5 Λαμπροί τρόποι συνδυασμού παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να αποτελεί πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της B2B. Και αξίζει να κυριαρχήσετε την τέχνη της συνέργειας του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία απαιτεί από τους οργανισμούς να μετασχηματίζουν, να καινοτομούν και να αναλαμβάνουν κινδύνους. Αυτή η αρχή ωθεί τις εταιρείες να αγκαλιάσουν τα τελευταία προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας για να διασφαλίσουν ότι δεν υστερούν στην ψηφιακή οικονομία.
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να αποτελεί πολύτιμο πλεονέκτημα για οποιονδήποτε οργανισμό B2B. Και καθώς αναδύονται νέες τεχνολογίες στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων, αξίζει να κυριαρχήσετε την τέχνη της συνέργειας του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Ακολουθούν πέντε τρόποι για να συνδυάσετε το παραδοσιακό και το ψηφιακό μάρκετινγκ.
1. Άμεση/ Ψυχρή κλήση + Δεδομένα πρόθεσης
Υπάρχει μια συνεχής συζήτηση γύρω από το άμεσο κάλεσμα και αν εξακολουθεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική.
Όταν τα δεδομένα πρόθεσης προστίθενται στο μίγμα, οι άμεσες κλήσεις του χθες θα μπορούσαν να γίνουν οι θερμές κλήσεις του αύριο.
Ενσωματώνοντας δεδομένα πρόθεσης στη διαδικασία άμεσης κλήσης, οι έμποροι μπορούν να επιτύχουν καλύτερα καταρτισμένες προοπτικές, ενώ παραιτούνται από την επικοινωνία με τις λιγότερο ελπιδοφόρες επαφές.
Σηματοδοτώντας ποιες προοπτικές είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν, τα δεδομένα πρόθεσης καθιστούν τις άμεσες κλήσεις πολύ πιο αποτελεσματικές.
2. Καλλιέργεια σχέσης μέσω διαφόρων μέσων
Οι επιτυχημένοι έμποροι κατανοούν την αξία της ανάπτυξης και της καλλιέργειας των σχέσεων των αγοραστών σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης πωλήσεων.
Με την άνοδο των μέσων μαζικής ενημέρωσης – μια ολοκληρωμένη, στρατηγική που χρησιμοποιεί όλο το φάσμα των ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων – οι έμποροι έχουν ήδη αναλάβει ηγετικό ρόλο στην αγορά.
Η προβολή διαφημίσεων σε ψηφιακά περιοδικά με χρήση premium προγραμματικής προβολής είναι μια δημοφιλής τακτική για προσέγγισή του πελάτη.
Και ενώ τα έντυπα μέσα προφανώς δεν είναι τόσο εμφανή όσο ήταν κάποτε, υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο οι έντυπες εκδόσεις ψηφιακών περιοδικών εξακολουθούν να κυκλοφορούν: το κοινό τα διαβάζει.
3. Εκδηλώσεις + ABM
Σήμερα, σχεδόν όλοι οι επιτυχημένοι έμποροι B2B βασίζονται στο Μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM) για να στοχεύσουν και να προσελκύσουν λογαριασμούς που είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν.
Η τεχνολογία ABM παρέχει στους εμπόρους πρόσβαση σε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο με βάση την πραγματική διαδικτυακή δραστηριότητα των λογαριασμών τους και τους επιτρέπει να ενεργούν με βάση αυτά τα σήματα.
Γνωρίζοντας ποιες εμπορικές εκθέσεις ένας λογαριασμός-στόχος χρηματοδοτεί ή παρακολουθεί επιτρέπει στους εμπόρους να κατανέμουν πόρους στα γεγονότα και τις τοποθεσίες με τις υψηλότερες επιπτώσεις.
Μόλις εντοπιστεί το γεγονός που μπορεί να περιλαμβάνει τις ιδανικές προοπτικές, οι έμποροι θα πρέπει να καθορίσουν ποιος υποψήφιος λήψης αποφάσεων είναι έτοιμος για μια συνομιλία ένα προς ένα.
4. Πλατφόρμες παραδοσιακού περιεχομένου + γεωστόχευση
Οι παραδοσιακές πλατφόρμες περιεχομένου, όπως οι διαφημιστικές πινακίδες και τα πανό, αναβιώνουν στο μάρκετινγκ B2B, συμβάλλοντας στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, στην ενίσχυση των μηνυμάτων επωνυμίας και στην εμπλοκή νέων ακροατηρίων.
Η τοποθέτηση μηνυμάτων σε στρατηγικές τοποθεσίες δημιουργεί ισότητα επωνυμίας στους τομείς που έχουν σημασία.
Η σωστή τοποθεσία-στόχος θα μπορούσε να είναι μια επιχειρηματική περιοχή όπου έχουν την έδρα τους αρκετοί λογαριασμοί-στόχοι. Ο δείκτης μιας καλής στρατηγικής είναι ο βαθμός στον οποίο μιλάει στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή και στο σωστό μέρος.
Οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη γεωστόχευση ως πυξίδα τους και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τοποθεσίας ως ισχυρή στρατηγική για εξατομικευμένη προβολή περιεχομένου.
5. Άμεσο ταχυδρομείο
Η βασική ιδέα είναι να στείλουμε στις προοπτικές κάτι σχετικό και αξίας που θα βοηθήσει μια μάρκα να ξεχωρίσει.
Μια συνέχεια με τη μορφή μιας φυσικής επιστολής, μιας κάρτας ή ενός στοχαστικού δώρου μπορεί να είναι ο διαφοροποιητής που επηρεάζει έναν δυνητικό πελάτη να εξετάσει την προσφορά και να συμφωνήσει σε ένα ραντεβού.
Οι ατελείωτες ευκαιρίες εξατομίκευσης που συνεπάγεται το άμεσο ταχυδρομείο μπορούν να κάνουν πολύ δρόμο προς την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μιλώντας απευθείας στις ανάγκες της προοπτικής.