Πως να αυξήσετε τα Facebook Conversions
Υπάρχουν έξι βασικά βήματα για τη διαδικασία εκ νέου στόχευσης και όλα αυτά είναι σημαντικά για την επιτυχή εκτέλεση αυτής της στρατηγικής τακτικής μάρκετινγκ που σίγουρα θα αυξήσει το Facebook conversions. Θα ξεκινήσετε δημιουργώντας τον κατάλογο προϊόντων σας και στη συνέχεια, προχωρήστε στη ρύθμιση της ροής προϊόντων σας. Μόλις ολοκληρωθεί, θα πρέπει να ρυθμίσετε το προσαρμοσμένο εικονοστοιχείο κοινού και να σχεδιάσετε τη στρατηγική στόχευσής σας. Αυτό θα οδηγήσει στο σχεδιασμό και τον σχεδιασμό των διαφημίσεών σας για μέγιστη αποτελεσματικότητα. Τέλος, θα ρυθμίσετε καμπάνιες upsell και cross-sell και στη συνέχεια, η δουλειά σας θα είναι να παρακολουθείτε και να τροποποιείτε (όπως απαιτείται). Παρόλο που αυτή η διαδικασία φαίνεται λίγο μακρά – και πολλά από αυτά τα βήματα μπορεί να μην έχουν νόημα ακόμη – θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία με περισσότερες λεπτομέρειες για να ξεκινήσετε να βλέπετε περισσότερες μετατροπές στο Facebook στο κατάστημά σας.
1. Δημιουργία καταλόγου προϊόντων
Η δημιουργία και η μεταφόρτωση του καταλόγου προϊόντων σας είναι πραγματικά η βαρύτερη ανύψωση αυτής της διαδικασίας. Οι κατάλογοι προϊόντων λειτουργούν καλά για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά μπορούν επίσης να είναι χρήσιμοι για διάφορες εταιρείες, με κατασκευή ιστοσελίδων όπως αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία και άλλα. Εάν πουλάτε στο διαδίκτυο ή έχετε ένα προϊόν που βλέπουν οι χρήστες στο διαδίκτυο, ένας κατάλογος προϊόντων είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη μετατροπή αυτών των θεατών σε πωλήσεις. Πριν δημιουργήσετε έναν κατάλογο προϊόντων, υπάρχουν τρία βασικά πράγματα που θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε.
Ενεργός λογαριασμός διαφήμισης Facebook: Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι απαιτείται μια σελίδα στο Facebook για την υλοποίηση του επαναπροσδιορισμού.
Facebook Business Manager: Αυτή είναι μια άλλη απαίτηση. Ο Διαχειριστής επιχείρησης θα έχει την κυριότητα του λογαριασμού διαφήμισης και της σελίδας σας, διευκολύνοντας την ασφαλή κοινή χρήση πρόσβασης με άλλους.
Προϊόν: Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που πουλάτε στο διαδίκτυο είναι προϊόντα που βλέπουν οι χρήστες στο διαδίκτυο και ότι μπορείτε να πραγματοποιήσετε μετατροπή. Αφού δημιουργήσετε έναν κατάλογο, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε με τύπους διαφημίσεων Facebook, όπως δυναμικές διαφημίσεις ή διαφημίσεις συλλογής. Ένας κατάλογος προϊόντων στο Facebook λειτουργεί ουσιαστικά με τον ίδιο τρόπο που θα λειτουργούσε ένας κατάλογος εκτύπωσης. Μπορείτε να έχετε πολλούς καταλόγους προϊόντων ανά Business Manager και οι κατάλογοι μπορούν να οργανωθούν με βάση τον τρόπο που θέλετε να παρουσιάσετε τα πραγματικά προϊόντα σας.
2. Προσθήκη της ροής προϊόντων σας
Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσετε πραγματικά τα προϊόντα σας στον κατάλογο. Μια λίστα με τα προϊόντα που θέλετε να προσθέσετε ονομάζεται ροή προϊόντων. Μπορείτε να έχετε μία μόνο ροή για να αντιπροσωπεύσετε όλα τα στοιχεία στον κατάλογό σας ή μπορείτε να έχετε πολλές ροές με κάθε ροή να αντιπροσωπεύει μια διαφορετική χώρα στην οποία θέλετε να πουλήσετε προϊόντα ή μια διαφορετική κατηγορία προϊόντων, ανάλογα με την προτίμησή σας. Οι ροές προϊόντων είναι τα πραγματικά αντικείμενα που μεταφορτώνονται ή ανακτώνται από την επιχείρησή σας για να διασφαλιστεί ότι έχετε ενημερωμένο τον κατάλογο προϊόντων σας και είναι διαθέσιμο. Ίσως χρειαστεί να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα σας είναι ενημερωμένα όταν τα ενημερώνετε και θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το απόθεμά σας είναι πάντα ενημερωμένο. Το πρώτο πράγμα που θα κάνετε κατά τη ρύθμιση μιας ροής είναι να επιλέξετε τον Κατάλογο προϊόντων σας στο Business Manager. Θα δείτε μια επιλογή για προσθήκη ροής προϊόντος. Ονομάστε τη ροή σας και επιλέξτε το νόμισμα που χρησιμοποιείτε. Προσθέστε προϊόντα με ροές δεδομένων. Υπάρχουν δύο επιλογές κατά την προσθήκη / μεταφόρτωση της ροής προϊόντων σας. Υπάρχει η επιλογή αυτόματης μεταφόρτωσης, η οποία γίνεται με μια διεύθυνση URL. Αυτό συνιστάται, διότι θα ρυθμίσει την τροφοδοσία του προϊόντος σας για αυτόματες μεταφορτώσεις, εάν κάνετε μια αλλαγή σε μια τιμή, εάν κάτι πωλείται ή αν αλλάξετε μια περιγραφή. Τυχόν αλλαγές που κάνετε μέσα στη διεύθυνση URL θα γίνουν αυτόματα και στη ροή προϊόντων σας στο Facebook.
3. Προγραμματισμός της στρατηγικής στόχευσής σας
Εδώ αποδίδει όλη η σκληρή δουλειά σας και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αυτοματισμό που προσφέρει το Facebook. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας σας εξαρτάται από τον στόχο που θέλετε να πετύχετε με τις διαφημίσεις επαναστόχευσης. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες όσον αφορά την επιλογή ποιόν θέλετε να στοχεύσετε, τις καμπάνιες που θέλετε να εκτελέσετε και τα προϊόντα που θέλετε να επιδείξετε. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να μεταβείτε στο Power Editor του Facebook και να “Δημιουργήσετε μια νέα καμπάνια”. (Οι δυναμικές διαφημίσεις δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμες μέσω του Διαχειριστή διαφημίσεων, είναι διαθέσιμες μόνο μέσω του Power Editor. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με αυτήν την πλατφόρμα, συνιστάται να αποκτήσετε κάποιον στην ομάδα σας που είναι ή να εξοικειωθείτε προτού καταδυθείτε .)
4. Ρύθμιση καμπανιών Upsell και Cross-Sell
Εκτός από τη στόχευση ατόμων για αύξηση του αριθμού των παραδοσιακών μετατροπών στο Facebook, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε καμπάνιες για πολλαπλή πώληση και αναβάθμιση των τρεχόντων πελατών σας. Με δυναμικές διαφημίσεις, μπορείτε να ενεργοποιήσετε αυτόματα καμπάνιες upsell και cross-sell σε άτομα που έχουν πραγματοποιήσει μετατροπή στον ιστότοπό σας. Αυτές οι καμπάνιες είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να αυξήσετε την αξία ζωής της πελατειακής σας βάσης. Θα τους εμφανίζει σχετικές διαφημίσεις στη ροή τους ή στο δίκτυο κοινού τους όταν περιηγούνται στο Google, με βάση τις αγορές τους ή τη συμπεριφορά περιήγησής τους στον ιστότοπό σας. Για τις καμπάνιες πολλαπλών πωλήσεων, μπορείτε να προσφέρετε ένα συμπληρωματικό προϊόν ή υπηρεσία βάσει του ιστορικού του προγράμματος περιήγησης κάποιου ή της συμπεριφοράς αγοράς. Για παράδειγμα, εάν κάποιος είδε και αγόρασε πράσινα μπλουζάκια στον ιστότοπό σας, μπορείτε να πουλήσετε συμπληρωματικές κάλτσες ή παπούτσια. Οι αναβαθμισμένες καμπάνιες σας προσανατολίζονται περισσότερο στην προσπάθεια πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών υψηλότερου περιθωρίου σε άτομα με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά αγοράς τους. Για παράδειγμα, εάν κάποιος βρισκόταν στον ιστότοπό σας και έβλεπε παπούτσια γυμναστικής, μπορείτε να τον αναβαθμίσετε με ρολόγια γυμναστικής ή έξυπνα ρολόγια γυμναστικής, τα οποία είναι πιο ακριβά.
5. Παρακολούθηση και τροποποίηση των διαφημίσεων επαναπροσδιορισμού
Η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων σας είναι μία από τις πιο σημαντικές πτυχές αυτής της διαδικασίας. Είναι το τελικό βήμα. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας λειτουργούν με τον τρόπο που θέλετε να λειτουργούν. Θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις δυναμικές διαφημίσεις και καμπάνιες προς όφελός σας. Δείτε τι και τι δεν πουλάει. Δείτε γιατί οι χρήστες δεν ολοκληρώνουν μια αγορά. Ίσως έχετε μεγάλο όγκο ατόμων που προσθέτουν πράγματα στο καλάθι τους αλλά δεν ολοκληρώνουν ποτέ την αγορά. Υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε για να τους προωθήσετε σε αυτό το τελικό βήμα; Βλέποντας ζητήματα όπως αυτό μπορεί ακόμη και να σας οδηγήσει να βελτιώσετε τα προϊόντα σας για να αυξήσετε τα Facebook conversions.
6. Σχεδιασμός διαφημίσεων για μέγιστη αποτελεσματικότητα
Όταν δημιουργείτε τις δυναμικές διαφημίσεις σας, θα συμπληρώνετε τα ίδια πεδία που θα κάνατε με μια κανονική διαφήμιση. Η μόνη διαφορά είναι ότι θα χαρτογραφήσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, όπως χαρακτηριστικά προϊόντων, συνδέσμους σε προϊόντα και εικόνες για αυτόματη λήψη από το Facebook. Μόλις ρυθμιστούν τα πάντα, θα μπορείτε να προβάλλετε την καμπάνια σας ζωντανά και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας. Επίσης, μην ξεχάσετε να προσθέσετε τις παραμέτρους διεύθυνσης URL. Αυτό είναι σημαντικό για ιστότοπους παρακολούθησης τρίτων.