espa banner
προώθηση ιστοσελίδων με video

Παρακαλώ αξιολογήστε


Αν και μπορείτε τεχνικά να μοιραστείτε οποιονδήποτε παλιό σύνδεσμο βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πιο πιθανό να είστε αποτελεσματικοί ή ακόμη και να γίνετε viral, εάν δημιουργείτε και βελτιστοποιείτε βίντεο με βάση αυτό που λειτουργεί καλύτερα σε κάθε συγκεκριμένο δίκτυο.

Ευτυχώς υπάρχουν ορισμένες αποδεδειγμένες τακτικές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του θορύβου και στη βελτίωση των πιθανοτήτων για να βλέπουν και να παρακολουθούν το περιεχόμενό σας. Παρακάτω, ρίχνουμε μια ματιά στους 11 τύπους βίντεο που λειτουργούν καλύτερα στα κοινωνικά μέσα, καθώς και μερικές βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να θυμάστε.

1. Συνέντευξη / Ε & Α

Οι ενημερωτικές συνεντεύξεις ή οι ερωτήσεις και απαντήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό σας και να απαντήσετε στις καυτές ερωτήσεις τους.

2. Πίσω από τα παρασκήνια

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδείξετε την εταιρική σας κουλτούρα και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και σύνδεση με το κοινό σας.

3. Δυνατότητα / βίντεο προϊόντος

Το βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επισημάνετε ένα προϊόν ή να επιδείξετε μια συγκεκριμένη λειτουργία. Μια ανεπίσημη ανάρτηση κοινωνικών μέσων μπορεί να φαίνεται πιο αυθεντική από μια διαφήμιση και να ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κλικ στο “αγορά”.

4. Ζωντανά βίντεο

Οι περισσότερες πλατφόρμες στην κατασκευή ιστοσελίδων social προσφέρουν πλέον εγγενείς δυνατότητες ζωντανής ροής και το κοινό το καταναλώνει. Οι ζωντανές ροές είναι ένας φανταστικός τρόπος για να κάνετε την επωνυμία σας να φαίνεται πιο γνωστή ενώ ενισχύει την αφοσίωση και τη σύνδεση με τους θαυμαστές σας.

5. Προσφορές και προσφορές

Προσφέρετε στους οπαδούς των κοινωνικών μέσων σας μια αποκλειστική προσφορά και τραβήξτε την προσοχή τους με ένα εντυπωσιακό βίντεο που προωθεί μια πώληση ή μια προσφορά.

6. Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη

Το καταλαβαίνουμε – η δημιουργία περιεχομένου είναι χρονοβόρα. Αφήστε τους πιστούς θαυμαστές σας να κάνουν μέρος της δουλειάς μοιράζοντας μέρος του περιεχομένου τους. Μπορείτε να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό για τη συλλογή περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες, την προσέγγιση των επιρροών ή την αναζήτηση βίντεο που έχουν δημοσιεύσει οι θαυμαστές σας οργανικά.

7. Δώρα και Διαγωνισμοί

Σε όλους αρέσουν τα δωρεάν πράγματα! Οι διαγωνισμοί είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε βίντεο για να επεκτείνετε ακόμη περισσότερο την προσέγγιση χρηστών.

8. Ανακοινώσεις / Αποκαλύψεις

Ανακοινώνοντας κάποια μεγάλα νέα, όπως μια επέκταση ή μια νέα σειρά προϊόντων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το μέρος για να το ανακοινώσετε και ένα διασκεδαστικό βίντεο είναι ο τέλειος τρόπος για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό!

9. Εκδηλώσεις

Πατήστε στο FOMO των οπαδών σας δημοσιεύοντας βίντεο από τις δικές σας εκδηλώσεις ή εκδηλώσεις που παρευρίσκεστε. Μπορείτε να εγγράψετε και να επεξεργαστείτε μαζί ανακεφαλαιώσεις ή να δοκιμάσετε ζωντανή ροή.

10. Ειδήσεις / τάσεις

Είτε πρόκειται για δικά σας νέα της εταιρείας σας είτε για μια αντίδραση σε μια σημαντική εκδήλωση ή πολιτιστική στιγμή, ένα βίντεο είναι ο τέλειος τρόπος για να μοιραστείτε τις απόψεις σας.

11. Σεμινάρια / How-Tos

Τελευταίο αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, έχουμε οδηγίες και μαθήματα. Αυτός ο τύπος περιεχομένου είναι στην πραγματικότητα ένας από τους πιο δημοφιλείς στο διαδίκτυο. Ενώ θα πρέπει να τροποποιήσετε τη μορφή (κανείς δεν πρόκειται να παρακολουθήσει ένα βίντεο ξυλουργικής 40 λεπτών στο Facebook), όταν γίνει σωστά, αυτή η μορφή μπορεί να είναι εξαιρετικά επιτυχημένη.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι