προώθηση ιστοσελίδων με pinterest

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η δημιουργία εσόδων από την πλατφόρμα του Pinterest δεν είναι τόσο καλά ανεπτυγμένη όσο άλλα δίκτυα, καθιστώντας το Pinterest ένα σχετικά χαμηλού κόστους μέρος για κοινή χρήση ιδεών. Δεν είναι περίεργο γιατί οι έξυπνες επωνυμίες πηγαίνουν στο Pinterest για τη δημιουργία υποψήφιων πελατών.

Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη ότι το Pinterest είναι λιγότερο κοινωνικό δίκτυο από μια μηχανή αναζήτησης ανακάλυψης, μπορεί να είναι μια σημαντική γεννήτρια οργανικής επισκεψιμότητας ιστότοπων.

Ακολουθούν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές, καθώς και ορισμένες συμβουλές εφαρμογής σχετικά με τον τρόπο χρήσης στην κατασκευή ιστοσελίδων Pinterest για μάρκετινγκ.

1.   Πρέπει να είναι καινούργιο.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που το Pinterest ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν αυτή τη στιγμή, είναι να δημιουργήσουν και να δημοσιεύσουν περισσότερο φρέσκο περιεχόμενο.

Το νέο περιεχόμενο ορίζεται ως καρφίτσες που δεν έχουν βρεθεί ποτέ στο Pinterest. Με άλλα λόγια, κάτι που είναι πρωτότυπο και δεν ανακυκλώνεται. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι κάτι που έχει υπάρξει σε άλλες πλατφόρμες. Για παράδειγμα, αν έχετε έναν ιστότοπο, μη διστάσετε να μοιραστείτε τις φωτογραφίες που έχετε τοποθετήσει εκεί στο Pinterest.

Μερικές επιπλέον συμβουλές για νέες δημοσιεύσεις:

Αναθεωρήστε τις καρφίτσες σας

Μοιραστείτε λίστες προϊόντων

Πήγατε σε μια εκδήλωση; Μοιραστείτε τις φωτογραφίες

2.  Κάντε το αξέχαστο

Μία από τις μεγάλες παγίδες της ανάρτησης του Pinterest είναι οι βαρετές εικόνες. Εξάλλου, ποιος θα καρφιτσώσει φωτογραφίες που είναι απλά βαρετές; Σε αυτή την περίπτωση, βεβαιωθείτε ότι το στοιχείο εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στην εικόνα.

 Άλλες δυνατότητες:

Μην ξεχνάτε τον χαριτωμένο παράγοντα

Η εταιρεία σας μπορεί να μην έχει μια χαριτωμένη μασκότ, αλλά μπορεί να υπάρχει μια χρήση προϊόντος που θα μπορούσε να θεωρηθεί χαριτωμένη

Χιούμορ

Ενώ είναι πάντα σημαντικό να βεβαιώνεστε ότι τα αστεία σας δεν είναι προσβλητικά, η κατάλληλη χρήση του χιούμορ μπορεί να κάνει τα Pins σας αξέχαστα.

Χρησιμοποιήστε πιασάρικες περιγραφές

Να θυμάστε ότι αν ένας χρήστης του Pinterest δεν ακολουθεί το προφίλ σας, το πιο πιθανό είναι να βρει το Pin σας είτε μέσω αναζήτησης είτε μέσω ανθρώπων που έχουν κοινοποιήσει το Pin σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εμπνεύσετε τους ανθρώπους να κοιτάξουν τη φωτογραφία που δημοσιεύσατε και να τη θεωρήσουν αρκετά έξυπνη ώστε να τη μοιραστούν.

Γραφήματα πληροφοριών

Τα γραφήματα πληροφοριών (infographics) που ενσωματώνονται στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας και μοιράζονται στο Pinterest είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας.

 3. Δείξτε την αξία του προϊόντος σας

Τα τελευταία χρόνια, επιχειρήσεις από όλους τους τομείς έχουν αρχίσει να βλέπουν την αξία της διαφήμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους εδώ. Το Pinterest είναι ένα μέρος όπου οι χρήστες μοιράζονται δημιουργικές ιδέες, όπου οι άνθρωποι αναζητούν πράγματα που λύνουν τα προβλήματά τους . Το φρέσκο περιεχόμενο στο Pinterest είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους με τους οποίους οι επωνυμίες μπορούν να εξαργυρώσουν αυτή τη βασική λειτουργία του Pinterest. 

Μερικά tips:

Επιδείξτε καινούργιες  χρήσεις για το προϊόν σας

Βάλτε  δημιουργικότητα

Δώστε λύσεις σε προβλήματα

4. Παρουσιάστε την επωνυμία σας

Όσο σημαντικό και αν είναι να επιδείξετε νέες χρήσεις για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, η ίδια η μάρκα δεν πρέπει να ξεχαστεί. Για το λόγο αυτό, συνιστάται το νέο περιεχόμενό σας να περιλαμβάνει λογότυπα και ονόματα επωνυμίας. Με αυτόν τον τρόπο, το Pin είναι αξέχαστο όχι μόνο για το περιεχόμενό του, αλλά και για το ποιος ανέπτυξε το περιεχόμενο. Ακόμα καλύτερα, το λογότυπό σας διανέμεται μαζί με το PIN, αυξάνοντας την αναγνώριση ονόματος.

5. Παίξτε με τους αλγορίθμους

Όταν κάτι έχει δημοσιευτεί χίλιες φορές, παύει να είναι τόσο πολύτιμο όσο ήταν κάποτε. Εξάλλου, οι άνθρωποι πηγαίνουν στο Pinterest για φρέσκες ιδέες και όχι μόνο για το ίδιο παλιό πράγμα. Επίσης, σκεφτείτε ότι το Pinterest είναι ένα είδος μηχανής αναζήτησης. Οι άνθρωποι αναζητούν ιδέες για συγκεκριμένα θέματα. Είναι σημαντικό, επομένως, τα hashtags και οι κατηγοριοποιήσεις να γίνονται με ακρίβεια.

6. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο προγραμματισμού Pinterest

Αν είστε όπως οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ή έμποροι, οι πιθανότητες είναι ότι είστε πολύ απασχολημένοι. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο πολλοί από εμάς μπαίνουν στον πειρασμό να ασχοληθούν με την επαναχρησιμοποίηση  περιεχομένου. Παρόλο που σίγουρα υπάρχει θέση για αυτό το περιεχόμενο, η διατήρησή του σε φρέσκο επίπεδο απαιτεί πολύ χρόνο. Αν θέλετε να εξοικονομήσετε χρόνο, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο προγραμματισμού του Pinterest.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι