Πως να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη υπηρεσία μάρκετινγκ
Εάν έχετε εμπειρία στον κόσμο του μάρκετινγκ ή θέλετε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση που σας επιτρέπει να σκεφτείτε δημιουργικά και να προτείνετε λύσεις για μια ποικιλία πελατών, η δημιουργία μιας υπηρεσία μάρκετινγκ θα μπορούσε να είναι μια εξαιρετική επιλογή. Μέσα σε αυτόν τον κλάδο, μπορείτε να αξιοποιήσετε οποιονδήποτε αριθμό υποπεδίων, συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων τομέων εξειδίκευσης που δεν έχουν πολύ ανταγωνισμό και είναι ταχέως αναπτυσσόμενα πεδία με υψηλό δυναμικό κερδοφορίας.
Φυσικά, η έναρξη ενός γραφείου μάρκετινγκ από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για να πετύχετε θα πρέπει να ακολουθήσετε μερικές σημαντικές αρχές και στρατηγικές.
Αποκτήστε εμπειρία
Πρώτο βήμα είναι να αποκτήσετε εμπειρία. Ως διευθύνων σύμβουλος μιας εταιρείας μάρκετινγκ χωρίς σχεδόν καμία εμπειρία στο αντικείμενο, θα δυσκολευτείτε να κάνετε διορατικές προβλέψεις και συστάσεις στους πελάτες σας.
Ο πιο συνηθισμένος δρόμος είναι να κερδίσετε αυτή την εμπειρία για τον εαυτό σας. Ξεκινήστε ως ελεύθερος επαγγελματίας, παρέχοντας υπηρεσίες μάρκετινγκ μικρής κλίμακας σε περιορισμένο αριθμό πελατών ή αναπτύξτε τις ικανότητές σας δουλεύοντας για μια ήδη καθιερωμένη υπηρεσία μάρκετινγκ. Εάν δεν έχετε δική σας εμπειρία και θέλετε να ξεκινήσετε νωρίτερα, μπορείτε να αξιοποιήσετε την εμπειρία άλλων επαγγελματιών.
Για παράδειγμα:
Συνεργαστείτε. Εάν έχετε μυαλό για επιχειρήσεις αλλά περιορισμένη εμπειρία μάρκετινγκ, εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με κάποιον έμπειρο στο κομμάτι του μάρκετινγκ που έχει περιορισμένη επιχειρηματική τεχνογνωσία. Οι συμπληρωματικές εταιρικές σχέσεις συχνά λειτουργούν καλά.
Προσλάβετε κάποιον. Μπορείτε επίσης να αντικαταστήσετε την έλλειψη εμπειρίας σας με μια λίστα πολύ έμπειρων εργαζομένων. Με τη σωστή ομάδα, η ελάχιστη εμπειρία σας δεν θα είναι πρόβλημα.
Συνεργαστείτε με επενδυτές. Εάν έχετε τουλάχιστον κάποια εμπειρία, μπορείτε να βασιστείτε στη βοήθεια των επενδυτών για να σας καθοδηγήσουν στα πρώτα στάδια ανάπτυξης της εταιρείας.
Συνεργαστείτε με εξωτερικούς συνεργάτες. Μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με εξωτερικούς συνεργάτες ως κύρια πηγή των συμβουλών και των υπηρεσιών σας. Σε αυτό το μοντέλο το γραφείο σας λειτουργεί περισσότερο ως αγωγός παρά ως άμεση πηγή στρατηγικών μάρκετινγκ ή τακτικής.
Βρείτε ένα τρόπο να ξεχωρίσετε
Στο αντικείμενο υπάρχει πολύς ανταγωνισμός. Για να βρείτε τους πελάτες και να καθιερώσετε μια φήμη, θα χρειαστείτε έναν τρόπο να ξεχωρίσετε. Ευτυχώς υπάρχουν πολλές επιλογές για να γίνει αυτό. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να εστιάσετε σε έναν συγκεκριμένο τύπο πελάτη, με βάση το μέγεθος της εταιρείας, τον κλάδο ή το στάδιο ανάπτυξής του. Θα μπορούσατε επίσης να εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη περιοχή, που απευθύνεται μόνο σε άτομα στην πόλη ή την πολιτεία σας. Επιπλέον, θα μπορούσατε να διακρίνετε την επωνυμία σας προσφέροντας μια μοναδική μορφή ή προοπτική στο μάρκετινγκ γενικά.
Μην αποφύγετε τη λευκή επισήμανση
Μια επιλογή για νέους οργανισμούς και άπειρους επιχειρηματίες είναι η λευκή επισήμανση. Μέσω αυτής θα συνεργαστείτε με μια άλλη εταιρεία, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους στους τελικούς πελάτες σας, σαν να ήταν δικοί σας. Ανάλογα με τη φύση αυτής της σχέσης, πιθανότατα θα είστε σε θέση να σχεδιάσετε στρατηγικές, να εκτελέσετε τακτικές και ακόμη και να δημιουργήσετε αναφορές μέσω της συνεργαζόμενης υπηρεσίας σας. Με αυτό τον τρόπο όλα αυτά τα κεφάλαια θα παρουσιαστούν από την επωνυμία σας.
Θα πληρώνετε εκ των προτέρων για αυτές τις υπηρεσίες, συνήθως αυξάνοντας ελαφρώς την τιμή για τον τελικό πελάτη σας. Τα περιθώρια κέρδους είναι λογικά, ο πελάτης σας εξακολουθεί να παίρνει μια εξαιρετική τιμή και την καλύτερη ποιότητα εργασίας.
Εξασκηθείτε σε αυτό που κάνετε
Ως εταιρεία μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να εξασκήσετε αυτό που κάνετε και πουλάτε. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι το γραφείο σας ασχολείται επίσημα με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) ή την κατασκευή ιστοσελίδων. Εάν οι πελάτες σας διεξάγουν μερικές βασικές αναζητήσεις για τον ιστότοπο σας και δεν μπορούν να τον βρουν, αυτό είναι ένα σημάδι της ανικανότητας, της υποκρισίας ή και των δύο. Για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση και να αποκτάτε διαρκώς περισσότερους πελάτες, πρέπει να υλοποιείται με τον καλύτερο τρόπο όλες τις στρατηγικές που προτείνετε.
Εξυπηρετήστε καλά τους πρώτους πελάτες σας
Οι πρώτοι πελάτες σας θα είναι από τους πιο σημαντικούς. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να αποδείξετε τι μπορεί να κάνει το γραφείο σας. Πολλές φορές, οι πρώτοι πελάτες χρησιμεύουν ως πύλη για μια δυνητικά ατελείωτη αλυσίδα παραπομπών. Κάντε ό, τι χρειάζεται για να κάνετε αυτούς τους πρώτους πελάτες ευτυχισμένους, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να έχετε μικρές απώλειες ή να κάνετε πρόσθετες θυσίες.
Έχετε ένα σχέδιο ανάπτυξης
Τα περιθώρια της εταιρείας μάρκετινγκ δεν είναι τεράστια, ειδικά αν αναθέτετε το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας σας. Εάν θέλετε να βγάλετε χρήματα μακροπρόθεσμα, θα χρειαστείτε ένα σχέδιο για να αναπτυχθείτε και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνει αυτό, ο καθένας με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να επενδύσετε περισσότερα χρήματα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα διάδοσης ή να επεκταθείτε σε νέες τοποθεσίες σε διαφορετικές πόλεις.
Η έναρξη ενός πρακτορείου μάρκετινγκ είναι δύσκολη, ειδικά αν έχετε μικρή εμπειρία στον κλάδο του μάρκετινγκ. Αλλά με τη σωστή στρατηγική, η επιχείρησή σας έχει τη δυνατότητα να απογειωθεί.