συμβουλές για ιστοσελίδες νέων επιχειρήσεων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις δήλωσαν ότι επενδύουν περισσότερο στην ομάδα παρά στην ίδια την ιδέα. Εκτός από μια ισχυρή ομάδα, το μάρκετινγκ είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για να ξεκινήσετε. Το καλό μάρκετινγκ μπορεί να σας δώσει την ευκαιρία να μοιραστείτε πραγματικά το όραμά σας, την αποστολή και τους στόχους σας με τον έξω κόσμο.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε 10 καινοτόμες και διασκεδαστικές συμβουλές μάρκετινγκ για μια εκκίνηση:

1. Γνωρίστε τον χρήστη σας πολύ καλά.

Αξιολογήστε βαθύτερα από το να καταλάβετε ποιοι είναι – εξετάστε τα ενδιαφέροντά τους, τις καθημερινές τους ρουτίνες, τους πόνους και τα κέρδη τους κ.λπ. Όσο περισσότερες πληροφορίες τόσο το καλύτερο. Μια κοινή παγίδα είναι να πιστεύουμε ότι ο καθένας είναι στόχος – και αν προσπαθήσετε να απευθυνθείτε σε όλους, δεν θα δημιουργήσετε συνδέσεις με τους πραγματικούς δυνητικούς πελάτες σας.

2. Καθίστε με την ομάδα σας και συμμετάσχετε τους στο σχέδιο μάρκετινγκ.

Η ομαδική εργασία είναι αυτό που κάνει ένα προϊόν σημαντικό, αποφεύγει παρεξηγήσεις, εξοικονομεί χρόνο και χρήμα και ευθυγραμμίζει τις προσδοκίες. Η μαγεία τείνει πάντα να συμβαίνει όταν όλοι κάθονται σε ένα τραπέζι – όταν κάθε άτομο είναι σε θέση να εκτοξεύσει ιδέες που μπορούν να κάνουν μια ιδέα να αναπτυχθεί πιο γρήγορα.

3. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εξασφαλίστε ποιοτικό περιεχόμενο.

Η παράβλεψη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν πρέπει καν να είναι πλέον επιλογή. Η πρόσληψη ενός αξιόπιστου διαχειριστή για την κατασκευή ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων θα πρέπει σίγουρα να είναι μέρος της μεγαλύτερης εικόνας, αλλά έως ότου έχετε αυτά τα χρήματα για να ξοδέψετε, να είστε αυθεντικοί, συνεπείς, να μιλήσετε στο κοινό-στόχο σας και να τους ενημερώσετε ότι το προϊόν σας επιλύει ένα από τα προβλήματα τους.

4. Παρακολουθήστε εκδηλώσεις.

Αν και ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή, οι εκδηλώσεις δικτύωσης εξυπηρετούν έναν πολύ σημαντικό σκοπό στον επιχειρηματικό κόσμο. Φροντίστε να προσδιορίσετε τα συμβάντα στον κλάδο της εκκίνησής σας, προκειμένου να αποφύγετε να μην γνωρίσετε κανέναν που σας ενδιαφέρει. Αφιερώστε χρόνο για να παρουσιάσετε τον εαυτό σας και το προϊόν σας. Είναι σίγουρα ο καλύτερος τρόπος για να αναπτυχθεί ένα δίκτυο δυνητικών πελατών, μιλώντας μαζί τους πρόσωπο με πρόσωπο.

5. Αγοράστε τον εαυτό σας.

Ως ιδρυτής ή ιδιοκτήτης μιας νεοσύστατης εταιρείας, είστε το δημόσιο πρόσωπο (ή ένα από τα πρόσωπα) της εταιρείας σας. Φροντίστε να είστε πάντα επαγγελματίες και να παρουσιάζετε τον εαυτό σας καλά. Πείτε τα σωστά πράγματα, να είστε ανοιχτοί και ειλικρινείς, αλλά αποφύγετε ορισμένα θέματα (ειδικά στα κοινωνικά μέσα) για να αποφύγετε τις συγκρούσεις.

6. Μην πουλάτε απλώς, προσελκύστε!

Φυσικά, θέλετε να πραγματοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις, αλλά δεν υπάρχει απολύτως τίποτα κακό με το να προσφέρετε στους πελάτες σας μια μάρκα στην οποία αισθάνονται επίσης μέρος. Τίποτα δεν είναι καλύτερο από τους χρήστες που προτείνουν επίσης το προϊόν σας στο περιβάλλον τους.

7. Αναπτύξτε μια αφήγηση που διαφοροποιεί την εταιρεία σας από τους άλλους.

Ξεκινήστε παρουσιάζοντας την ιδέα ή το προϊόν σας ως κάτι υπέροχο που θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο.

8. Παρακολούθηση.

Οι πελάτες δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ να δώσουν σχόλια για ένα προϊόν. Σιγουρευτείτε ότι κάνετε ό, τι είναι δυνατό, ότι υπάρχουν θετικά σχόλια, αλλά αν όχι, ελπίζουμε ότι θα μάθετε μερικά πολύτιμα μαθήματα.

9. Μετρήστε τα αποτελέσματα και χρησιμοποιήστε τα για να μεγαλώσετε.

Για να δείτε εάν οι στρατηγικές και οι ενέργειές σας λειτουργούν, πρέπει παρακολουθείτε τα αποτελέσματα! Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε τα KPIs (Βασικοί δείκτες απόδοσης) ως εργαλείο μέτρησης. Μερικά από τα βασικά KPI είναι: ποσοστά μετατροπών, ποσοστά εγκατάλειψης, διάρκεια μιας επίσκεψης στον ιστότοπο, αριθμός επισημάνσεων “μου αρέσει” και ούτω καθεξής.

10. Μελετήστε τον ανταγωνισμό σας και αν τα πάει καλύτερα, αντιγράψτε από αυτόν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε όλες τις αξίες και την ταυτότητά σας, αλλά ενώ ερευνάτε το μάρκετινγκ και την επικοινωνία του ανταγωνισμού σας, προσπαθήστε να δείτε αν τα επιτυχημένα σημεία τους θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν την εκκίνηση σας.  

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι