σεμινάρια ιστοσελίδων στο ίντερνετ

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένα ισχυρό εργαλείο δημιουργίας δυνητικών πελατών και αφοσίωσης. Τα επιτυχημένα διαδικτυακά σεμινάρια αυξάνουν τα έσοδα και καθιστούν τον οργανισμό σας ως ηγέτη σκέψης στο χώρο του. Ωστόσο, η μεγιστοποίηση της συμμετοχής στο σεμινάριο απαιτεί προσπάθεια.

Πολλές βέλτιστες πρακτικές επικεντρώνονται στη μεγιστοποίηση των εγγραφών, αλλά η συμμετοχή στο διαδικτυακό σεμινάριο είναι αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία. Όταν οι υποψήφιοι παρευρίσκονται στα διαδικτυακά σας σεμινάρια, έχετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε πραγματικό χρόνο και να δημιουργήσετε μια σχέση. Όμως, πώς μπορείτε να πείσετε το πολυάσχολο στέλεχος που μόλις έχει χρόνο για μεσημεριανό γεύμα; Ευτυχώς, έχουμε μερικές συμβουλές που θα βοηθήσουν:

Προσφορά περιεχομένου υψηλής αξίας και δράσης

Ένα επιτυχημένο διαδικτυακό σεμινάριο ξεκινά με ένα ισχυρό θέμα διαδικτυακού σεμιναρίου όπως για παράδειγμα η κατασκευή ιστοσελίδων. Με όλες τις προσκλήσεις διαδικτυακών σεμιναρίων που λαμβάνουν οι προοπτικές σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το θέμα σας είναι σχετικό με το κοινό σας και ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.

Κρατήστε το σύντομο

Στην ιδανική περίπτωση, η διάρκεια του σεμιναρίου σας θα πρέπει να είναι περίπου μισή ώρα. Περιορίστε το σεμινάριο στο απόλυτο μέγιστο των 45 λεπτών. Η δέσμευση για μια ώρα είναι πολύ μεγάλη για τους περισσότερους ανθρώπους αυτές τις μέρες.

Υπενθύμιση, Υπενθύμιση και Υπενθύμιση ξανά

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εφαρμόσει έναν προσεκτικό ρυθμό email πριν από την παράδοση της πρώτης πρόσκλησής σας. Στείλτε τουλάχιστον 3 υπενθυμίσεις σε άτομα που εγγράφονται – προτείνουμε 1 εβδομάδα πριν, 1 ημέρα πριν και 8 π.μ. την ημέρα του διαδικτυακού σεμιναρίου. Αυτό μπορεί να αυτοματοποιηθεί χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ ή την πλατφόρμα διαδικτυακού σεμιναρίου.

Προσφέρετε ένα μικρό δώρο «Ευχαριστώ» στους συμμετέχοντες

Προωθήστε την ανταμοιβή οπτικά σε όλα τα email πρόσκλησης, τα email υπενθύμισης και τη σελίδα προορισμού εγγραφής. Υπενθυμίστε στους συμμετέχοντες για το δώρο «ευχαριστώ» στην αρχή του διαδικτυακού σεμιναρίου. Αναφέρετε ότι πρέπει να παρακολουθήσουν την πλήρη συνεδρία προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η πλατφόρμα καταγράφει σωστά την παρουσία τους στο διαδικτυακό σεμινάριο.

Ενθαρρύνετε τα σχόλια

Ίσως οι συμμετέχοντες έχουν ήδη εγγραφεί στο διαδικτυακό σας σεμινάριο χωρίς τη χρήση δώρου. Υπάρχει ακόμη η ευκαιρία να γλυκανθεί η συνέχεια. Αυξήστε την αφοσίωση και τα περαιτέρω σχόλια στο τέλος του διαδικτυακού σεμιναρίου ζητώντας από τους συμμετέχοντες να ολοκληρώσουν μια έρευνα σχετικά με την εμπειρία τους. Παραδώστε ένα δώρο «ευχαριστώ» για τη συμμετοχή τους στο διαδικτυακό σεμινάριο και την ανταλλαγή των σκέψεών τους. Τα σχόλια των πελατών θα διευκολύνουν την παρακολούθηση των πωλήσεων και τις βελτιώσεις προϊόντων. Και φυσικά, θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το επόμενο διαδικτυακό σας σεμινάριο θα είναι ακόμα καλύτερο από το τελευταίο!

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι