστε σε θέση να διαδώσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να προωθήσετε τις πωλήσεις.

5.Εφαρμόστε μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram

Υπάρχουν δύο λόγοι για τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Instagram – για να διαδώσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας ή για να αυξήσετε τις πωλήσεις.

Είναι κρίσιμο να επικεντρωθείτε σε έναν στόχο όταν δημιουργείτε μια αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια. Μια διαφήμιση στο Instagram που αποσκοπεί στην πώληση ενός προϊόντος θα μοιάζει πολύ διαφορετική από μια διαφήμιση που αποσκοπεί στην προσέλκυση ακολούθων. Για να υλοποιήσετε μια αποτελεσματική καμπάνια, είναι σημαντικό να αποφασίσετε τι ελπίζετε να επιτύχετε πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία της.

Μόλις επιλέξετε έναν στόχο, θα πρέπει να δημιουργήσετε το δημιουργικό της διαφήμισης. Θα πρέπει να δημιουργήσετε οπτικό περιεχόμενο υψηλής αξίας, αν θέλετε η διαφήμισή σας να είναι επιτυχημένη. Ρίξτε μια ματιά σε άλλες διαφημίσεις στο Instagram και σκεφτείτε πώς θα μπορούσατε να τις μιμηθείτε. Επιπλέον, δοκιμάστε πολλαπλές παραλλαγές της ίδιας διαφήμισης (αλλάζοντας το κείμενο, την εικόνα ή το στοχευόμενο κοινό για κάθε έκδοση), για να βρείτε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας.

6.Αξιοποιήστε τις δημοσιεύσεις με δυνατότητα αγοράς

Οι  δημοσιεύσεις με δυνατότητα αγοράς είναι ένα χαρακτηριστικό του Instagram που διευκολύνει τις πωλήσεις στο Instagram. Θα μπορείτε να δημιουργείτε αναρτήσεις που παρέχουν στους χρήστες μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών απευθείας στην πλατφόρμα. Το πλεονέκτημα αυτού είναι η μικρότερη τριβή για τη μετατροπή των οπαδών σας σε πελάτες.

Πριν αρχίσετε να εφαρμόζετε αυτές τις στρατηγικές, θα χρειαστείτε ένα πράγμα: ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram. Το επιχειρηματικό προφίλ Instagram είναι ένας ειδικός λογαριασμός που προσφέρει το Instagram σε εμπορικά σήματα και οργανισμούς. Με ένα επιχειρηματικό προφίλ, αποκτάτε πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως το Instagram Insights και τη δυνατότητα εκτέλεσης διαφημίσεων. Ένα επιχειρηματικό προφίλ νομιμοποιεί τον λογαριασμό σας στο Instagram και σας επιτρέπει να προσθέσετε κρίσιμες πληροφορίες, όπως το ωράριο λειτουργίας της εταιρείας σας, την τοποθεσία και τον αριθμό τηλεφώνου.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι